Sneller geleverd dan verwacht, prima boxspring

2 x boxspring 160x200 aangeschaft voor mijn zoons. Prima bedden voor de prijs. Was zelfs eerder geleverd dan verwachts.

Vriendelijke mensen top

Zeer snelle en corecte levering

HelemaalTop!!!!!

Perfect!

De bezorgers was zeer behulpzaam en vriendelijk

Graag opslag voor de bezorger ! Hele goede levering service

Goede prijs kwaliteit snelle levering

Na alle negatieve rewiews wat huiverig maar toch 2 bedden besteld. Verwachte levertijd 20 dagen. Bedden beide binnen 1 week bezorgd, vriendelijke bezorger. Gaf nog tips hoe in elkaar te zetten. Het levervak is lang 8-22 maar dit staat er van te voren al bij. Nette bedden slapen prima en zien er mooi uit voor een betaalbare prijs.

Matras met vlekken ontvangen en verder geen gehoor

Wij hebben na levering van het bed, vlekken gezien om 1 van de twee matrassen. Krijgen echter geen gehoor van het bedrijf zelf om hier een oplossing voor te vinden. Smerig en teleurstellend.

Zalig bed en perfecte levering

Zeer mooi bed en leuk dat er zoveel kleuren in zijn

Ster in verkoop, service geen.

Boxspring met duurdere topper van 149,- gekocht dan standaard zonder voetbord. Topper schuift eraf, maar geen terugname of oplossing voor probleem. Verkopen wel deze combi.

Communicatie mag beter

Ik kreeg een email dat zij mijn bed 10 mei kwamen leveren. Ik heb hier nog over gebeld een dag ervoor hoe laat ze zouden komen en ik kreeg een tijdstip. Op 10 mei zelf om 16:30 heb ik moeten bellen naar de klantenservice om vervolgens te horen dat ze pas 16 Juni het bed kunnen leveren. De medewerker die ik toen aan de lijn had heeft er voor gezorgd dat mijn bed eerder kon komen, omdat ik mijn oude bed al had weggegooid lag ik een paar dagen op een luchtbed wat niet bepaald lekker sliep. Bij zulke fouten verdien je op zijn minst korting of een bedrag terug.

Mooi bed voor de prijs , snel geleverd

Mooi bed Snel geleverd Ik schrok van de slechte recensies Uiteindelijk mijn dochtertje s bed netjes gekregen . Mooi verpakt en voor een mooie prijs met gratis topper

Levering erg slecht

Kreeg een dag van te voren laat in de middag te horen dat ze volgende dag zouden komen. Dat is natuurlijk belachelijk laat. Maar goed er stond gelukkig een tijdslot bij. Tussen 08.00 uur en 22.00 uur, tha daar heb je echt wat aan. Gebeld, vriendelijke dame aan te telefoon vertelde mij dat ze tussen 9.00 uur en 14.00 uur zouden komen. Gewacht en gewacht…. Uiteindelijk kwamen ze om 15.00 uur. Er werd geen woord Nederlands of Engels gesproken…. Zeker geen aanrader dus!

Snelle levering en goede kwaliteit

Niet alles geleverd!!

We hebben een bed en matrasbeschermer gekocht alleen het bed zijn ze komen leveren, de persoon die het bed kwam leveren vertelde ons dat het zo snel mogelijk zou geleverd worden met de post tot vandaag niks meer ervan gehoord

Prima ervaring

Prima bed en tijdig geleverd!

Niet correct

Twee verschillende matrassen op ons boxspring-bed. Hebben dit niet willen rechtzetten.

Mooi bed voor een mooie prijs

Goede en ruime keuze mogelijkheden voor de bestelde electrische boxspring van 1.40m Geleverd.door een aardige jongeman die alles netjes binnen heeft gezet. We hadden geen montage gekozen. Hij nam de tijd om alles uit te leggen . Bed ziet er mooi uit.

Super fijn bed en goede service

We zijn zeer tevreden over de twijfelaar die we gekocht hebben voor ons zoontje. Voordat ik bestelde had ik gebeld vanwege de slechte recensies, erg vriendelijke te woord gestaan en uitleg gekregen hoe dat gekomen is. Besloten bed te gaan bestellen, gaf ik aan tijdens het gesprek en toen werd er direct een datum geprikt. Op die dag werd het bed ook bezorgd en netjes in elkaar gezet door de bezorgers.

Beter kan niet

Uitzoeken, bestellen en een paar dagen later in huis. Fijne hulp vd chauffeur. Beter kan niet.

In één woord Top!

Ik had mijn twijfels na het lezen van de reviews. Achteraf negens voor nodig geweest, snelle en correcte levering. Bed ligt heerlijk. Onze dochter is er helemaal blij mee.

Fantastisch wat een service

Ik heb een goede ervaring. Heel mooi en stevig bed. Slaap lekker. De bezorgers zetten je boxspring voor je in elkaar.

Nalevering is een ramp

Kussens en donsdeken nog altijd niet geleverd. Zijn al wel betaald en ging direct in orde komen. Enkele maanden verder laten ze weten dat deze nog altijd niet beschikbaar zijn. Zeer slechte service!

Werd netjes door jullie afgeleverd.

alles netjes afgeleverd.

zeer goed bevallen

geen opmerking

Mooi bed voor scherpe prijs!

Prima slaapkamer producten voor een scherpe prijs. Uitstekende service.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.