Fijn bed

Fijn bed, geleverd op de dag van mijn keuze. Enige minpunt is dat de tijdframe waarin ze leveren van 800 tot 2200 is! Dit mag echt beter geregeld worden.

Een zeer goede service en ons bed is fantastisch, gewoonweg zalig!

Boxspring

Ik heb goeie ervaring! Ik vind fijn dat je verschillende dagen mag kiezen om te laten bezorgen, gezien dat ik in de zorg werken en niet vaak thuis bent. Snel en netjes geleverd. Bed ziet er mooi uit is voor wanneer bezoekers komt logeren. Ik ben er helemaal tevreden mee! Dankjewel.

Fijne verkoop via de site, levering netjes op tijd

Fijne website

Op tijd geleverd,nette en vriendelijke chauffeur,alles in perfecte staat geleverd,bed slaapt heerlijk

Excelente

Cama muito confortável

Top tevreden

Levering sneller geleverd dan op de site stond, site was overzichtelijk en duidelijk. Klapboxspring voor mijn zoon gekocht en de kwaliteit van de geleverde producten is erg goed! Kom zelf uit de beddenbranche en moet eerlijk zeggen goede kwaliteit voor een erg nette prijs.

Slecht.

Rommelig, levering is te groot tijdsblok verkeerde dag geleverd, kon niet gemonteerd worden omdat ik niet thuis was waardoor het bed voor de deur neergezet moest worden Hoofdbord niet geleverd bij volgende levering, zat er een verkeerde kleur hoofdbord in de vrachtwagen Ik moest er zelf weer achteraan voor nieuwe levering Montage kosten niet retour gestort 3 volle dagen thuis moeten blijven om te wachten op levering en iedere keer gaat er iets mis materialen daarin tegen zijn in goede staat;)

Mijn kleinzoon van 6 is reuze blij met xijn nieuwe bed!!

Het bed vol doet aan de beschrijving en licht geweldig

Heel tevreden.

Alles netjes en binnen de opgegeven planning geleverd. Wel spijtig dat het uurslot van levering van 8u tot 22u gaat en dit niet gedetailleerder kan doorgegeven worden.

De chauffeur heeft alles prima mee op zijn plaats gezet. Hij was zuinig op mijn andere spullen.

Het bed werd veel sneller geleverd dan verwacht. Het product is netjes en goed afgeleverd, en het is een mooi bed, mijn zoon is er blij mee.

Betaalbaar en goede boxspring, goed bereikbaar voor alle vragen, snelle levering ondanks de drukte

Op tijd geleverd en ook heel snel geplaatst

Helemaal top

Bestelde bed binnen een week geleverd, kon betalen aan de chauffeur. Goed geregelt zoals het hoort!

Bed zou eigenlijk week eerder geleverd worden. Heel de dag gewacht.. voor niks gewacht in een leeg huis. Blijkt dat ze pas S avonds komen. Gebeld en met Hankie gesproken. Nieuwe afspraak en gratis montage als goedmakertje. Klasse superblij mee.

Hoofdbord valt steeds los van het bed.

Boxspring met hoofdbord besteld. De klemmen van het hoofdbord zitten niet vast en krijg de schroeven ook niet vast het is een loos gat. Dat is dus best waardeloos aangezien ik een meerprijs moest betalen voor een hoofdbord.

Ha de revieuws gelezen en had mijn twijfels rond dit bedrijf. Maar heb toch een bestelling geplaatst, en ik moet eerlijk zeggen geen spijt gehad. Bestelling kwam op de afgegeven datum binnen ,nette chauffeur, en werkelijk het bed ligt heerlijk . Van mij een dikke 8 plus.

Alles vlot verlopen

Alles is vlot verlopen, vlotte levering

Goed advies, veel keuze en supersnelle levering(binnen een week)

Super goed overleg mogelijk

Fijn contact en goed overleg qua mogelijkheden

Bed oké, service minder oke

Bed bevalt goed, mooie prijs ook. Levering duurde lang, maar dat was aangegeven. Helaas was het schuifsysteem voor de koppeling tussen bed en hoofdbord verkeerd geplaatst, heb deze zelf op de juiste plek bevestigd, want wilde niet weer weken moeten wachten op vervoer heen en weer. Ik wil ook graag een klein artikel retourneren, maar krijg helaas geen reactie op mijn mail.

Super bed. Het bed was best hard, maar ik vind het heerlijk. Bezorging was wel wat minder. Ze wouden mij niet helpen naar binnen brengen, ik ben alleen.. dus lastig om het zelf te doen. Na zeuren deden ze het wel. Ik zou zeker nog wel een bed bestellen hier!

Netjes

Per mail ontvangen tijdslot van een dag is net iets te lang, gebeld en toen kon men mij het juiste tijdslot doorgeven.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.