Ronduit slecht bedrijf

Mooi bed voor een leuke prijs. Dat is ook gelijk het enigste positieve. Wat een vreselijk slecht bedrijf. Begon al dat ik niks hoorde van de levering. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Heel de dag zitten wachten en uiteindelijk een mailtje gekregen dat de afspraak naar de volgende dag werd verzet. Bezorger vroeg uiteindelijk of m’n moeder even kon helpen met sjouwen. Kwam nogal brutaal over.

Zeer onbetrouwbaar bedrijf

Afleverdatum doorgekregen naar niet komen opdagen. Na zelf meerdere keren bellen een nieuwe datum gekregen met een tijdsdruk van: tussen 8.00 en 22.00. Afgeleverde boxspring beschadigd. Ingevuld op afleverbon maar geen reactie. Na telefonisch contact t zou het opgelost worden. Wederom niets gehoord.

Snelle levering van het bed

Het is voor dat geld een mooi en kwalitatief goed bed. Zeer tevreden.

Gewoon een hele goede zaak.

Vriendelijke mensen en een goede service.

Top ervaring!

Het bed was besteld en geleverd binnen een week. Het bed is heel stevig en top kwaliteit, we zijn er heel blij mee. (Isabella 180x200)

Slecht

Een prachtig bed binnen gekregen. Bleek 1 van de poten niet ingedraaid te kunnen worden. Het draaide door. Ik stuur een mail en krijg na pas hele lange tijd reactie. Teleurstellend. Uiteindelijk het bed maar gehouden omdat ik het nodig had. Zoveel later krijg ik een mail of ik een foto kan sturen, om het bed weer helemaal om te keren was mij te veel moeite. Erg jammer dat een reactie geven zo lang moest duren. Bezorging was prima.

Mooi bed op tijd bezorgd!

Mijn zoon is blij met zijn bed, bed kon snel geleverd worden. Het hoofdbord was fout gemonteerd en beddenleeuw kwam dit netjes oplossen!

Initiële service in orde, na verkoop is deze totaal zoek

Sinds mijn aankoop bij beddenleeuw heb ik enkel slechte ervaringen gehad met de service na verkoop. De bestelling werd geplaatst op 8 juni. Nog geen week later kreeg ik een mail dat mijn bestelde boxspring geleverd ging worden de dag daarop; dit was niet volgens mijn leveringsvoorkeuren (wat normaal pas 2-3-4-5-6 juli zou zijn). Na enkelen mails te hebben gestuurd, werd mijn levering aangepast naar 7 juli, mits een goede review achter te laten op hun website. Nu 2 weken later, de dag van de levering zelf, krijg ik nogmaals een mail dat de levering dan toch niet vandaag kan gebeuren, zonder enige uitleg, en werd deze verschuifd naar 11 juli; 2 dagen te laat voor de verhuislift. Na de laatste mail talloze keren Beddenleeuw telefonisch proberen te bereiken zonder succes. Dus nu zit ik met een verhuislift morgen maar geen bed om te verhuizen. Eerste en laatste keer dit.

Top kwaliteit!

Er stond 20 werkdagen maar boxspring binnen 1 week geleverd. Hele goede kwaliteit! Erg tevreden.

Slechte bezorging

Bed is prima. Alleen de bezorger zette het bed buiten op straat en vertikte het om deze tot over de drempel van mijn woning af te leveren. Meneer had het druk en was alleen. Zeer kortaf en onvriendelijk en had grote haast. Bovendien erg laat op locatie. Terwijl de hele dag gewacht is.

