Levering verliep probleemloos. Chauffeur belde netjes van te voren om tijdstip door te geven . Mail met bezorgmoment was wel erg ruim genomen van 8-20 uur. Dit kunnen jullie beter communiceren. Boxspring is prima, wel dunne topper die wegglijdt over het bed. Opgelost door een anti slip onderlegger onder de topper te leggen

Slechte communicatie en levering

Het bed werd bezorgd door twee bezorgers die niet op de hoogte waren van het feit dat wij hebben gekozen voor montage. Dit waren ze dan ook niet van plan. Na enige discussie met veel gemopper toch twee bedden in elkaar gezet. Wat ook niet van te voren wordt gecommuniceerd, is dat ze het verpakkingsmateriaal niet mee retour nemen, dit lag werkelijk door heel de kamers verspreid, chaos gewoon. Vervolgens vertrekken de heren zonder zich af te melden en gedag te zeggen, Werkelijk ronduit onbeschoft. Slechte reclame voor je bedrijf deze manier van werken. Ik zal hier dan ook niet weer wat bestellen!

ben blij met mijn bed

Het bed kwam na 1 week, en de aflevering ging prettig. Heb het bed alleen opgezet en dit was in ongeveer een half uur gedaan. De kwaliteit is prima, naar verwachting van wat je tegenwoordig voor 400 euro krijgt. Het hoofdbord moet tegen een muur aan staan anders wiebelt het. De onder poten heb ik met een tie wrap vastgezet om het uit elkaar glijden te stoppen. het bijgekomen dek matras ligt erg los en blijft niet helemaal op zijn plek, met een strakke matrashoes gaat dit beter. De matrassen zelf verschuiven ook makkelijk maar niet onacceptabel. De ligging is hard, moest ik even aan wennen, maar nu vind ik dit wel fijn. Ik ben in zijn geheel wel blij met het bed.

Goed geregeld

ALLES WAS TOP!

ALLES WAS TOP!!! VANAF DE LEVERING (OP DE AFGESPROKEN DATUM) TOT AAN DE MEDEWERKERS DIE HET BED MONTEERDEN. SUPERVRIENDELIJKE EN KUNDIGE MENSEN. ÉÉN PUNTJE: DE TOPPER ZOU IETS DIKKER MOGEN ZIJN! WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN KLANTEN.

Goed!

Ik heb een boxspring gekocht (standaard, van 140 x200). Ligt heerlijk!! Heb voor mijn dochter dezelde boxspring gekocht in maat 120 x 200 die er bijzonder blij mee is!!

Snel en goed geleverd maar misten enkele schroeven en een handleiding zou wel helpen

.. om tijdverlies en mails te besparen

slecht

ik kreeg een tijdblok voor bezorging. 8.00-22.00 uur. Dus heel de dag thuis. Komen ze niet. Geen telefoontje of email, helemaal niets. Product de volgende dag zelf wezen halen!! Stof op het product heeft kleur verschil. Verkoopsters in de winkel kijken je niet eens aan als je binnenkomt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Alles ging top

Alles op tijd op de afgesproken datum geleverd. Jammer dat het tijds blok niet echt duidelijk was. Voor de rest alles prima geleverd en netjes binnen gezet.

Goede service ,fijne prijs

Goed product, nette levering, voor een prima prijs

Bezorging al 2 keer verzet vanwege een zieke chauffeur

Vandaag is mijn bestelling voor de 2e keer verzet vanwege een zieke chauffeur. De eerste keer werd er nog de moeite genomen om te bellen, maar ditmaal moest ik het doen met een mailtje. Een nieuwe leverdatum wordt niet in overleg gepland, maar krijg je gewoon als mededeling Zorg maar dat je thuis bent! En als je ze dan wil bellen krijg je geen gehoor. Dit is toch geen service?

geweldig

begin mei boxspring gekocht en snel geleverd ook het contact was keurig en probleem met montage was zo opgelost wat het bed betreft het spijt me dat ik het niet eerder heb gekocht ik slaap weer zoals het moet en het electrieshe bediening gewoon kan niet beter

Goede levering conform afspraak, goede prijs kwaliteit verhouding.

Het hoofdbord van het bed kan alleen niet worden vastgemaakt aan het bed met de al voorgemonteerde schuiven op het bed en het hoofdbord. Voorgemonteerde schuiven zijn niet goed afgemeten. Voor mij is dit niet zo'n probleem.

Goede ervaring met service

Op 1 klein dingetje na, de bedden zitten alleen vast ad hoofdboard, op laminaat verschuiven de bedden ad voeteneinde uit elkaar.

Super fijn

Vriendelijke bezorger, en een mooi bed

Prima bed voor de prijs

snel geleverd, vlot gemonteerd

We zijn heel tevreden met ons bed. Leveren duurde niet heel lang alleen het tijdslot wat we kregen was tussen 8:00 en 22:00. Heel onhandig en niet fijn. Verder goede ervaring gehad.

Snel bezorgd. Ze leveren een uitstekende service met een sterke klantgerichtheid. De Communicatie over de bezorging van de bed ging heel goed. Hier kunnen andere van leren. De bed zelf was netjes afgeleverd.

Goeie service

Alles netjes opgelost

Hele slechte service

Bij bezoek aan de showroom weinig tot geen uitleg. Daarna online besteld, korte levertijd, ongeveer een week. Bij bezorging was de bezorger onvriendelijk en heeft het bed in de lift gezet en vertrok weer. Echt belachelijke bezorgservice!

Ging allemaal makkelijk het bestellen

Via website is het makkelijk te bestellen, het bed is prima/goed kwaliteit. Snel geleverd. Ik ben alleen niet te vrede over de bezorging en service van bezorging. Voor iemand die niet mag tillen brengen ze het niet tot aan de deur, mits je dat erbij koopt tot aan de deur brengen en monteren. Ik wil ook gewoon alleen brengen aan deur kunnen regelen. En bezorger had een mega grote mond tegen ons. Ben ik niet van gediend!

Prima winkel, fijn bed, monteurs vriendelijk en behulpzaam. Bed werd al na paar weken geleverd, inclusief montage! Enige wat verbeterd kan worden is het tijdslot van de levering.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.