Snelle levering aardige bezorger

Bed stond super snel in elkaar . Netjes verpakt .

Bed is top, bezorging k*t

Ik heb het bed isabella in de kleur ecru. Hij is prachtig en slaapt top! En snel geleverd. De bezorging zeld daar in tegen.. ik ben alleenstaande moeder, had betaald voor levering binnenhuis. Ik woon op 1 hoog. Het bed werd in 5 grote zware pakketten tot aan de trap door 2 grote mannen geleverd. Ik mocht het (in de regen) in mijn eentje naar boven sjouwen. De mannen spraken geen nederlands waardoor communicatie mis ging.

Snelle levering en goede service

Zeer gebrekkige planning en proactieve communicatie.

1) Geen bevestiging ontvangen na het digitaal doorgeven van voorkeursdagen voor aflevering. 2) Na klacht en telefonische afspraak voor nieuwe afleverdatum werd niets bezorgd. 3) Weer telefonisch contact voor weer een nieuwe afleverdatum met opnieuw een wachttijd van enkele weken.

De eerste en laatste keer hier gekocht!

Het bed kwam aan op de juiste datum. Maar het hoofd einde was er niet bij. Wij kregen niets van informatie. Zelf weken proberen bereiken geen gehoor. Dan paar weken later kregen we te horen het is gemaakt. Dus we gaan het laten leveren. Wij blijven die dag een hele dag thuis. Niemand te zien. We bellen nogmaals en kregen het antwoord: oei we zijn dit vergeten inplannen… na 2 weken verder eindelijk geleverd. Hoofdsteun konden we niet bevestigen aan ons bed. Er waren geen beugels. Foutje van de fabrikant zeiden ze. Allez we krijgen de beugels. Zijn dit de verkeerde! Nogmaals gebeld. Oei ja we zullen de juiste dan opsturen. Krijgen we de juiste na nog eens 2 weken wachten. 1 zijde gaat en de andere totaal niet. Maw ons bed is nog niet in orde. Vragen we een wederdienst omdat dit op niets trekt. Het antwoord: sorry wij kunnen niets doen voor u. Degoutant is het! Testaankoop is hiervan op de hoogte. Dit verhaal krijgt nog een staartje! €1700 betalen voor een bed en dit krijgen. Trekt op niks.

Correcte en snelle afhandeling

Wij zijn in principe 100% enthousiast over onze tv kast met lift van de Beddenleeuw. Echter die laatste ster houden we nog even achter, want na een paar dagen maakt de lift vooral bij het omhoog gaan af en toe een krakend geluid. Als dit u bekend voorkomt, laat dan alstublieft even weten of ik daar iets aan kan/moet doen.

Super verlopen

Alles super verlopen hoor

Zeer Goed bed voor de prijs

Ik had een bed besteld voor de dochter en na de bestelling is het bed na 4 weken geleverd en gemonteerd maar jammer genoeg was het bed verkeerd, 2 dagen later telefoon gekregen met excuses en een nieuwe leverdatum voor het bestelde bed dat is mooi netjes op datum geleverd alleen was nu het hoofdbord beschadigd, gebeld met de firma ook deze keer excuses en 1 week later nieuw hoofdbord en was het bed uiteindelijk compleet . Maar toch door alle mankementen door hebben wij een zeer goede en vriendelijke ervaring met deze firma .

Levering 3 maanden later. Bed is oké.

Een leuke bed voor onze dochter, de topper is wel te hard. Voor dit geld komt het bed wel goed overheen met de prijs. Maar wat een slechte communicatie. Na de bestelling moest het bed binnen 10 dagen komen. 2,5 maand hoorde wij steeds niets. Na 3 maanden toch geleverd. Dit was voor ons geen groot probleem geweest mits dit gecommuniceerd was. Maar geen antwoord op E mails, geen telefoon opnemen. Heel slecht.

Jammer dat het niet in 1 keer compleet was en dat ik dan 2 weken moest wachten op het voetenbord!! En ook jammer dat de bezorgers van het bed niet of nauwelijks Nederlands kunnen spreken. Is toch moeilijk communiceren?

Heerlijk bed

Bij de winkel langs geweest, vriendelijk geholpen en uitleg gekregen over de slechte recensies, door een Black Friday actie konden ze de bestellingen helaas niet aan. Kan gebeuren en de bedden lagen prima. Op woensdag langs geweest en kon vrijdag al binnen komen ! Alles helemaal prima ontvamgen en heerlijk geslapen.

