Boxspring is ok

Het bed ziet er mooi uit. De pocketveringmatras ligt niet zoals verwacht. Hij voelt erg hard aan. De meegeleverde topper heeft niet dezelfde afmeting als het bed waardoor de topper aan beide kanten iets uitsteekt. Was al blij dat ik het bed heb ontvangen. Heeft erg lang geduurd. Eenmaal bezorgd moesten we nog weken wachten op het hoofdbord. Ipv het hoofdbord werd een nieuwe boxspring bezorgd. Dat was heel vreemd. Heb daarna zelf contact moeten opnemen. Al met al niet de juiste prijs/kwaliteitsverhouding.

Fantastisch bed!

Bed kwam niet op afgesproken datum maar dat was geen probleem we waren op dat moment toch thuis. We hebben hem zelf gemonteerd en boven gebracht dat was wel een spannend omdat we een 2x 2 hadden besteld en hij best zwaar was. Toen hij eenmaal stond en we de eerste nacht er op hebben geslapen hadden jeetje wat een heerlijk bed! Wat een ruimte heerlijk. Ik had veel rugpijn maar sinds ik op dit bed slaap is dat gewoon verdwenen. De stevige matrassen en de lekkere zachte traagschuim topper is de perfecte combinatie.

Slecht

Ik heb echt nog nooit zo.n waardeloze bedrijf mee gemaakt en wat denk je zelf dat je alleen maar Iets mag plaatsen als je een goede review wilt plaatsen dacht het niet.... Ik hoop dat uw order naar tevredenheid is bezorgd. Uiteraard ga ik ervan uit dat onze chauffeur uw goederen goed en netjes afgeleverd heeft. De bezorgers kennen geen nederlands dus je komt er ook niet ver mee je spreek een dag en tijd af en of ze komen niet of ze komen wanneer ze zelf zin in hebben Mocht u tevreden zijn over onze goederen en transport wil ik u vragen om een review te plaatsen op onze site. In onderstaande link kunt u uw reactie plaatsen. Dacht het dus van niet

snelle en correcte levering

bij verkoop goede begeleiding levering snell en correct

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

Mooi bed voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het zelf aangeven wanneer het geleverd kan worden is erg fijn. Jammer dat er maar 1 medewerker (chauffeur) de leveringen doet. Als mijn man niet thuis was, had ik het niet kunnen tillen uit de vrachtwagen met de medewerker, dan had hij dit alleen moeten doen, wat niet makkelijk en ergonomisch is voor hem.

Zeer goede kwaliteit en klantenservice

Ik aarzelde om te kopen vanwege de slechte recensies en omdat ik niet wist hoe de kwaliteit van het product zou zijn. Ik ben erg blij dat ik deze aankoop heb gedaan, uitstekend materiaal en een uitstekende klantenservice.

top

alles zoals afgesproken

Super snelle en correcte service

heel mooi product, onbeleefde levering

Het tv meubel is heel mooi, zwaar, degelijk. De houders voor aan bed die ik erbij besteld had, zijn wel heel moeilijk te plaatsen op ons bed. De levering was ik zeer ontevreden over. Ik moest zelf van de camion gaan mee uit laden met hem (als vrouw!) en deze sleuren tot aan de voordeur. Aan de voordeur is een klein trapje dus toen ik hem vroeg om deze gewoon op het trapje mee binnen te zetten zodat ik het in de gang kon plaatsen en later door iemand naar boven kon brengen, was dit niet mogelijk... :-O Gelukkig heeft een klant die op dat ogenblik aanwezig was me een zetje met trapje gegeven, hijzelf kon niet snel genoeg weg zijn! Zeer onbeleefd en zeker geen zin om zijn werk naar behoren uit te voeren...

Uiteindelijk komt alles goed

De levering van de elektrische boxspring was redelijk snel. Helaas zaten de motoren er niet bij. Gebeld. Nieuwe afspraak gemaakt. Heel de dag gewacht. Niemand op komen dagen. Weer gebeld en nieuwe afspraak gemaakt. Gelukkig werden toen de motoren wel geleverd. Bed is nu compleet en we slapen heerlijk.

Ik heb besteld , ontvangen en het bed beantwoord aan de verwachtingen kortom uitstekend.

