Uitstekende kwaliteit(zeker voor dit geld) Snel geleverd(behulpzame bezorger) Erg blij mee

21 Juni bestellt bist heute 24 Juli nichts gehört

Ich warte sein über einen Monat auf ein Lebenszeichen der Firma ich habe es mehrmals pro Tag 2 Wochen lang über alle Kontakt Möglichkeiten versucht doch keine Chance dort jemanden zu erreichen, ich habe per Vorkasse bezahlt denke das mein Geld weg ist werde in 2 Wochen dort hin fahren und anzeige erstatten. BESTELLT DORT EINFACH NICHTS.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel bezorgd

Zeer tevreden.

Goed product, zeer slechte service

Nadat ik het bedrijf had gebeld voordat mijn bestelling werd geplaatst om met hen te bevestigen op een leverdatum, die ze bevestigden, is mijn bed nooit aangekomen. Toen ik de volgende dag belde om te horen wat er was gebeurd, vertelden ze me dat iedereen op een feestje was en dat niemand me die dag kon helpen. De volgende dag toen ik weer belde beloofden ze dat mijn bed de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag kwam er weer geen bed en geen communicatie van hen dat de bevalling niet door zou gaan. Ik moest ze meerdere keren bellen en elke keer was er een ander excuus waarom mijn bed niet werd afgeleverd. Ze vertelden me eerst dat het niet geladen was. Toen vertelde iemand anders me dat het bed nooit was geproduceerd. Een andere persoon vertelde me dat hun machine kapot was. Een positief punt is dat toen het bed eindelijk arriveerde, het echt een bed van goede kwaliteit was. Dat is de enige reden dat ze een ster krijgen. De service was echt verschrikkelijk

Zero respect

I was waiting for 14h according to the instruction of the company , at the end of the day I Received message that they will not appear, "I shall to wait on Saturday". On Saturday no one sent to me any information. Company called me on Tuesday and dare to say that they understand my frustration. They made another appointment with "apologize" , on Monday NEXT WEEK. What's happen ? Monday company called me that they are in the front of my door , but at the end they don't have my bed packed in the car. I would never recommend this company to anyone. Nightmare and it was the last time when I have ordered something.

• Would you recommend us? No

Te hoge verwachtingen

k heb 3 x 2 persoons bedden en 1 x 1 persoons bed aangeschaft. de toppers waren bij voorbaat al te lang, matrassen zakken door. en wat de bedden (Hookers) zelf betreft mijn hemel wat een kraak ellende bij iedere beweging, niet 1 bed uitgezonderd.

Rampzalig!!!

Komen nooit op afgesproken datum. 4 keer verlof moeten nemen. Uiteindelijk ergens anders een bed gekocht. Voorschot betaald bij Beddenleeuw nooit ontvangen!!!

dit is de tweede keer dat we een boxspring van jullie hebben prijs en kwaliteitverhouding is goed

oke

de levering gebeurde vlot alleen was het om 22.15 in de avond. de omschrijving stond tussen 08.00 en 22.00 das wel verwarrend

Zeer slecht

Besteld eind december 2022 en nog steeds geen bed. . Al op alle mogelijke manieren contact proberen opnemen... Mails, chat, bellen.... Op geen enkele maker krijg ik reactie terug en hier een zeer teleurgestelde dochter die maar blijft zagen waar haar bed blijft. Hopelijk krijg ik deze nog want anders heel jammer van mijn centen

Snelle levering zonder problemen en prima prijs- kwaliteit

Prima bedden, goede prijs kwaliteit

Top geregeld

Vanaf bestellen tot levering, top geregeld

........... slecht zeg niet normaal

Leveren een half bed topper vergeten weer 2 weken wachten spreken geen Nederlands ik moest zelfs aanwijzingen geven hoe je een bed naar boven krijgt ( 80 euro voor 1 etage omhoog een wasmachine naar 2 hoog en aalsuiten kost 25 euro ) laten een klerenzooi achter snappen niks heb gezegd hoe het bed moest komen te staan, helemaal verkeerd NOOOOIT DOEN echt een stelletje kneuzen

Slecht!!

