Na veel slechte recensies gelezen te hebben, toch een bed besteld. Wel even van te voren gebeld hoe het mu met de leveringen zit, en die problemen waren volgens hun opgelost. En binnen een week hadden we een bed! En hoe zo’n bed! Wij zijn enorm tevreden over ons bed en dit bedrijf. Toen ik belde voor advies over een bed werd het lastig. Daar wisten ze niet veel van. Dus heb ik het zelf maar uitgezocht.

Goed en snel geregeld

Na een vergissing, contact gehad met de klantenservice. ben goed geholpen fijne ervaring!

Slecht

De levering ging zo slecht. Kwamen gewoon op de afgesproken datum helemaal niet opdagen. En daar had ik een vrije dag voor genomen. De keer erop moeite voor nieuwe datum aftespreken. Zouden tussen 13:00 en 14:00 komen wat ik ging niet weer heel de dag voor niets thuisblijven. Kwamen in de avond om 20:45. Mail gestuurd erover waar ik graag een reactie op wilde. Ze moeten nog reageren ongv een maand geleden!!! Dus gewoon slecht. Het bed zelf is prima matras had wel ietsje zachter gemogen.

Prima bed

Prima boxspring. Gekocht voor ons zoontje (3 jaar). Heel makkelijk in elkaar te zetten. Valt gewoon weinig op aan te merken voor die prijs. Hij slaapt er nog maar een maandje in, dus nog moeilijk te beoordelen of het naar kwaliteit toe een lang leven beschoren is, maar voorlopig heel tevreden.

Na 2 weken mijn boxspring thuis bezorgd,hoofdbord was er niet bij maar na 1 week nageleverd.alles ging vlot via mail

Het bed is prima, maar de aflevering vind ik waardeloos.

Niet de volledige bestelling gekregen

Mijn kopstuk ontbreekt, dus hoeveel sterren moet ik jullie geven? Green specifieke tijd geven is ook niet echt aangenaam, ik heb via de webpagina al geprobeerd berichten te sturen, maar tot nu nog steeds green reactie. Dus hierbij, geen goede score in mijn mening

Levering binnen een week op afspraak dus perfect . Bed ligt heerlijk , alles was compleet en geen defecten . Dikke tien

Vreselijk !!

Nooit iets kopen! We hebben na problemem net de levering onze bestelling geannuleerd en nu na een maand (!) onze aanbetaling van 509.60 Euro nog niet terug . Klantenservice niet bereikbaar, twintig mailtjes verder waar iedere keer een andere smoes komt als we al reactie krijgen. We hebben recht op terugbetaling binnen 14 dagen !! Alle gegevens zijn bekend !!! Waardeloos bedrijf !!

Goeie bezorging. Goed geholpen , mensen die daar werken aan de telefoon was ook vriendelijk ze zoeken allerlei manieren om jou te helpen . Gaat zo door .

Zou hier NOOIT meer iets bestellen

Bed is prima, niet bijzonder maar prima. Levering is ook goed gegaan. De topper is verschrikkelijk hard en is aangekomen met allemaal losse naden. Dit was allemaal niet te zien in de verpakking maar heb de dag van ontvangst dit nog laten weten, incl. foto’s per mail. Dag erna nog achteraan gebeld maar alles per mail geregeld worden. Ik wilde de topper omruilen maar hieruit komen met de klantenservice is onmogelijk. Eerst het advies om ‘de losse naden gewoon weg te knippen’, toen ik aangaf dat belachelijk te vinden kreeg ik helemaal geen reactie meer. Na noemen van de rechtsbijstand ineens wel weer reactie, maar na antwoord van mij en de vraag hoe we het probleem gingen oplossen, wederom geen reactie meer. Ook niet na 3 reminders vanuit mij. Kortom, bizar slechte service, heb dit nog nooit bij een bedrijf meegemaakt. Ik raad Beddenleeuw bij iedereen in mijn omgeving dan ook af en vertel zo vaak mogelijk over deze ervaring, zowel online als offline. Ik hoop dat dit bedrijf zo snel mogelijk omvalt en wens ze niets dan slechte zaken toe.

Super confortabel bed

Zeer goed bed en zeer goede prijs Zo is een boxspring ook te betalen voor mensen met een lager inkomen

snelle levering van verkeerd produkt

de bestelling verliep eenvoudig via de webshop. De factuur volgde vrijwel onmiddellijk. Maar bij de levering, die trouwens heel snel was, bleek dat het de verkeerde afmetingen waren van de bedden die ze hadden afgezet ! Dit werd enkele dagen later gemeld, de goederen werden nog niet uitgepakt en stonden nog op dezelfde plaats van waar ze werden afgezet. Nu zijn we reeds enkele weken later en heb ik nog steeds geen enkel antwoord gekregen van Beddenleeuw. Hoe onprofessioneel is dit ! Moeten we echt via sociale media hen attent maken dat de dienst na verkoop heel belangrijk is?