Goed bereikbaar, snelle levering. Alles naar volle tevredenheid.

de topper glijdt er constant vanaf

Slapen doet ie goed, minpunten heb ik gezet bij wat kan volgens mij beter

Door klantenservice goed advies,snel geleverd

De klantenservice was goed bereikbaar en hielp mij goed met mijn vraag. De boxspring is snel geleverd en super handig dat je van tevoren kan aangeven op welke dag(en) je de levering wil. De bezorger was mooi op tijd (en belde net voor aankomst). En heeft het netjes afgeleverd. Super tevreden..we hebben een mooie boxspring voor mooie prijs

super vriendelijk en super bed

Werd geholpen door een vakantiekracht die er pas 2 dagen werkte maar het super goed gerelde. Bed stond nog niet klaar, wat ik zelf ophaalde, maar regelde het super snel

Heel erg goed

Snelle levering,hele goede prijs en het bed ligt heerlijk.

adequaat, maar mijn tijd is volkomen onbelangrijk

Een dag voor de levering ontvangt u een mail met daarin een tijdsblok, zodat u ongeveer weet hoe laat de chauffeur bij u voor de deur staat. Uw bestelling met ordernummer 10023270 bij Beddenleeuw wordt morgen (14-06-2023) geleverd. We verwachten dat de bezorger tussen 08:00 en 22:00 bij u is.

Zeer slechte service

Wij bestelden een boxspring voor ons zoontje. Echter hebben wij een losstaande boxspring besteld en kregen wij een boxspring met haken in gevezen om een hoofdbord aan te bevestigen. Echter hebben wij met opzet geen hoofdbord besteld, omdat wij voor strak zijn en dit niet mooi vinden. We zijn al 3 maanden later en we hebben nog steeds het juiste onderstel (zonder haken en schade aan het leder) niet ontvangen. We krijgen geen respons op onze talloze mails die we verstuurden…

Mooi bed voor een goede prijs

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten. Onze dochter is er erg blij mee.

Prima bed

Snel geleverd en een prima bed.

Zeer slechte klachtenafhandeling

Een productiefout in het bed (weeffouten in het bedrand) wordt afgedaan als: helaas, u heeft getekend voor geen transportschade; draai het bed maar om. Een goede klachtenafhandeling/service gaat erom dat de klant met een tevreden gevoel de hoorn neerlegt. Begrip en een kleine tegemoetkoming was voor mij al voldoende geweest, maar worden afgedaan met ‘draai het bed maar om’ vind ik echt schandalig. Nooit meer Beddenleeuw!

Fijn

Goede services

Kon beter

De afspraken verliepen niet zoals afgesproken. Andere dag voor bezorgen oa en een nalevering (onbrekend deel) werd ook niet volgens afspraak geleverd. Dus 2x voor niets thuis gezeten en vrij van mijn werk genomen.

Gemengde gevoelens

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bed besteld/gekocht. Eerste levering verliep prima.m, enkel was er een verkeerd beddeel geleverd. Daarover gemaild geen reactie. Totdat ik ene aantal weken een mail kreeg om een review te schrijven. Daarop werd direct gereageerd en daarmee is toen veel contact geweest over de mail waar elke keer direct op werd gereageerd. Uiteindelijk is het allemaal goed afgewikkeld. Nu heb ik van de week een topper besteld. Daarna nog even een mail gestuurd. Antwoord of reactie blijft dan weer uit. Vrijdag wordt mijn topper geleverd. Maar hoop dat men nog voor die tijd reageert op de mail. Verder zijn de producten prima de prijs die je hebt betaald. Ik ben super blij met mijn bed en hij slaapt echt heerlijk. Ben benieuwd of die nog veel lekkerder slaapt met een extra topper er op die ik nu besteld heb. Producten dus super voor het geld wat je betaald, mensen die het leveren heel vriendelijk, waar reageren op mails drama. Als ze daar echt een verbeter slag in gaan slaan is het echt een bedrijf om aan te raden!!

Slechte communicatie

Niet tevreden over de service, hele dag thuis gebleven van 8:00uur tot 22:00uur n vervolgens niemand gezien. Excuses de dag erna ook niet gehoord. Levering 2 weken erna met montage, vervolgens maar zelf alles schoon moeten maken aangezien 2man met vuile handen en schoenen het bed hebben opgezet.

Snelle levering en goed bed

Bed helemaal naar wens samen te stellen. Snelle levering en bed voldoet helemaal aan de verwachting, onze zoon is er helemaal blij mee.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.