Bed besteld, ben goed op de hoogte gehouden van de verwerking tot transport. Bed geleverd volgens afspraak. Gewoon prima!

Ben zeer tevreden over beddenleeuw Ga er zelfs voor mij. Andere kinderen ook nog een boxspring bestellen

Snelle levering!

Snelle en goede afhandeling. Niks op aan te merken.

Heerlijk bed

Binnen 2 weken een mooi bed geleverd gekregen!! Alleen zou het bed op vrijdag ochtend bezorgd worden helaas is dat niet gelukt netjes een mail gekregen eind van de ochtend dat het de volgende dag geleverd zou worden in de ochtend Ik was op dat moment niet blij omdat ik alle slechte review had gelezen dus contact gezocht met hun via de chat. Vrij snel een antwoord gekregen en ze beloofde dat het echt zaterdag ochtend zou worden. En dat klopte ook !!! Vriendelijke bezorger alles compleet geleverd kind is super blij Bed slaapt heerlijk

Zeer tevreden!

De bestelling verliep heel gemakkelijk. Het was door drukte niet gelukt om het binnen 10 dagen te leveren, maar hier werden we per mail van op de hoogte gebracht. Na 15 werkdagen werd het bed keurig geleverd. De leverancier was zeer vriendelijk en de boxspring was zeer gemakkelijk te monteren. Wij zijn zeer tevreden

Was snel in mekaar en perfect. Dank aan de bezorgers.

Prachtig mooi bed

Het boxspring bed 200x200m is super mooi en van goede kwaliteit! Zeer tevreden over. Enkel de levering was enkele weken vertraagd, mails van transportbedrijf was wel wat verwarrend met de uiteindelijke leverdatum uiteindelijk met de juiste leverdatum werd ik 30min voor levering gebeld om het bed af te leveren, keurig en netjes ingepakt en afgeleverd. Prijs/kwaliteit helemaal goed

Goede kwaliteit en prijs

Heel tevreden met de aankoop van mijn Boxspring Op tijd geleverd en vriendelijke Monteurs Chauffeurs die hem in elkaar zette. Top

De transport van mijn bed was paar keer verlengd,maar ze hebben alles delen netjes en in orde bezorgd. en vriendelijk bezorgers

Zeer slecht!

Hele slechte zaak. Wacht al ruim 2 maand op een bed. Spreken een tijd af en dan blijf je thuis, komen ze vervolgens niet. 2e poging, krijg ik op de dag van bezorging een mail dat de datum wéér verplaatst is. Zit je weer thuis te wachten voor de katseviool. Enorm slecht te bereiken en reageren niet of pas na 2 weken op mail. Nooit hier bestellen dus. Houden zich verre van aan de 'binnen 10 werkdagen geleverd' regel.

Heerlijk bed

Prima en heerlijk bed en Prima bezorgd

Goede kwaliteit en goed service

Na veel vergelijk en opzoek werk hebben we een bestelling geplaatst bij Beddenleeuw. We zijn zeer tevreden hoe het verlopen is. De order was gemakkelijk geplaatst en afspraken werden gerespecteerd. Door sneeuwval bij de levering, kwamen ze 1 dag later, maar netjes op voorhand gemeld.

Boxspring gekocht

Ze kwam mooi optijd met leveren en alles zat goed gepakt… alles werd mooi in de gang gezeten.. Aanrader Geen min punten

Rust

Vanaf bestelling tot levering perfect verlopen. Zeker een aanrader

Goede elektrische boxspring Oo 8 jan 2024 geleverd

Perfecte service en volgens afspraak

Alles prima volgens afspraak verlopen, zeer tevreden. Complimenten aan de mannen die het bed hebben afgeleverd. Helemaal top

Bed is geweldig, zeker voor die prijs.

Na bestelling te plaatsen, 2x leverdatum verzet, recensies gelezen en die waren bijna allemaal slecht. Na 3 weken toch gebeld dat ze het bed kwamen leveren. Keurig afgeleverd, vriendelijke bezorger en hele goeie kwaliteit en alles compleet..

