Niet bereikbaar via telf

Heb een electrische bed uitgezocht omdat mijn vrienden tevreden over jullie waren ... Komt ons bed 2 mannen erbij Die absoluut niet vriendelijk waren ..bed inelkaar geflanst ..1 afstandbediening en de motor de eerste dag stuk en 3 dagen later die van mijn man..gebeld ...gemaild ..niet bereikbaar ..En tot op een dag Ja hoor iemand neemt de telf op ..afspraak gemaakt ....nieuwe motor eronder gekregen en een afstandbediening .. Vriendelijke jongens en tot nu aan toe goed werk verricht Vr gr harma

Nog Niet geleverd na 1 maand

Antwoorden niet meer op mijn mails ,En nemen de telefoon niet meer op. Dus onbereikbaar . En leveren lekker niet. Ben dus mijn geld kwijt.

Slechte service

Hopelijk is het product beter dan de service. In leveringsmail staat in eerste zin al een extra kost vermeld indien je niet thuis bent maar andersom is iets anders. Eerst beloofde leveringsdatum uitgesteld en wel de hele dag thuis moeten wachten. Enkel mailtje dat de levering niet kan doorgaan wegens de schuld van de transporteur. Zaterdag juist van hetzelfde en dan zouden ze op een zondag leveren???

Slechte communicatie

Ik heb 3 mails gestuurd waar niet op geantwoord wordt. Heel jammer! Bezorging ging ook niet goed .. Echt heel jammer

Een goed bed voor een goede prijs.

Het bezorgen vind ik waardeloos. Je kunt niet verwachten dat de mensen de hele dag thuisblijven voor de bezorging. Dit is in deze tijd niet nodig. Daar moeten jullie verbetering in brengen. Twee keer gebeld en wel super vriendelijke mensen aan de telefoon.

Bed prima, maar transportbedrijf een drama

De levering van het bed is uitbesteed aan Beddentransport.nl Dit bedrijf stuurt keurig een week vooraf een mail met de leverdatum. Als je vraagt of er een half uur voor levering gebeld kan worden is dit geen probleem. Één dag voor levering krijg je een mail met daarin het tijdvak. Dit tijdvak is van 8:00 u tot 22:00 u ! Op de leverdag zelf kreeg ik om 11:30 u een mail waarin werd aangegeven dat wegens omstandigheden het bed die dag niet bezorgd kon worden. Er werd meteen een andere dag doorgegeven (overigens niet een dag die ik vooraf al keuze had opgegeven vanwege werk). Poging 2 ook mislukt, op de betreffende dag om 12:30 u een mail dat vanwege extreme onderbezetting het bed die dag niet bezorgd kan worden (want dat weet je een dag vooraf of 's ochtends vroeg nog niet, toch ?). We komen morgen, tussen 8:00 u en 22:00 u ! Met oprechte excuses, maar de moed zakt in je schoenen. Daarnaast ergernis omdat je vrij moet vragen van je werk, gelukkig een meedenkende werkgever. Een dag later een telefoontje van de bezorger, ik ben over een half uurtje bij u ! Drie keer is scheepsrecht. Hij zet het bed alleen niet binnen, buiten bij de voordeur, dus of je het zelf binnen wilt zetten. Nog nooit meegemaakt met meubels. Heb Beddenleeuw hierover geïnformeerd per mail, maar nooit een reactie ontvangen. Ook mijn beklag gedaan bij het transportbedrijf, eveneens geen reactie.

Nooit weer

Een bed gekocht een ander bed geleverd gekregen zonder overleg. Levering kwamen ze 3 keer niet opdagen. Toen geleverd maar de motoren niet. Tig keer gebeld telefonisch onbereikbaar. Via mai leen mail terug dat als je het bed niet wilt zelf de retour moet betalen. En de matrassen niet terug mogen. Bezorgers zijn ook niet rustig muur en vloer beschadigd. Bed is erg hard ligt niet erg lekker. Topper verschuift als je het bed versteld. Kleur is mooi.

Gewoon goed!! Bestellen maar…

Bed besteld hier voor onze zoon.. Deze werd iets later geleverd ivm drukte! Dit kan! Toen ben ik reviews gaan lezen en maakte ik me een beetje zorgen! Maar echt onnodig! Ons bed is gewoon geleverd een paar dagen later zoals aangegeven! En een super boxspring voor onze zoon! Voor een zeer goede prijs en daar ook nog een dekbed en kussen bij gekregen!

Fijne service

Er werd duidelijk aan gegeven wanneer mijn bed binnen kwam. Alle delen zijn netjes binnen bezorgd. Ook was mijn bestelling al snel onderweg en heb ik niet lang moeten wachten wat ik erg fijn vond.

Bar en bar slecht

Communicatie met dit bedrijf is slecht. Ik heb maanden moeten wachten op het bed. De rest van de bestelling zou nog geleverd moeten worden maar tot op heden niks. Wel netjes betaald, dit bedrijf is op geen enkele manier te bereiken zowel telefonisch als per mail.

Goede kwaliteit, slechte service

Met het bed is niks mis, maar geen contact te krijgen via telefoon of mail. Ondanks goede kwaliteit van het bed, zal ik hier niet weer bestellen vanwege de slechte service.

