Fijn bed & snelle levering

Heerlijk bed, scherp geprijsd en snelle levering. Héél erg blij mee!

Fijn

Een fijn bed voor mijn kleinzoon. Prijs kwaliteit is goed. Wat ik een groot minpunt vond was de bezorging. Kreeg netjes een mail met een tijdvak. Maar het tijdvak was erg groot....van 800 uur tot 2200 uur!!! Aangezien je ook geen datum kunt kiezen voor bezorging, koste dit wel enige moeite om iemand in huis te hebben om de spullen in ontvangst te nemen

Ik ben goed geholpen

De levering was heel goed en zeer beleefd personeel, maar de communicatie om telefonische het bedrijf te kunnen bereiken om iets te vragen was zeer slecht en ook werd er slecht op de mail gereageerd

Goed en best snelle levering alleen vervelend dat ik twee keer de klantenservice en nog 2 uur lang moest wachten totdat de poten werden geleverd van het bed

Goed bed maar goede service

Jammer dat het onderbenen niet goed was. Gelijk opgelost door beddenleeuw, alleen bezorgers wilde de kapotte onderbedden niet meenemen, ik moest ze maar verkopen zeiden ze, maar naar aandringen van mij hebben ze, ze toch mee genomen. Verder heel tevreden .

Prima service top kwaliteit

Goede website, prima kwaliteit, snelle levering...

Boxspring perfect

De 2 chauffeurs en monteurs hebben de boxspring perfect geleverd en gemonteerd. Ze waren ook heel beleefd. Proficiat!

Top boxspring

Een aantal weken geleden een mooie Isabella boxspring besteld. Ligt lekker, mooie kwaliteit en dat voor een mooie prijs. Zeker een aanrader! Levering was snel, montage is simpel! Een verbeterpunt zou zijn dat je een tijdsvlak zou hebben, want je moet nu écht een hele dag thuis blijven.

NIET AAN BEGINNEN!

1e keer bed geleverd, werd door de bezorger de lift uit geduwd (scheur in de bekleding) 2e keer bed omgeruild, vond de bezorger het maar overdreven dat het bed werd opgeruild Sindsdien geen reacties op emails, telefoon is niet bereikbaar, helemaal niks!!! Hopelijk komen ze alsnog met een oplossing, maar ik waarschuw de andere alvast!

Zeer slecht

Pas bij de 3e bezorgdatum is het bed geleverd, echter dit was niet compleet. Geen zaken doen met Beddenleeuw, het is een zeer slecht bedrijf, Kijk het programma KASSA.

Bed was eerder binnen had ik had verwacht. Goeie service

Goede ervaring

Ik twijfelde even om te bestellen nav de recensies. Voor bestellen een paar keer telefonisch contact opgenomen en dat was prima. Uiteindelijk mijn bestelling geplaatst en voorkeursdata aangegeven voor levering. Werd op één van deze data geleverd en kon in de ochtend van aflevering bellen voor een duidelijker tijdvak. Tijdvak wat je doorkrijgt via de mail is wel echt onhandig: 08.00-22.00 uur. Alles netjes geleverd. Er miste 1 onderdeeltje en dat is gelijk binnen 2 dagen nageleverd na een telefoontje. Het bed is degelijk, stevig en mooi.

Correcte service

Vriendelijk

Heerlijk en erg mooie bed

Goede prijs kwaliteit

Ruim aanbod met prima prijzen. Kwaliteit is goed. Bestellen gaat zeer eenvoudig en ze doen wat ze beloven.

Goed kwaliteit voor een mooie prijs!

Een goede kwaliteit voor een mooie prijs. Stevig bed! Gemakkelijk te monteren.

SUPER!

Ik heb eerst via bol.com een matras besteld (voor volwassenen) de matras voelde net als of ik op een grote schuurspons sliep ik voelde de bodem van mijn boxspring. En ik ben 60kilo. Omdat ik het heel snel nodig had en Bol snelle verzending heeft, maar had ik het maar gelijk via beddenleeuw besteld. Uitstekende matras voor goede prijs. Mijn zusje heeft hier ook een bed besteld en zij is er ook super blij mee. Ik slaap weer heerlijk.

Slecht

3e keer pas geleverd. Bed paste vervolgens niet in elkaar

1 dagje later geleverd dan gepland maar toch nog snelle levering, vriendelijke bezorgers en bed is super!

Bezorgers geweldig!!! TASO en MO

Het plaatsen van de bestelling ging heel gemakkelijk, doorgeven van de voorkeurs dagen idem. De hele week vrij genomen, maar geen mail betreffende levering. Gebeld en de datum zou zijn 12-7.. prima!! Was namelijk vrij. De bezorgtijden worden overal genoemd, dus daar ga ik niks over zeggen....Maar dan..een mail op de dag van bezorging 12:43.. geen personeel(qua bezorgers)en dat ze de volgende dag zouden komen. Meteen gaan bellen, want hee...zomaar nog een vrije dag opnemen, ua niet voor iedereen weggelegd. Totaal geen reactie, niet telefonisch, via de mail. Uiteindelijk toch een dag vrij kunnen regelen (wat mij dus een dagloon kost)de rest van het negatieve zal ik het bedrijf besparen.!!en toen gebeurde het!!! Deze bezorgers zijn top! Het bedrijf mag in hun handen knijpen en hopen dat deze boys blijven. TASO en MO....onwijs bedankt voor jullie positieve inbreng en zonder morren het bed de 6 trappen naar boven hebben getild! JULLIE ZIJN JULLIE GEWICHT IN GOUD WAARD!!! Nogmaals dank

Nie wieder

Zuerst wurde uns ein beschädigtes Bett gebracht, was dann abgeholt wurde und uns wurde ein neues gebracht. Dieses passte jedoch nicht zu den anderen Betteilen, sodass man es gar nicht zusammenbauen kann. Auf Anfragen antwortet der Kundenservice nicht oder wenn nur unter Drohung mit einem Anwalt. Uns wurde gesagt man könne uns die nötigen Teile zum zusammenbauen schicken, was jedoch auch wieder nicht getan wurde. Nun bekommen wir wieder keine Antwort. So viel Inkompetenz habe ich bei einem Shop noch nie miterlebt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Bed online besteld. Een aantal keer de afleverdatum verplaatst en dat was geen probleem.

Heeeeeeel slecht

Eigenlijk nog niet 1 ster waard. Echt schandalig bedrijf. Mensen, betaal gewoon 100 euro meer elders, want goedkoop blijkt weer duurkoop. Komen 2 keer gewoon niet opdagen en dreigen zelf met 75 euro boete als je niet thuis bent in het tijdsslot van bijna 24 uur. Eigenlijk moet de zoekmachine ervoor zorgen dat dit bedrijf op bladzijde 188 komt....

Heel erg tevreden

Een goed bed en de bezorging was ook netjes alles is binnen gezet en was ook makkelijk in elkaar te zetten.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.