Na een goede ervaring van een vriend heb ik twee boxsprings Isabella besteld voor mijn kinderen. Hierbij zelf een fout gemaakt door bij 1 van de bedden geen hoofdbord te selecteren ipv glad hoofdbord. Hier kwam ik pas op de dag zelf achter. Beddenleeuw heeft alsnog een hoofdbord nageleverd! De kinderen slapen heerlijk op hun nieuwe bed. Ik heb alles netjes op tijd ontvangen, beddenleeuw was goed bereikbaar en ook kon ik ivm de gewijzigde verhuisdatum de bedden later laten leveren. Echt zeer tevreden. Goede bedden en uitstekende service!

Mooie kwaliteit. Levertermijn was later dan voorzien

Betrouwbare winkel. Mooie kwaliteit, eerlijke prijzen. Een aanrader

Netjes afgeleverd op de dag dat het afgeleverd zou moeten On

Vriendelijk. Correct, komen afspraken na Dus al met al een dikke 4 verdiend

Geen communicatie mogelijk

Na bestelling hoor je niks. Na 6 weken maar een mail gestuurd, krijg als antwoord dat voor montage Max 4 weken levertijd staat en dat ze ál over 2 weken kunnen leveren.. (6+2=?) Ze geven een leverdatum die niet uitkomt ivm vakantie. Meteen gemaild dat dit niet uitkomt. Geen reactie. 3 dagen voor levering (in pinksterweekend) komt een mail dat ze toch die datum gaan leveren en dat levering niet binnen 48 uur geannuleerd of verplaatst kan worden. Dit brengt extra kosten mee, 75€. De eerstvolgende werkdag is de leverdatum, dus hoe dit op te lossen???

mooi bed

Bezorging was min

Bezorging was min.....meneer kwam gewoon de tuin inlopen. Plastic om het matras zat scheur in en zit zwarte streep op de zijkant van het matras. Erg jammer en niet netjes. De winkel zelf is TOP !!

Jammer

Chauffeur vondt ik niet zo beleefd. Begrijp niet dat je een bed zelf moet dragen naar boven terwijl ik dit wel duidelijk heb aangegeven toen ik de boxspring heb besteld.

Fijne verkoopster en zeer behulpzame bezorgers.

Rustige en fijne verkoopster met duidelijke uitleg en informatie's. De bezorgers waren zelfs bereid om via omweg het bed op de goede plek te krijgen.

Schandalig

De eerste keer ik ooit bestelde was alles in orde. De laatste keer drie maanden moeten wachten op een matras. Ronduit schandalig. Zonder 1 bericht! Wel dreigen met 75 € kosten indien je niet thuis zou zijn op aangegeven datums. Zou nogthans nog een matras nodig hebben van 180 op 200 maar bij jullie kijk ik zelfs niet meer!

Snelle levering en keurig verzorgd

Order online besteld en kon online een leverafspraak maken. Dat kon een week later al. Alles zat netjes verpakt en de chauffeur was zeer vriendelijk.

Keurig netjes te woord gestaan en voelde me zeer serieus genomen. Keurig

Bed besteld. Deze bestelling wilde ik wijzigen, ben keurig geholpen. Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon en bed kwam binnen weken. Heel tevreden. Met bed en zeer net en vriendelijke jongeman Dit gebeurt ook niet dagelijks dat ze eerlijk en netjes zijn aan de telefoon. Complimenten!

goede service

Bed besteld en 3 dagen later geleverd, was een foute maat, met firma gebeld omdat chauffeur niet goed Nederlands sprak (een hele vriendelijke man aan de andere kant van de telefoon), andere datum afgesproken en binnen de week het juiste bed geleverd. Was direct opgelost.

Erg lang moeten wachten.

Heb nu 1 gedeelte van mijn bed zonder borden en hoofdbord. Duurt nu twee maanden voor het bed compleet wordt. Heb hier over gebeld, dan wordt mij beloofd dat het volgendeweek geleverd wordt maar vervolgens vergeet de bezorger tot 3 keer toe het hoofdbord en pootjes waardoor ik mijn bed nog steeds niet kan gebruiken.

Zonder meer tevreden, alles naar wens keurig afgeleverd en geïnstalleerd.

Zonder meer tevreden, alles naar wens keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Vriendelijke nette bezorgers. M.b.t het tijdsframe, u kunt ons verwachten van 8:00 tot 22:00 uur zou ik als bedrijf onderverdelen in voormiddag, namiddag of later.