Zeer slecht

Bedbesteld op 10 februari hij zou geleverd worden op 28 februari krijg ik in het tijdslot dat ze zouden komen een bericht van verplaatsing gelijk een bericht gestuurd in de chat en geprobeerd te bellen maar er werdt niet gereageerd! Volgende dag stond de levering weer gepland ik had ondertussen contact met iemand van beddenleeuw die gelijk reageerde als die die dag niet zou komen zou die geannuleerd worden en ja hoor weer in het tijdslot krijg ik weer bericht u levering wordt verplaaatst naar de volgende dag gelijk weer een bericht in de chat gestuurd van hij is weer verplaatst dus ik wil hem annuleren gelukkig kon dat! Komen ze vandaag langs mijn moeder doet de deur open en zegt je mag hem weer meenemen want hij is geannuleerd en daar begint die bezorger haar uit te schelden voor allemaal rare dingen gelijk weer de chat erbij gepakt wordt weer niet op gereageerd net zo als woensdag precies de zelfde persoon zit weer achter de chat! Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terug ga zien

Levering bed geannuleerd

Beddenleeuw heeft mij gevraagd een update te geven nav de levering van het bed. Het bed is inderdaad geleverd maar helaas nadat levering alsnog een aantal keer geannuleerd is. Ook op dat moment was het niet mogelijk om in contact te komen. Problemen kunnen er zijn maar de manier waarop hiermee omgegaan wordt vind ik ongepast. Biedt eventueel een kleine compensatie aan oid. Maar in dit geval heb ik echt te veel hinder van de leveringsproblemen gehad. Na speciaal vrij te hebben genomen voor de levering van ons bed wordt dit de dag van te voren geannuleerd. Telefonische bereikbaarheid is er niet (8x gebeld, verbinding wordt verbroken, 5 u lang pogingen in de chat gedaan zonder oplossing. Op de dag dat levering nu gepland staat kan ik niet een hele dag thuis zijn en er wordt niet meegedacht.

5 verlofdagen weggegooid

Bij beddenleeuw een boxspring besteld. Nu 5x een dag vrij moeten nemen en op de 'dag van levering' aan het einde van de dag horen dat de levering toch niet geleverd kan worden. Alstublieft, bestel hier niet. Telefonisch, per mail én per chat niet te bereiken. Je kunt beter gewoon op de grond gaan liggen slapen, bespaart je weer een paar 100 eu en kost je minder energie.

Duurzame en Comfortabele Aankoop.

De bestelling kwam zonder schade aan en was gemakkelijk in minder dan 20 minuten in elkaar te zetten. Het bed is zeer comfortabel; zelfs twee personen kunnen er slapen. Ik heb er een tijdje in geslapen en het is zeer stevig.De bezorger was ook erg vriendelijk.

zeer slecht

bed is geleverd met 2 kapotten motoren na lang wachten en bellen zouden ze 12 februari na 2 uur langs komen dus niet morgen maar bellen en hopen dat ze opnemen want het contacht is zeer slecht ook van de e.mails horen we niets

Veel geduld nodig

Maken vaak valse beloften. Vier keer thuis gebleven omdat mijn bed geleverd zou worden. Zelfs de eigenaar had me beloofd na een bezoek aan de winkel dat hij echt de dag erna geleverd zou worden. Maar beloofd dingen die hij niet na kan komen. Na een heleboel geduld en 3 keer een wissel omdat er kleurverschil in het bed en matras zat uiteindelijk het juiste geleverd gekregen en dat wat we hebben is goed. Maar man wat een geduld moet je met dit bedrijf hebben.

Slechte service, product ok

Product is wel in orde en zeker niet te duur, maar de service is heel slecht. Bij de levering waren er al problemen wat tot uitstel leidde. Ik had bevestigingsmateriaal besteld maar uiteindelijk nooit gekregen. Op de mails die ik daarna heb gestuurd nooit reactie gekregen... Echt heel slecht

Prachtig bed, voor heel goede prijs

Mooi bed, overtrof de verwachting. Op tijd geleverd. Goed verpakt. Aardige bezorger.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.