Moest lang wachten maar alles helemaal netjes bezorgd en in elkaar gezet

De bestelling ging snel het bezorgen duurde erg lang. Het werd netjes afgeleverd en zoals afgesproken ook netjes in elkaar gezet.

Bed is top!

We hebben een 2 persoons bed box met opbergruimte besteld. De bezorging werd 2x uitgesteld, maar voor ons kwam dat gelukkig goed uit. Het monteren bestond uit het bed uit de verpakking halen en de 3 delen in elkaar schuiven. Dat kun je zelf ook. Toch fooitje gegeven voor de moeite. Ik werd wel netjes gebeld dat er vertraging was in de levering. Met excuses en ik geloof zeker dat ze hard gewerkt hebben om de klantenservice en transport te verbeteren. Het bed is echt prima, stevig en voor een superprijs. Om ze een steuntje in de rug te geven, en omdat het gewoon een goed bed is, 5 sterren van ons.

Mooie betaalbare boxspring, snelle levering.

Lekker bed! En Hank heeft het goed opgelost!

Nadat er iets mis was gegaan met het aanklikken van de gratis topper, is deze netje nageleverd. Met dank aan Hank, top!

Ik heb 2 bedden besteld, waren niet zo duur. Wij zijn tevreden.

Heel tevreden

Mijn bestelling gedaan 5 dagen later de bezorging keurig op tijd . Prima prijs en kwaliteit prima

Meest slechte winkelervaring ooit

Geen afspraken worden nagekomen. Je bent keer op keer voor niks thuis. En het wordt beschadigd geleverd. Een bestelling die binnen 10 werkdagen bezorgd zou worden, kwam na drie maanden en zelfs toen niet in orde. Absoluut nooit iets hier aanschaffen)!! Bezorgers praten geen Nederlands en Engels. Kan ze niks duidelijk maken.

Alles ging heel vlot

Alles ging vlot, van de bestelling tot de levering van het kwaliteitvolle bed

Prima bed tegen prima prijs

Ik heb dit jaar voor de tweede keer een bestelling gedaan. Op de website was keurig aangegeven dat het iets langer zou duren dan gepland. Het bed was relatief nog snel leverbaar. Voor het bed geef ik 5 sterren. Mooi bed voor een prima prijs. Ik heb gekozen voor de bamboe topper van 8cm. Ziet er heel luxe uit en slaapt heerlijk. Mijn ervaring met de bezorgdienst is minder dan 2 sterren waard. Levering stond gepland op vrijdag eind van de dag. Om 16.00 uur sms ontvangen dat de levering naar zaterdag wordt verplaatst. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Je zou denken, als het vrijdag niet meer lukt dan ben je op zaterdag ochtend als eerste aan de beurt. Ze waren er pas rond 15.00 uur. Moest dus bijna twee dagen verplicht thuis blijven. En dat voor 99,95 euro. Met 10 minuten stonden ze weer buiten en mij met het plastic achterlaten (en dat was veel)

Het personeel maakt een hoop.goed!

Ik heb mijn bestelling al in maart gedaan maar de levering is op mijn verzoek pas 5 mei geleverd, tenminste een deel ervan want het hoofdbord ontbrak nog en er was/is onduidelijkheid over de bijgeleverde poten, de een zegt van wel en de andere van niet! Ik ben contact blijven houden met het bedrijf en ze hebben mij steeds vriendelijk te woord gestaan. Ik ben ook heilig ervan overtuigd dat het beter zal gaan! Mijn bed is intussen compleet geleverd maar nog niet in elkaar gezet omdat ik alleen ben en de mankracht op dit moment ontbreekt!

Top boxspring en aflevering

Helaas geen 5 sterren, hebben bij de 1e aflevering verkeerde maat boxen gekregen, wel de goede matrassen, maar daarna perfect opgelost.

Bad was in orde, levering kon beter

Komen nogal verwarrend over als er iets niet geleverd is.