Goed bed voor een goede prijs en levering ook perfect. Dank

Prima.

Heel erg bedankt!

Ik heb mijn matras besteld, kreeg meteen een bevestiging. Heb een paar voorkeursdagen ingevuld en voila. Mijn matras was gearriveerd! Zo snel en wauw wat ligt die lekker! Super Beddenleeuw! Ik slaap als een leeuw!

Levering moet beter

Voor de levering kon ik 6 mogelijke dagen aangeven, wat ik ook had gedaan. De eerste dag van de keuze zou de levering gebeuren en kreeg ik een tijdslot tussen 8u s'ochtends en 22u s'avonds, gevolgd met vrij dreigende taal dat ik aanwezig moest zijn, want een nieuwe levering zou 75 euro kosten. Ik kan dat amper een tijdslot noemen. Ik ben alleen dus gedurende een tijdslot van 14u was het verboden om me even te verplaatsen. In de loop van de voormiddag kreeg ik telefoon dat de levering met een dag uitgesteld moest worden wegens te kort aan chauffeurs. De volgende dag, met name een zaterdag, was ik niet thuis, kon ik me niet vrijmaken en had ik vooraf niet als mogelijheid opgegeven. Het tijdslot zou dan wel 'preciezer' zijn tussen 8u en 14u... Ik kan niemand vragen om op mijn huis te babysitten gedurende 6u voor een mogelijke levering, dat is te belachelijk. Ik heb toegestemd voor de levering op die dag op voorwaarde dat er 1u op voorhand getelefoneerd zou worden dat de levering onderweg was en dan zou ik iemand naar mijn huis laten komen. Om 11u nog geen levering, nog geen telefoon... Mijn moeder voor de zekerheid toch maar eens langsgekomen en bij toeval stonden ze daar met de levering 10min later. Zonder vooraf te bellen. Het was een zeer regenachtige dag, dus ik kan alleen maar van geluk spreken dat mijn moeder er bij toeval was. Een telefoontje zoals afgesproken was blijkbaar te moeilijk, een minimum aan Nederlands eveneens. De 75 euro voor nieuwe levering zou ik sowieso geweigerd hebben, maar we spreken hier niet van aankopen van 10 of 20 euro. Het was jammer genoeg ondermaats.

In de showroom geweest. Vakkundig geholpen door Pinar. Duidelijk verstand van de producten. Gekozen voor rembours bij af leveren. Chauffeur Hanky belde mij 30 min van te voren op. Zorgvuldig in de woonkamer gelegd en netjes uitleg gekregen hoe de boxen gemonteerd moest worden. Prima service. Ook mee gekregen dat door drukte de klantenservice niet altijd bereikbaar was maar sinds 2 maanden dit weer de goede kant opging. Al met al... Goed bed, goede service ..

Alles is goed gedaan bed was er zelfs eerder dan dat er bij de levertijd stond

Bestelling binnen 5 werkdagen geleverd alles prima ,ik ben tevreden

Top bed en service!

Ik had mijn dochters bed besteld en de wachttijd zou 14 dagen zijn. Echter kreeg ik een mail dat het bed binnen 3 dagen al geleverd kon worden en is het netjes op deze dag geleverd. De bezorger was netjes en ik heb hem een fooitje gegeven voor het naar binnen tillen van de spullen. ZEKER EEN AANRADER! het bed is prachtig en ligt heerlijk en dat voor die prijs! Geweldig

Op tijd geleverd in februari maar nog niet afgerond

Bed gekocht optijd geleverd. Maar geen pootjes plus accessoires maanden Bellen mailen geen enkele reactie zeer slecht raad echt iedereen aan koop ergens anders

Bestelling op tijd geleverd, chauffeur vriendelijk en op tijd gebeld wanneer hij kwam, het bed is prima en slaapt heerlijk , goede kwaliteit.

Tevreden over mij bestelling, eerder dan verwacht bezorgd. Alleen jammer dat de bezorger een deel voor de deur heeft laten staan en de rest wel binnen. Ik ben zwanger en helaas moest ik de rest zelf binnen brengen(boxspring).

De bedden werden op de exacte lever datum geleverd hele goede service van de chauffeur ik werd steeds telefonisch op de hoogte gesteld, de bedden zijn fantastisch en ik zie hopelijk mijn molton matras beschermer tegemoet vriendelijke groetjes van Angelique

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.