2x bestelling bed viel tegen

2 Jaar geleden bed besteld was prima op tijd en correct. Dat gaf burger moed om voor 2x een bed te bestellen maar dat was een behoorlijke tegenvaller. Het transportbedrijf beweerde voorkeuren niet te hebben gekregen en men had bezorgdatum zomaar gesteld (koste mij een vakantiedag). Dan krijg je voor bezorging een tijdvak op van 08.00 uur tot 20.00 uur nou dat helpt als je half uur van tevoren wordt gebeld. En ja hoor op de dag van bezorging geen bed. Na veel pijn en moeite en misverstanden toch bed gekregen. 10 dagen later. Wat mij opviel was dat bij Beddenleeuw individualisten weken die niet van elkaar weten wat er met klanten in afgesproken. Geen onderlinge afstemming. Bij definitievel levering bleek achterwand in verkeerde kleur te zijn geleverd ( bezorgers hebben er schijt aan de plaatsen gewoon en breken de benen om weg te komen). Na veel gedoe en miscommunicatie bij Beddenleeuw uiteindelijk achterwand vervangen . Waren we ruim 6 weken verder. Als genoegdoening kreeg ik dan wel weer 2 kussens. Uiteindelijk toch goed gekomen. Wat blijft is een mooi bed voor een goede redelijke prijs.

Prima bed

Het is een prima bed ook op de afgesproken tijd geleverd heel erg tevreden mee

Doodeng om online iets te kopen, maar beddenleeuw bewees het tegendeel. Levering van mijn boxspring was op 30mei ‘23 zoals afgesproken… de bezorgers/monteurs waren correct, vriendelijk en werkte naar “ opgegeven” tijd… de boxspring is precies als op de foto op internet MOOI dus…Het enige wat ik helaas nog niet heb ontvangen en wel heb betaald is mijn matrasbeschermer… verder, JA ik zou Beddenleeuw aan een ieder aanbevelen…

Snelle levering en netjes gedaan. Gratis topper vergeten maar werd na 4 dagen nageleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Hele goede levering

Top bed heel goede servers ik raad het iedereen aan

Het bed ziet er goed uit en is makkelijk in elkaar te zetten.

Super geregeld en snel geleverd. Enige aandachtspunt is dat de topper nogal glad is waardoor hij van het matras af glijd.

snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd.

Goede kwaliteit en goede service

Ik heb het bed nu enkele weken en tot nu toe geen problemen gehad ... we slapen als een blok op het nieuwe bed. Bij levering niet de gevraagde hoofd en voeteind maar dat was snel verholpen .Dus prima service en kan tot nu toe nergens wat vinden.

Ze maken heel veel fouten!

Ten eerste is het eerste tijdslot dat wordt gegeven de dag voor levering waardeloos; ‘tussen 08:00 en 22:00 uur. Daarnaast is mijn bed vies afgeleverd. Ze konden geen gedeeltelijke restitutie geven, maar wilde het bed per se vervangen. Op de afgesproken dag om het bed te vervangen werd ik tegen het eind van de dag gebeld dat ze het bed waren vergeten in te laden. Wederom konden ze me geen restitutie geven, maar wel twee kussens en een dekbed ter compensatie. Deze werden echter niet verzonden en moest ik zelf achteraan bellen. Toen ze eindelijk waren verzonden, bleek dat de medewerker mijn adres volledig verkeerd genoteerd had. Kortom: weken van gezeur en gedoe!

Hier is liegen tot kunst verheven

Vijf keer contact gehad over twee aflevermomenten...... is ook 5 keer liegen dat ze komen en toch ook echt komen..... en dan.... gewoon NIET komen afleveren. Advies: koop daar niets. Zeer slechte ervaring en geen serive. Aanbetaling inmiddels terug ontvangen.

Correct en goed

Positief

Helaas ben ik ziek en werd het bed buiten voor de flat gezet, dat wist ik niet stond ook niet bij het bestellen , er stond wel of niet monteren en monteren is voor mij in elkaar zetten niet over leveren en bij mij is leveren gewoon tot mijn huis deur dat is heel onduidelijk , ik bestel alles online maar dit vond ik erg heftig .

goede service

bed vorige week woensdag besteld en vandaag 1 week later geleverd super blij mee na sommige resenties te lezen had ik een beetje schrik dat het niet zou geleverd worden maar ik ben super contend dat het er is ik ben een tevreden klant uit aalst (belgie)

Kan beter

Bed is prima en de jongens hebben het netjes in elkaar gezet. Over de afval ben ik echter ontevreden. Jullie nemen de verpakking van het bed niet mee terug.Dat vind ik niet netjes ik vind dat jullie dat niet zomaar bij de klant kan laten achterlaten.

Goede ervaringen

Bed

Goede service wat je ziet koop je ook plus nog een cadea

Betaald..nooit bezorgd

Na veel mailen&bellen.. wel/niet bereikbaar/reactie.. steeds andere versie van levering wel/niet.. mijn geld teruggestort gekregen; echt slecht!

Super service!

Ik ben super blij met de service van Beddenleeuw. Nadat ik na 10 dagen nog niet had vernomen wanneer het bed geleverd zou worden nam ik telefonisch contact op. Ik kon gelijk een afspraak maken voor een week later. Het bed ligt heerlijk en is van goed kwaliteit. Het beddenframe sloot alleen niet goed aan. Na telefonisch contact kon er een afspraak worden ingepland, zodat de monteurs langs konden komen. De monteurs hebben het beddenframe toen gerepareerd. Al met al vind ik dat het personeel van Beddenleeuw erg servicegericht is en zij kwaliteit leveren!

Een heel mooi en mooi afgewerkt bed. Ligt lekker. Enig minpuntje is dat ik een topmatras onderlegger (anti slip) elders heb moeten kopen. Topmatras gleed ontzettend van het matras af.

Goede ervaring heerlijk bed

Top snel geleverd

Fijn bed super mooi

Goed!

2 maal een bed samengesteld en beide keren binnen 2 weken geheel compleet geleverd. Ik heb absoluut geen negatieve ervaring en zou hier zo nog een keer bestellen.

Goede snelle service Netjes geleverd en ook erg snel binnen 5 dagen. Prima boxspring dochter slaapt heerlijk.

Snel en correct geleverd

De website heeft een uitgebreid keuzemenu waaruit je je eigen bed kan samenstellen. De voor en nadelen stonden goed beschreven. Het bed was snel (binnen anderhalve week) geleverd. De bezorger heeft de bedonderdelen netjes naar binnengebracht.

Goede ervaring met Beddenleeuw

Goede verpakking en bezorging ,vriendelijke chauffeur .

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.