Slecht!! Bestel hier niet

Roze bed besteld. Het was een verrassing voor onze dochter, en leveren kon niet op gewenste datum, geen probleem we konden t komen halen! Aanhanger geregeld en op afgesproken tijd stonden we er. GEEN BED! hoe dan? 2 dagen ervoor nog gebeld ( na 140x nemen ze op) voor de zekerheid en toen zeiden ze "ja hoor hij staat hier" Toen hebben we een tijdelijk bed uit de showroom gekregen aangezien het een verrassing was deze dag voor onze dochter der verjaardag. Daarna een datum afgesproken voor levering van het bestelde bed. We zijn een dag eerder van de vakantie naar huis gekomen voor de levering. 15 min voor het eindslot kregen we een mail met annulering. Uiteindelijk een week later weer afgesproken, ook deze werd geannuleerd met de mededeling dat ze mij meermaals geprobeerd hebben te bellen. Onzin want me mobiel ligt altijd naast me en deze ochtend ook. Ik heb niets gemist! Maar al met al. Geen bed en ze zijn onbereikbaar. Ze stikken maar in het bed. Ajuus!

Onbereikbaar

Kwaliteit is dik oké , enkel bereikbaarheid is een ramp. Voor zo een grote webwinkel zou je toch verwachten dat ze gewoon opnemen in je ze contacteerd. Via mail antwoorden ze amper of niet. Kortom normaal gingen ze deze week mijn topper leveren maar onbereikbaar …

Snel geleverd, slechte service

Het bed is binnen 2 weken in huis. De levering en montage is erg slecht gegaan. We hebben schade in de bekleding én de mechaniek van de opbergboxen is na 1 keer gebruik niet meer functionerend. Dus de opbergboxen blijven niet 'staan'. Telefonisch is er geen medewerkers bij Beddenleeuw beschikbaar. Per mail worden klachten niet behandeld. Nu zitten we met een nieuw bed in huis, met een slecht gevoel. Niet oké. Een mogelijkheid om te ruilen lijkt me een goede oplossing, maar als er geen communicatie is, dan kunnen we niet anders dan afwachten. Zonde van het bestede geld.

Bed snel stuk

Ik heb slecht bed die pot ging ik draaien is stuk gegaan

Slecht bereikbaar

Snelle levering. Hoofdbord paste helaas niet dus gebeld maar werd nooit aangenomen. Gemaild en na een week kreeg ik reactie, of ik het zelf op kon lossen. Dit geprobeerd en is gelukt.

Zeer tevreden van het bed fijne kwaliteit mooi afgewerkt echt top ☺️

Waardeloze service en niet te bereiken

10 werkweken moeten wachten tot de levering van een boxspring. Pas na 6 werkweken kreeg ik bericht dat het bed klaar was voor transport. Deze werd op de dag zelf een kwartier voordat het tijdslot voorbij was geannuleerd. Een week later zou de nieuwe poging plaatsvinden, maar toen waren ze de matrassen en tv-lift vergeten. Nieuwe datum ingepland maar weer geannuleerd zonder reden. Na 3 dagen nonstop te bellen zonder iemand te kunnen spreken, omdat de verbinding door hen werd verbroken, bleek dat de stof op was en het matras nog niet eens geproduceerd was. Dat terwijl de originele levering al 2 weken eerder stond gepland, dus hoe dat mogelijk is, is mij een raadsel. Weer een week later kwamen gelukkig wel de matrassen en de tv-lift. Het bed zelf is heel erg fijn, maar vanwege de slechte bedrijfsvoering zal ik hier nooit meer wat bestellen. Ook zijn bijna alle negatieve reacties van hun website gehaald en staan er voornamelijk postieve. Kijk je op Google, dan trek je een beerput open en vraag ik mijzelf af hoe ik ooit hier een bestelling had kunnen plaatsen. Ook dat ze binnen 10 werkdagen leveren is een fabel die ze nooit kunnen waarmaken. Trap er niet in.

Snelle en efficiënte service maar het bed is keihard.

Snelle en efficiënte service maar het bed is keihard!

Prima prijs kwaliteit

Al twee keer met tevredenheid een bed besteld. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering(3 dagen later) en uitstekend product

Snelle levering en uitstekend product

Prachtig bed

Prachtig bed, vlot geleverd en gemakkelijk zelf te monteren. Matrassen zijn erg hard maar heb een ander matras bovenop gelegd en slaap nu heerlijk. Zijn al meerdere mensen die door mijn bed gezien te hebben, ook bij Beddenleeuw hebben besteld.

Ligt heerlijk

Ligt heerlijk mooi bed

rampzalig

tot tweemaal toe levering niet komen opdagen. Bij uiteindelijke levering ontbraken de poten. Zeer onvriendelijk in het call center.

Al van de verkoop een zeer positief gevoel, de levering met plaatsing ging heel vlotjes en correct. Het slaapcomfort is optimaal, na een goede 20 dagen nogsteeds super tevreden over de aankoop van ons bed bij beddenleeuw.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.