over heel de lijn "kan beter"

- communicatie voor de bestelling loopt vlot. - bestelling ook. - levering loopt ook vlot Minder vlot - mijn communicatie naar de verkoper toe ivm steeds het verschuiven van de topper. (er werd door mij een mail verstuurd maar nooit enig antwoord ontvangen) - ondertussen slaapt mijn zoon (17j) iets meer dan 1 maand op het bed en ik heb het gevoel dat het bed in het midden reeds een lichte deuk heeft :-( - geen mail verstuurd, omdat er toch geen reactie komt op de eerder verstuurde mail.

Redelijk

Bezorging goed maar geen tv geleverd. Wordt afgewimpeld dat hij niet leverbaar is en verder hoor ik niks meer. Beetje vreemd. Zet er dan bij dat de tv niet leverbaar is dan weet de klant dit al van tevoren. En we moesten zelf bellen wanneer het bed kwam

Bed is perfect, levering dramatisch

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding van het bed. Wij hebben minder dan 400 euro betaald voor een mooie boxspring (exclusief matras). De levering was echter een van de beroerdste die ik ooit heb meegemaakt. Ik moest zelf het bed uit de vrachtwagen tillen omdat "jij geen montage 75 euro". Ik zeg "we kunnen samen toch wel even het bed eruit tillen"? Waarop de bezorger zegt: "tillen 20 euro". Heel vreemd, dus zelf maar eruit getild. Daarna scheurde de bezorger in zijn vrachtwagen met een bloedgang weg terwijl zijn deur nog open stond. Die deur klapte bijna tegen de auto van de buren aan. Bizar. Als de bezorging goed was geweest, zeker 5 sterren gegeven.

Het bed werd correct op de afgesproken datum geleverd en is van heel goede kwaliteit.

Het bed werd ongeveer drie weken na levering op de afgesproken datum geleverd. Het is van heel goede kwaliteit en in perfecte staat. Ook de gratis kussens en het donsdeken werden meegeleverd. Ik ben heel tevreden.

Heerlijk bed (Isabella) voor een prima prijs en snel in elkaar gezet door beddenleeuw

Wel zelf gebeld om de bezorgafspraak in te plannen, verder alles naar wens!

Prima product, geweldige service.

Geweldig. Vorig jaar voor een vriend een bed besteld en nu voor mezelf. Zelfs het eigen gemaakte bestelfoutje werd de volgende dag hersteld. Top service en top bedden. Dank voor alle begrip en de goede nachtrust.

Top prijs kwaliteit verhouding

Netjes op afgesproken dag geleverd en de kwaliteit is goed!!

Product als op website en snelle levering!

Prima bed en zelf heel makkelijk in elkaar te zetten. Het bed is zoals vertoond op de website en geleverd binnen de afgesproken termijn op de voorkeursdagen. Helemaal top!

Levering perfect, klantenservice kan worden uitgebreid

Het is een heel mooi bed en werd snel geleverd. De chauffeur belde en meldde zich een uur voor aflevering. U dient deze dienst op de pagina aan te geven.Ik zou opnieuw en opnieuw bestellen.

Prima bed van goede kwaliteit!

We hebben een bed van 1.20 breed aangeschaft voor de studentenkamer van mijn zoon. Prima maat, mooie boxspring, ziet er super uit.

Uitstekend.

Makkelijk via de website besteld, was iets vergeten te bestellen maar na een mailtje naar de klantenservice gelijk geregeld.

Kleine foutjes/gebreken

Een pootje van het tweepersoonsbed was klein beetje beschadigd. We dachten tja zoiets kleins kan gebeuren. Later vonden we het afgebroken stuk voor de voordeur. Dus tijdens de levering heeft de chauffeur dit beschadigd. Het eenpersoons bed is ook met gebreken geleverd. Tijdens het monteren kwam we erachter dat de dingen die de hoofd bord en bed dienen te koppelen.. verkeerd geschroefd waren waardoor we de hoofd bord niet konden plaatsen aan het bed. Me oom gaat dit later nog losschroeven en opnieuw plaatsen. Maar de bedden zijn prachtig en slapen heerlijk. We hebben voor nu alles zo gelaten en ook niet geklaagd omdat we de bedden al naar boven hebben gebracht dus is goed zo. Kleine foutjes.

Besteld via de site Bij vragen e-mail sturen waar vrij snel op wordt gereageerd Jammer dat er geen bereikbare klantenservice is Bed is goedkoop fantastisch ligt heerlijk heel mooi Mis alleen beugels om het bed aan elkaar de houden Maar die zitten niet bij het bed Ook niet bij te bestellen Chauffeur helemaal te gek behulpzaam echt een topper

Goede service aardige man zoals afgesproken komt alles na boxspring isabella ligt heerlijk raad het iedereen aan .

Prima bed en tijdig geleverd

Werd wat ongerust door de reviews die ik las ivm de moeizame levering, maar was helemaal niet nodig. Vriendelijke medewerker die me opbelde voor de leverdatum en belofte werd nagekomen.

Vlot gegaan , vriendelijk, goed opgevolgd

Prima geregeld

Boxspring besteld binnen een week afgeleverd door een vriendelijke nette chauffeur.

Een heerlijk bed

Wetende dat er problemen waren met communicatie en levertijden toch de gok genomen om een bed te bestellen. En ik heb hier zeker geen spijt van. De boxspring werd binnen een paar weken geleverd en netjes neergezet door twee bekwame medewerkers. En het bed ligt gewoonweg heerlijk.

Binnen een week complete bed geleverd. Leveringsblok (de hele dag) mag wat korter. Netjes gebeld door de chauffeur half uur vantevoren.

Alles is goed gegaan en snel geleverd, heerlijk bed.

Bezorger was op tijd en bed is van een goede kwaliteit, slaap als een Roosje

Overzichtelijke site en snelle levering

Op de site heel eenvoudig een boxspring besteld. Het bed werd binnen een week geleverd. Duidelijke communicatie. Volgende bed bestel ik hier weer.

Goede kwaliteit, correcte levering en fijne service

Na bestellen was het even onduidelijk wanneer de spullen geleverd zouden worden. Al snel begrepen we dat het bij Beddenleeuw erg druk was. Afwachten dus, snel daarna kregen we bericht van het leveringsmoment en de chauffeur kwam ook netjes op tijd. Erg vriendelijke man die wel van een bakje koffie hield. De spullen waren in goede staat geleverd.

Matig

Bezorger zetten het bed voor de deur. Wilde niet helpen met naar binnen (dezelfde verdieping) sjouwen. Bij het uitpakken zit er een zwart laagje op het hoofdbord. Geen topservice maar de prijs was dan ook niet hoog.

UITSTEKEND

de bestelling werd binnen de levertijd afgeleverd,. Er was één probleem, de aansluiting van de box kwam niet overeen met het hoofdbord. Telefonisch contact opgenomen (de telefoon werd snel opgenomen) ik moest foto's van het probleem opsturen en dezelfde dag werd er een afspraak gemaakt. Ook die werd nagekomen. Kortom een bedrijf dat zijn afspraken nakomt. O ja, één van de monteurs die het probleem kwam oplossen die mag wel eens een douche nemen, hij stonk een uur in de wind naar zweet.

Super snel

Na bij een andere winkel te hebben besteld en maanden voor niets te hebben gewacht, een super snelle levering (binnen enkele dagen na bestelling)bij Beddenleeuw. Ook slaapt het bed heerlijk volgens mijn dochter. Dus van ons uit een aanrader!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.