Snelle levering, goed product!

Ik heb voor mijn tienerzoon een eenpersoons boxspring besteld via de website voor een scherpe prijs. Maandag besteld en vrijdag op afspraak geleverd. Volgens mij krijg je standaard een dag voor de levering een tijdvak voor de bezorging van 08:00 - 22:00. Dit is op zich best onhandig maar op de dag van levering wist de dame van de klantenservice dit wat preciezer aan te geven. Ik ben dik tevreden over het product, de prijs en de levering!!

Goed Geleverd, slaapt heerlijk

Het zou eerst een dag eerder komen, maar dat lukte niet meer, dus kwam het een dag later. Wel jammer, maar toch fijn dat het snel gelukt was.

Bed voor dochter in 1 dag binnen vriendelijk geholpen niets op aan te merken.

Erg goed

Vriendelijke bezorger fijn geholpen door deze jongeman, ga zo door.

Geen contact mogelijk, levering veel te laat

Ik had een tv meubel besteld om na een operatie (vanuit bed) TV te kunnen kijken, bij bestelling stond levering uiterlijk binnen 4 weken, dan zou het ruim op tijd binnen zijn maar helaas niets was minder waar. Tussentijds meerdere keren gemaild maar geen reactie. Voorkeursdagen opgegeven voor levering maar hier werd geen gehoor aan gegeven en verder ook niks over gecommuniceerd. Pas weken later (toen mijn operatie dus allang achter de rug was) kreeg ik weer opnieuw bericht om voorkeursdagen in te vullen. Levering zou vervolgens plaatsvinden tussen het tijdblok 08:00 en 22:00 uur, dit is wel erg ruim genomen en zou mijn inzien tegenwoordig ook anders kunnen. Nog niet te spreken over de bezorgers die totaal niet over de Nederlandse taal beheerste en geen enkel antwoord konden geven. Tot slot lieten ze al het afval door heel mijn slaapkamer achter, normaal is het al netjes als dat afval gewoon weer mee terug wordt genomen maar in mijn situatie was ik ook nog eens herstellende van een operatie en moest ik iemand anders gaan vragen de gemaakte rommel op te komen ruimen. Ik was teleurgesteld over de bestelde kleur (dat is mijn eigen fout) maar doordat er geen contact te krijgen is was alsnog ruilen voor een kleur naar mijn wens helaas geen optie. Na levering heb ik nog gemaild met een vraag, ik wacht alweer ruim 3 weken op een antwoord helaas. Een mail om een review te schrijven kan wel worden gestuurd.

Bed op tijd bezorgd en gemonteerd Dankjewel

Goede en snelle levering

Tevreden met het bed. Alles is vlot gegaan. Snelle levering.

Logistieke problemen en matige constructie elektrische boxspring

Uiteindelijk zijn de bedden geleverd maar niet zonder slag of stoot. Bij de eerste levering werden uitsluitend 2 verkeerde toppers geleverd. Bij de tweede levering werd een kinderboxspring te weinig geleverd. Bij de derde levering werd de tweede kinderboxspring ook geleverd. Ik vind de bedden lekker slapen maar helaas is een stang van de elektrische boxspring reeds verbogen. Inmiddels ben ik er achter dat het bed tijdens het verstellen niet belast mag worden (iets wat geen enkel probleem is bij mijn 12 jaar oude Auping). De constructie van de elektrische boxspring laat helaas dus te wensen over...

Slechte kwaliteit en slechter sevice.

