Niet tevreden

Niet tevreden - het bestelde bed is niet compleet en op mijn vragen wordt niet gereageerd.

Prima bed voor een goede prijs

Prima bed voor goede prijs

Alles was goed gegaan kwa bestelling en aflevering en ook op tijd echt bedankt.

Alles ging goed.

ZEER slecht

Ik heb een bank besteld op 5/04/23. Zou na 6 weken geleverd worden, en we zijn nog steeds in afwachting van. Het is nu 2 maanden geleden en ik heb de bank nog steeds niet ontvangen. Alleen maar geld binnenhalen, zonder de afspraken van 3 tot 6 weken na te komen!!! Ik noem dit oplichting. Met andere woorden: bestel hier NIET!

Heerlijk bed

Goede kwaliteit voor een lage prijs. Netjes bezorgd

A pleasure to deal with.

Beddenleeuw delivered exactly what we asked for in the way that we expected. The price was good, the product is wonderful and the service on point. Thank you for helping me have a good night's rest, every night.

Goed bed en topbezorger

Snelle levering van ons bed en hij ligt super Enige nadeel is dat je qua tijdsindicatie een tussen 08:00 en 22:00 tijd krijgt en dat vond ik nogal een groot begrip Uiteindelijk toen de bezorger kwam in de middag heel blij met alles Hele fijne bezorger ook, hij was alleen en echt zwaar respect voor deze man! Wat een topper!

Positieve ervaring

In eerste instantie werd een levertijd van 20 werkdagen standaard aangehouden volgens de webshop. Echter werd mijn bed gewoon al netjes na een week geleverd. Top levering zonder enige problemen. Het bed zelf heeft een mooie uitstraling en in combinatie met een goede topper is de kwaliteit/prijsverhouding uitstekend. Goede bedden voor “weinig” geld bij Beddenleeuw. Een tevreden klant erbij en totaal niets te merken van sommige slechte reviews die te vinden zijn. Contact ging vrij soepel en harstikke tevreden met mijn boxspring van Beddenleeuw!

Snelle service en heerlijk bed!

Enige minpuntje vond ik dat het bij het bestellen lijkt of je 6 weken moet wachten op je bed maar het er toch al de week erna is. Dat was voor ons logistiek onhandig.

Nooit meer.

In december bestelling geplaatst, daarna niet meer kunnen bereiken. Tot ik klacht indiende bij thuiswinkel waarborg, toen kwam ineens de bestelling binnen. klopte alleen niet, toen weer eindeloos bezig geweest om dat goed te krijgen. Pas na mijn volgende klacht bij thuiswinkel waarborg is het opgelost.

Levering was goed alleen was de topper niet diegene die ik besteld had, dit netjes omgeruild binnen een week. Fijn communicatie en service

Fijn boxspring Lana

Geen rommel meer, alles past in boxspring.

Zeer gemakkelijk te bestellen, snel geleverd vrijdag avond besteld woensdag in huis.mijn dochter is zeer tevreden. Prijs kwaliteit ik heb nergens goedkoper gevonden .

Het bed werd op de bezorgdatum bezorgd, alleen jammer dat ik er van 08.00 tot 22.00 uur voor thuis moest blijven. Er werd geen mail gestuurd in welk tijdvak er bezorgd werd. Uiteindelijk is het bed om 17.45 bezorgd. Maar het bed is mooi en ligt super goed.

Great service

We ordered beds from Beddenleeuw and the service was great. The beds are good value and comfortable.

Wij hebben een mooie boxspring besteld en geleverd gekregen. Zelfs op 2e pinksteren geleverd, omdat het zo druk was met leveringen vertelde de chaffeur. Bij levering bleek er een schade aan 1 bed te zitten en dit is netjes opgelost, er werd een nieuw beddeel besteld en 2 weken later netjes omgeruild.

Heb via hun een bed besteld na eerst wat positiefe recensies, eenmaal besteld las ik vol op negatieve recensies en begon ik toch zorgen te maken, dag van levering maar een telefoontje gepleegt naar hun en kreeg gelijk iemand aan de telefoon, deze bevestigde de negatieve recensies en dat het ook klopte, maar dat ze bezig zijn dit om te willen zetten naar positiefe, kreeg een tijd van hun en die tijd waren ze er ook, Ven erg blij met dit bed en levering en het contakt die ik heb gehad Mijn ervaring is prima en ,ou zeggen ondang alle negatieve recensies geen ze een kans

Gewoon goed

Al 2 keer bij ze besteld. Geen problemen gehad, tijdvak voor levering is wel te groot, maar ze zijn wel gewoon gekomen zoals afgesproken. Mooie prijs.

Na 4 ‘leveringen’ nog steeds niet geleverd

Laten niets weten, ze vragen dat we thuis zijn voor levering. Maar er komt niemand opdagen.. We wachten al 1.5 maand

Prima 2 persooonsbed en op het afgesproken moment geleverd!

Mooi afgewerkte boxspring!

Bestelling geplaatst vervolgens hoor je niks

Bestelling 2maand terug geplaatst, geprobeerd te mailen, bellen maar allemaal zonder succes. Dan krijg je eindelijk de mail dat het bed de volgende dag geleverd wordt met een tijdsvak van 08:00-22:00… preciezere tijd kunnen ze je niet geven. Bezorger is erg onvriendelijk en je moet het zelf uit de vrachtwagen tillen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima bed gekocht voor mijn zoon van goede kwaliteit vergeleken met BeterBed. Levering ging netjes volgens planning. Ik ben een tevreden klant.

Veel gezeur

Allereerst moet is er een tijdslot van 08.00-22.00 als je dan niet thuis bent moet je €75 euro betalen. Vervolgens een gedeelte van het bed vergeten in te laden, waardoor ik weken heb moeten wachten tot mijn bed compleet was. Ik heb 4x thuis moeten blijven terwijl de chauffeur het onderdeel vergat mee te nemen. erg vervelend kost onnodig veel tijd en gezeur

Wij zijn eerst gaan kijken in de showroom want online bestellen zonder te voelen en zien is toch best lastig. Showroom was klein maar prima en we zijn goed geholpen bij het maken van onze keuze. Een maand later online besteld en wat denk je…. Ik las achteraf al die slechte reviews! Dat gaf me wel even de zenuwen maar gelukkig had ik gekozen voor de optie ‘betalen bij levering.’ Bij ons is alles prima gegaan! Levering was snel, 10 dagen na onze bestelling. En op de dag zelf, werden we door de vriendelijke chauffeur een half uur van te voren gebeld dat hij kwam. Wij zijn hartstikke tevreden met het bed te n met de Beddenleeuw.

Snelle levering.

Mooie kwaliteit.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.