2 x een 1 persoons boxspring gekocht. Mijn zoontje van 8 sprong erop uit enthousiasme(niet hard). Je zal het niet geloven bed doormidden gebroken! Van de beide bedden, beide hoofd borden helemaal los, het click systeem hing los en scheef aan het bed. Spijkers staken helemaal uit. Reactie van Bedden Leeuw, u had de 6 poten er onder moeten schroeven, dat daarom het bed door 2en is gebroken. Meerdere malen aangegeven dat ik dat ook had gedaan! En dan vind ik het nog niet normaal dat na 1 zachte sprong een bed door 2en kan breken. En over de hoofd borden word gewoon niets gezegd. Het kleine iele mannetje die de bedden toch uit de vrachtwagen heeft kunnen krijgen, kreeg ze niet over de drempel heen, uiteindelijk toch moeizaam gelukt. Ik vermoed heel sterk dat daar de schade is ontstaan. Ook dit aangegeven te hebben, werd gezegd u heeft getekend voor goed ontvangst. Hoe kan ik dat zien?? Vanaf de buitenkant! Absoluut geen 600euro waard! Zeer slechte kwaliteit bedden en ook de matrassen zijn keihard. Gelukkig heeft een vriend van mij de bedden gemonteerd en gemaakt, waardoor ook weer extra kosten. Oude matrassen gelukkig nog niet weg gegooid. Nooit meer een bed bij Bedden Leeuw!

Alles volgens afspraak. Vlugge levering en alles mooi verpakt. Zeer goede kwaliteit.

Alles tip top

Bed goed, levering slecht

We hebben een mooi tweepersoons boxspringbed gekocht waren wij heel tevreden over zijn, het slaapt heerlijk! Alleen de aflevering was zeer slecht uitgevoerd. Als je weet hoe zwaar een boxspringbed weegt en je stuurt dan een student op pad, ALLEEN!!, zonder enig hulpmiddel als b.v. een steekwagen. Ik had ik niet geweten hoe de beste man het bed zonder schade uit de auto had gekregen. Gelukkig was ik zelf thuis en beschik over steekwagen dus heb ik het bed maar zelf naar binnen gebracht want de man had geen idee hoe hij dat moest doen!! Hij was voor het eerst aan het werk!!! Waardeloze service Beddenleeuw!!

Bedden zijn heel mooi en liggen goed. Service ook top

Het hoofdboord klopt niet helemaal

Ik lig met mijn hoofd achterover heb er een opgerolde handdoek onder gelegen

De slechtste service ooit!

Ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Nadat ze me 2 keer van 8 tot 22:00 uur thuis hebben laten wachten. Om vervolgends niet op te dagen. En nergens fatsoenlijk op te reageren.

Goede keuze geweest om hier te bestellen! Hartstikke mooie boxspring, voor een kleine prijs! Bezorging ook volgens afspraak, ik ben er echt blij mee! =)

Oplichters zijn het, niet kopen hier

Ze noemen een bed een boxspring terwijl het geen boxspring is, als je dan alsnog een boxspring wilt of je geld terug, dan krijg je het niet. Echte oplichters zijn het, mijn advies is absoluut om bij een andere winkel te kopen

Teveel mis en vaak onbereikbaar

De boxspring is goed en ligt prima. Er was teveel niet in orde bij levering: motoren kapot, hoofdeinde verkeerd gemonteerd, verkeerde topper. De inzet van Beddenleeuw om dit op te lossen was wel in orde maar het duurt allemaal wel lang. Bovendien is Beddenleeuw telefonisch nagenoeg onbereikbaar. Dat er dingen mis gaan kan gebeuren, maar dat je vervolgens telefonisch niet kan overleggen, is super frustrerend.

Mijn dochter is er erg blij mee, ze waren vergeten het gratis dekbed erbij te geven met levering,ik ook vergeten te vragen. Maar nog netjes toegestuurd gekregen. Makelijk telefonisch te bereiken.

Levering en plaatsing niet OK

Bestelling komt maar gedeeltelijk aan op afgesproken datum. Ook staat niet mijn hele bestelling op het leverformilier. Dat wordt pas na bellen aangepast. Datum voor 2e deel wordt op de dag zelf om 1200 uur verzet naar volgende dag. Op die dag word ik 3x gebeld door slecht verstaanbare chauffeur met steeds weer een andere tijd. Het lukt de bezorgers niet om het hoofdbord normaal recht tegen de wand te krijgen. Op mijn email hierover wordt niet gereageerd.

Slecht

De eerste keer dat ik iets bestelde ging het al vaak fout. Kreeg ze niet te pakken en moest zelfs een keer langskomen om het te regelen. Toen had ik iets besteld en ging het redelijk. Nu zit ik met hetzelfde. Er is een verkeerde levering geweest en ze zijn weer nergens te bekennen en nemen de telefoon niet op maar ik zit wel met de verkeerde producten waar ik 75 euro voor heb betaald.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.