Ik heb naar showroom gereden voor meer en duidelijke informatie voordat ik opbergbed besteld. Ik heb daar een een opbergbed gekozen en informatie gevraagd over afmetingen van verpakking bij aflevering. Showroom medewerker zei tegen mij dat houten box en matras los van elkaar werden ingepakt en door monteur met schanieren werden bij jullie in elkaar vast gezet en dat kost mij 89.90 euro .daarom montage bij bestellingen gevraagd . Bed is ingeleverd maar matras en houtenbox zat al aan elkaar vast dus kon niet door de trappen huis naar boven .ze hebben verpakkingen bij voor deur in gang neer gezet en weg gegaan .ik heb een timmerman ingehuur en hij heeft het matras en box uitelkaar gehaald en weer in slaapkamer aanelkaar gezet dat kost mij ook 100 euro. .volgende dag heb ik naar klanten service gebeld met de klacht dat ik door showroom medewerker verkeerd geïnformeerd en kost mij 100 euro extra .en ik wil mijn montage geld terug . Helaas klanten service hebben totaal geen intentie om klanten te hlepen en problemen op te lossen ze willen alleenmaar schuld naar jouw schuiven . Door verkeerde info over afmeting van verpakking kon ze niet door trappen huis .Ik verwacht niet dat beddenleeuw in mijn huis kijken of bed door trappenhuis past maar ik wou correcte info geven over afmeting van verpakking??!!!! Bed was door timmerman aan elkaar gezet .bed is 4 cm te klein koudschuim matras is precies 180 cm en steek 4 cm uit bij zijkanten .afwerking van bed is slecht .houen box onder bed is ook 4 cm te klein .ze kunnen zelf een houen box niet precies zagen en maken . Er was meeder probleem maar ik houd het nu kort slechte kwaliteit en slechte service. Het is niet voor niks goed koop .uit eindelijk komt jou duurder uit . Niet kopen .

Hebben mijn bestelling goed afgehandeld

Duurde langer dan verwacht eer ik mijn bed kreeg maar werd gebeld dat er bepaalde dingen van mijn bed niet leverbaar waren ,dit werd vervangen door andere dingen die duurder waren maar ik hoefde niks bij te betalen .Dus top service

Goede levering, maar wel erg hard matras

Goede levering! Let op: wel zelf naar boven tillen als je geen montage erbij hebt, maar dat was voor ons prima. Verder gekozen voor het comfort deluxe matras, maar het matras dat wij hebben gekregen zijn wel heel erg hard.

Ondanks dat er wat mis ging met de levering van het bed werd het super opgelost en werd ik zelfs teruggebeld en kwam het bed kosteloos een paar dagen later. Ik mocht ook nog bellen om te vragen wat het precieze tijdslot werd zodat we niet de hele dag thuis hoefden te blijven. Top service! Verder zag het bed er precies zo uit zoals verwacht en was het makkelijk in elkaar te zetten.

vreselijk

het duurde 6 weken voordat het bed kwam, werd vervolgens in elkaar geramd in 10 minuten, heren hadden haast, moest snel tekenen, en achteraf zag ik al een beschadiging. 1e nacht in nieuwe bed was gelijk de laatste. Gevoel er uit te vallen, bed was schreef! diverse discussies met klantenservice, en werd eerst gezegd tja het is handwerk, hoe weet u dat ie schreef staat, foto's gestuurd heel duidelijk, nogmaals gebeld andere medewerker die zei 14 dagen retourrecht. Uiteindelijk na 2,5 week opgehaald, mannen spreken onderling continu Turks (vind ik behoorlijk onbeschoft) moest bed zelf uit elkaar halen en naar beneden brengen (woon in appartement) hoofdbord was al gebroken en schroeven zaten schreef erin geramd. Met behulp van andere mensen uit elkaar gehaald, ingepakt en naar beneden gebracht. Stonden om 10 uur voor de deur om een nieuw bed te brengen (fout in de planning) alsnog tot 7 uur s ávonds gewacht en meegenomen. Mannen eisten 100 euro van mij voor het ophalen, uiteraard niet betaald, ik hoor geld van de betaling terug te krijgen. Dit duurde wederom 4 weken, na diverse mails en telefoontjes. Eindelijk afgerond. ZEER SLECHT!!! Voor iedereen die van plan is een bed bij BEDDENLEEUW te kopen NIET DOEN

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.