Ze brengen niet boven

Vond het jammer dat ze het niet boven brachten

Schandalig

Tot heden geen reactie gehad op mijn e-mail met daarin klachten ober de service en het leveren van hun producten. Schade gebracht aan mijn kamer, bij het monteren. Zeer slecht niet klachtvriendelijk!! Ook telefonisch slecht bereikbaar !

Levering kan altijd beter

Levering kan altijd beter random volgende dag komt je bestelling maar de prijs en kwaliteit fantastisch dus ik zal het niet minder beoordelen bezorgen andere tak

Afspraken bijna nagekomen

Bed heb ik afgehaald en daarna pas afgerekend, en dat komt door de negatieve ervaringen van andere personen. ik zou gebeld worden of hij op de afgesproken dag er zou wezen ben niet gebeld, zelf diversen keren gebeld geen reactie kunnen krijgen. toen er maar naar toe gereden en het bed stond klaar. En voor het bedrag ligt het goed en ziet er keurig uit.

Wat een lekker en goed bed! Goeie service

Eerst was ik best sceptisch door de slechte recensies, maar niks is minder waar. Het bed werd geleverd en ik belde de dag van te voren en de ochtend zelf even om een tijdslot te ontvangen van ongeveer 4 uur (ipv 14 uur). Er was een foute topper geleverd maar door Suzan (medewerker) ben ik super professioneel, vriendelijk en snel geholpen. Ik zou beddenleeuw aanraden als je een mooi nieuw bed wil.

Slecht bereikbaar wacht al maand op levering

Ik heb 17/4 een dekenkist besteld, die zou met 4/5 d bezorgd worden. Het is nu een maand later; 6 mails verder, 2x reactie met nonieuwe leveringsdatum; maar nog sterds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar; en zij bellen mij ook niet. 3 keer verzoek geld te storneren; ook niet gebeurd. Waardeloos!

Snel en goede levering .heb jullie al bij de buren aan bevolen.Die hebben ook al bed besteld.

Goed bedrijf

Bedrijf komt afspraken na.

Goed boxspringbed, met heerlijk matras.

Na bezorging en in elkaar zetten, heerlijk op geslapen. Heb daarna een twijfelaar voor mijn dochter gekocht die er ook tevreden mee is. De mee bestelde kist overtrof haar verwachtingen. Binnenkort bestel ik een top dek van koud schuim 8 centimeter dik. Kortom de bedden zijn een aanrader, ook voor mensen met een niet al te dikke portemonnaie.

Ontdanks de slechte revieuws heb ik een heel goede ervaring ermee. Bed kwam binnen 1 mnd tijd( dat stond ook aangegeven als ik voor montage had gekozen). Alleen de dekenkist werd niet gelijk meegeleverd maar werd netjes daarna gebeld voor nalevering. Dat was binnen 2 weken ongeveer.

Fijne ervaring

Nooit meer

Zeer slechte communicatie, niet bereikbaar, langdurig wachten op levering.

Goed en voldoende maar kan better

Mooi bed, makkelijk op te bouwen, probleem: er zit een spleet tussen de twee bedframes en matras niet geweldig. Levering was niet zeer goed gebeurd. Ik heb een email ontvangen dat zegt dat ik zal op een zaterdag de bed krijgen en de mannen waren hier op vrijdag wanneer ik niet thuis was maar in Antwerpen! Niet zeer professionnel. Ik had het geld thuis en moest een oplossing vinden om u het geld te kunnen sturen.

Heel fijn om het bed samen te stellen naar jou keuze en dat voor een mooie prijs.

Na meerdere online beddenlaken bezocht te hebben kwam ik bij Beddenleeuw uit. Ik kon het bed zoals ik het graag wilde hebben zelf samenstellen. Bij elke keus was duidelijk wat de totale prijs van het bed zou zijn. Fijn om 5 afleverdata te kunnen invullen. Juist op een dag die ik niet had aangevinkt zou de levering zijn. Plannen dus omgezet voor die dag maar de levering vond geen plaats. Ik had 1 telefoontje gemist en moest er via de mail achter komen dat de levering een dag later werd. Ook deze dag had ik niet aangevinkt. Het is goed gekomen hoor. Het bed is keurig afgeleverd en de kwaliteit is uitstekend en uiteindelijk best snel. Levering nog iets beter regelen en dan zou ik 5 sterren geven.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.