prima service

Hadden vergeten iets bij te bestellen 1 telefoontje en alles werd keurig geregeld! maar het belangrijkste is het bed ziet er prachtig uit en we slapen er heerlijk op.

verschrikkelijke manager maar personeel dat zich voor 200 % inzet om alles in goede banen te lijden

in het kort: 10 juni bed bestelt dat na de vakantie geleverd zou worden in de week van 3 > 7 juli ivm vakantie. op woensdag 5 juli nog geen bericht dus telefoontje gepleegd. blijkt fout bij planning bed komt 11 juli !!! op 11 juli om 12.45 uur mailtje dat het bed niet komt maar niet wanneer wel mijn vrouw werkt er vlakbij en die is na haar werk even langs gegaan want telefonisch niet te bereiken spreekt daar personeel die 1000 maal sorry komt na 10 min terug en zegt bed komt vanavond tussen 6 en 7 wij wonen in tiel hij komt uit tiel en collega ook wij komen hem brengen 19.30 uur telefoon hij mag van de manager dhr hennie de kort het bed niet brengen ook niet na woorden wisseling dinsdag 12 juli ben ikzelf naar het kantoor gegaan en ik was heel boos ons bed was al weg en wij sliepen al drie nachten op luchtbedje wij 65 + ers met stevige rugklachten ik he3b dat heel duidelijk gemaakt en vroeg dhr de kort te spreken die kwam en wilde mij niet helpen en schonk zelfs geen aandacht aan mij ik werd heel erg boos en personeel kwam ertussen kalmeerde de boel en echt na uitgelegd te hebben wie wat waarom werd er echt binnen 20 min geregeld dat 2 mannen bereid waren om het bed { wat al lang in de auto stond van de vorige avond } te komen brengen en als service het ook in elkaar te zetten en idd een uur nadat we thuis waren waren ze er al en met 1.5 uur stond het bed er en hebben wij een heerlijke nachtrust gehad. ik wil het personeel dat zich echt ondanks tegenwerking van de manager het bed toch geleverd hebben dus dames van kantoor de jongens van het magazijn echt 1000 maal dank voor jullie inzet tevens bleek dat het bed dat wij besteld hadden niet meer leverbaar was en wij kregen een ander bed zonder extra kosten dus beddenleeuw jullie zijn fantastisch fam scheepmaker tiel

Top bed top service

Het bed is in perfecte status geleverd en ook de service was top. De topper was helaas vergewten maar deze was 2 dagen na dato per post gestuurd.

Snelle levering en goede service

Ik ben tevreden over de levering en de bestelling bij Beddenleeuw. Het product was zoals op de foto, stof oogt ook kwalitatief. Voor de lage prijs, goed product.

Topper van 8 cm besteld, nooit geleverd

2 boxspringbedden besteld incl luxe toppers en 2 losse matrassen. Blijkt bij levering blijkt dat bij een van de bedden de verkeerde topper geleverd is. Ipv 8 cm krijgen we een van 4 cm. Niet het eind van de wereld, maar omdat ik toch €100 extra heb betaald wil ik toch wel liever die bestelde topper of mijn geld terug. Ze beloven de topper te komen ruilen. 2 x wordt er een afspraak gemaakt en 2 x ook niet nagekomen door Beddenleeuw. Ook op diverse mails wordt er niet gereageerd. En ik krijg mijn geld niet terug. Ondanks ik wel te spreken ben over de kwaliteit van de geleverde producten, vind ik dit toch wel erg jammer…

Veel te late en slordige levering

Ik heb een boxspring bed besteld. Het duurde maanden om te leveren. En toen ze eindelijk kwamen leveren hebben ze alle muren langs de trap beschadigd. Ik heb via mail een klacht ingediend maar nog niks terug gehoord!!!

Snel levering vriendelijk bezorgers

Heb een 1 persoons boxspring gekocht voor mijn zoon en kreeg een deken en kussen gratis erbij. Tot heden slaapt mijn zoon er erg fijn op. Service was naar afspraak. Dat maakt ons een tevreden klant. Bedankt.

Het was matig

De levering was snel alleen ik heb de bed helaas met een aantal vlekken in het hoofdbord ontvangen en dat vond ik heel jammer verder ben ik wel tevreden

Helpdesk goed

Wij hebben ons bed daar gekocht en kan zeggen dat de helpdesk zijn best doet om sommige dingen op te lossen. Wij zouden zeker wel weer een bed daar kopen als die van ons weer versleten is.

Slapen als een roos!

Door een dommigheid van mijzelf een verkeerde straat opgegeven, en na enkele telefoontjes mooi opgelost door Beddenleruw!

Alles netjes geregeld

In orde van bestelling tot levering misschien puntje beter uurafspraak zodat men niet ganse dag thuis moet blijven voor de rest top

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.