Goed bed

Redelijk vlot

Bestellen ging soepel en bed werd snel geleverd. Voor de bezorging kregen wij een tijdvak van 8:00 tot 22:00 door. Beetje vreemd en niet meer van deze tijd.

Heel goed en mooi bed voor topkwaliteit

Een mooie boxspring, snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten. precies als op de foto! Top Onlangs heb ik een bed gekocht. Ik was erg enthousiast over mijn aankoop, maar tot mijn teleurstelling ontdekte ik bij thuiskomst dat de topper ontbrak. Dit was een grote domper, aangezien ik juist voor het comfort van een topper had gekozen. Gelukkig werd mijn ervaring al snel getransformeerd door de uitzonderlijke klantenservice die ik ontving van Susan, een medewerkster van de winkel. Nadat ik de winkel belde om mijn probleem uit te leggen, werd ik vriendelijk te woord gestaan door Susan. Ze luisterde geduldig naar mijn verhaal en bood onmiddellijk haar hulp aan. Susan begreep de teleurstelling die ik voelde en stelde voor om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ze verzekerde me dat ze er persoonlijk voor zou zorgen dat ik de ontbrekende topper zou ontvangen en dat ze ervoor zou zorgen dat ik tevreden zou zijn met mijn aankoop.

Ondanks de grote keuze in kleur en uitvoering is het bestelde bed snel en correct afgeleverd

Heel snel

Bed kwam sneller als verwacht ( gelukkig) . Had met montage besteld, maar ze wilden het gewoon beneden voor de flat neerzetten. Uiteindelijk toch naar boven ( wij hebben geholpen de delen te dragen!!!) en opgebouwd. Verpakkingsmateriaal nemen ze NIET mee....Bed zelf is prima! Voor dat geld een heel mooi bed.

Heel goed en mooi bed voor een top prijs!

Echt een super mooie boxspring, snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten. Heel erg mooie kleur stof, nog mooier als op de foto! Top!!

Zalig bed, slaapt goed

Snelle afhandeling en levering van de goederen. Spijtig genoeg was een poot beschadigd maar hebben zelf een andere oplossing gevonden, konden niet wachten tot deze omgewisseld werd aangezien het bedrijf in Nederland is. Het is een heel goed bed, ligt zalig, raad het iedereen aan, trouwens dochter zal binnenkort ook een kopen

Waardeloos!

Althans, mijn bed is in orde, maar de service, dienstverlening, levering, zijn ronduit slecht en klantonvriendelijk. Tot twee keer toe werd mijn levering geannuleerd met een uiterst klantonvriendelijk bericht, een derde leverdatum afspreken en dan -na drie bevestigingen dat het écht die dag zou komen- weer annuleren. Schandalig!!! De derde levering ging alleen maar toch door omdat ik aangaf dat dat toch werkelijk niet kon. Wanneer je na drie dagen thuis zitten wachten (hele duren dagen!!), de directie dan een brief stuurt. Krijg je niet eens antwoord. Wat een ongelooflijk waardeloze organisatie.

Doen wat ze beloven

Het bed is geweldig en alles ging zoals het moet.

Goed en mooi bed

Het is een mooi en goed bed. Het enige wat ik er kan op aanmerken is dat je niet de keuze kunt maken om 1 matras te hebben. De topper erbij gekocht want die verschuift altijd

beetje jammer

de service was echt kut. Niet alleen waren de verkeerde pootjes meegeleverd (gelukkig had ik die van het oude bed nog), maar ook kreeg ik een bed waar ik het voetbord niet aan kon bevestigen. Na verschillende keren gemaild te hebben, zonder reactie whatsoever, heb ik het voeteneind maar aan de zijkant geparkeerd. Echt zonde van je geld, deze toko.

Goeie Bed

Goed geholpen door een nette man in pak genaamd Hennie. Daarna door Henkie goed geïnformeerd voor de levertijden. Alles netjes geleverd en het slaapt heerlijk

Ik had het bed dinsdags besteld en maandags binnen, wel savonds dus kon hem de volgende dag in elkaar zetten. Super blij mee! En wat een mega hardwerkende vriendelijke bezorger. Ik was even bang door de revieuws maar goeie revieuws mogen ook gegeven worden!!!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.