Bed is prima. Communicatie kan beter

Bed slaapt heerlijk. Maar leverdatum en communicatie kan echt beter.

Goed!

Goed!

Levering top, naverkoop flop

Op 10/05/23 is er door jullie een bed geleverd (ordernummer 10021813). De levering is zeer vlot verlopen. Maar bij installatie stelden wij vast dat het bestelde beddengoed dat geleverd werd een 140x200 betreft, terwijl een 200x200 hadden besteld. Heb hierover reeds 2 mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Is er een mogelijkheid dat dit aksnog gewisseld kan worden?

Mooie kwaliteit, voor een mooie prijs. Miste bij de levering het tv meubel, gebeld telefoon werd meteen beantwoord en 1 week later werd deze alsnog na geleverd. Kortom blij met het bed en tevreden over de service.

De communicatie met klantendienst was goed de levering zoals afgesproken en bed is ook goed

Goeie ervaring zowel in de showroom als de levering. Goed bed met goed matras

Binnen 5 dagen had ik mijn bed al

De website gaf aan dat er 20 dagen levertijd op zat, maar ik bestelde op dinsdag, en vrijdag had ik mijn bed al! Helemaal te gek!

Uitstekend!

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer correct in de informatie omtrent de levering. Zeker een aanrader!!

Uitstekende klantenservice

Bij de aankoop van een boxspring Nina werd ik uitstekend verder geholpen door de klantenservice! Een zeer beleefde en professionele afhandeling.

Slechte service & communicatie

Bed is geleverd op tijd en hier waren geen probleem mee. Bed zag er verder goed en slaap prima met de geleverde matras. Daarbij had ik ook een deken kist besteld, deze was niet op dezelfde dag geleverd als de deken kist, deze werd namelijk geleverd op een andere dag. Hier was ik niet van op de hoogte. Opnieuw een deel van de dag thuis gebleven voor de levering van de deken kist. Alleen de deken kist was beschadigd aan de buiten en binnenkant. Deken kist moest opnieuw worden opgehaald aangezien deze was beschadigd. De nieuwe deken kist was geleverd maar de aan de ene kant van de klep was de het korte. Dit betekende dat de klep van de deken kist aan de ene kant goed aansluiten maar de andere kant niet. Opnieuw een mail gestuurd hier krijg alleen geen gehoor van. Opnieuw gebeld over de klacht. Ik werd voor terug gebeld voor een oplossing. Opnieuw niet terug gebeld dus weer zelf gebeld. En toen werd er eigenlijk gezegd dat ze er niks aan konden doen dat het minimaal is. In mijn ogen is minimaal een paar millimeter en geen centimeters. Daarbij is het ook niet klant vriendelijk om de klacht niet serieus te nemen. Dit was voor mijn een slechte ervaring in de service en communicatie terwijl het bed perfect is naar de deken kast niet.

Gewoon goed

Snel en netjes

Erg goed

Snelle service.

Wat een slechte service

Tijdens de bezorg en montage service, waar ik zo’n €100 extra voor heb betaald, hebben de bezorgers schade aangebracht aan mijn woning. Er zitten nu meerdere zwarte vlekken (vingerafdrukken) op de recent gewitte muur en krassen op de vloer die eveneens recent geschuurd is. Op 24 mei 2023 heb ik daar een klacht over ingediend. Contact met beddenleeuw verloopt moeizaam. Ik krijg geen reacties op mijn e-mails, en de telefoon wordt niet opgenomen. Drama. Bestel hier niet!

Perfect mooi bed, stipte levering!

Aanrader

Goed contact te krijgen en denken direct mee en lossen het op!

Er was nog iets wat na geleverd moest worden is allemaal prima gegaan.

Levering in orde, zeer slechte afhandeling achteraf!

Bed is netjes afgeleverd en in elkaar gezet, zeer beleefde mensen. Beetje jammer dat ze alle plastic en karton door heel de kamer lieten liggen. Op de site stond dat ons bed incl hockers, dekenkist en dekbed was. Dit alles helaas NIET ontvangen; ook niet na de chat en 2 mailtjes gestuurd te hebben. Gewoon HELEMAAL GEEN REACTIE ONTVANGEN! Zeer slechte afhandeling van dit alles en denk er serieus over na om verdere stappen te ondernemen! En het gaat me niet om de gratis producten, maar om de communicatie!

prima bedrijf

keurig net bedrijf netjes afgeleverd en netjes bed in mekaar gezet is een plium waard gr cor

Goede service , Snelle leveringen , Goede en Mooie kwalitijd , Top !!!

Top , Fijne winkel om te winkelen , Naar verhouding redelijke prijzen

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooie stevige boxspring Zeer snelle levering

Goede kwaliteit

Was snel in elkaar gezet heel tevreden

Fijn bed, bezorging kan beter

Zeer fijn bed. Ligt lekker en makkelijk in elkaar te zetten. Zeer korte levertijd, wat erg prettig is. De bezorging vind ik alleen wat minder goed geregeld.

Super..

Zelfs tijdens 2de pinksterdag boxspring geleverd..waren 1 ding vergeten. Via de mail contact gehad en nageleverd via de post. Top service ..

Het was oké

Na mijn bestelling telefonisch contact kunnen opnemen na 1 x bellen en direct geholpen geworden, Dus op dit gebied geen klachten. De levering gebeurde op het afgesproken moment en was netjes afgeleverd. Bij het in elkaar zetten merken we al snel dat het hoofdbord niet correct was voorgevezen en we dus zelf moesten opmeten en de beugels moesten verplaatsen door op de juiste plaats te boren en schroeven. Ook tijdens de bestelling kon je opties bijgeven, hierbij hebben we dan de dekenkist besteld in hetzelfde matriaal/kleur. Helaas waren de afmetingen niet voor bij het 1persoonsbed en deze stonden ook nergens apart vermeld. Dus met gevolg een te grote kist voor in de kinderkamer. Hiervoor contact opgenomen met de klantendienst en geen vriendelijke oplossing gekregen. Helaas dat er na de betalingen weinig service was.

Uitstekend kwaliteitsproduct

Keurige service

Service is echt verbeterd! Het bed is keurig op tijd geleverd en ziet er prachtig uit.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.