Prima geregeld

Alles was goed geregeld

Er was een foutje gemaakt bij de bestelling , en die is binnen paar dgn opgelost , fijne samenwerking gehad

Prijs kwaliteit zeer goed

Zeer goede prijs kwaliteit, Vlotte en gemakkelijke afhandeling. Klein minpuntje, de levertijd is tussen 8u en 22u. Dat is wat overdreven ruim genomen. Je kan niet verwachten dat we van 8u tot 22u thuis blijven. Dat kan met de technologie van vandaag veel correcter. Heb ook een mail gestuurde de dag voor levering om wat meer preciezer te zijn ivm het levering uur maar geen reactie op gekregen. Maar voor de rest, zeer tevreden.

Vreselijke service

Bed besteld waarvan ze beloven dit binnen 10 werkdagen te leveren. Ze vragen om voorkeursdata voor levering door te geven waarbij ze zeggen het dan op 1 van deze data te leveren. Ruim 2,5 maand op het bed gewacht, ondertussen waren ze telefonisch niet bereikbaar en werd er op mails niet geantwoord. Na 2 maanden pas contact. Uiteindelijk is het bed in goede orde geleverd en gratis gemonteerd wegens nalatigheid.

Vorige week besteld (9mei). Leverdagen doorgegeven en vanochtend al geleverd (17mei). Bed staat en mn dochter is happy :)

Met enige ontevredenheid.......

Bed besteld begin maart 2023 en 1 maand lang geen contact kunnen krijgen met Beddenleeuw. Wel op de website en voicemail te lezen en te horen gekregen dat het erg druk is en dat ze daardoor slecht bereikbaar zijn. Ja.... moet wel zeggen dat ik dit wel het toppunt van klantonvriendelijkheid vind. Kun je niet leveren, neem dan geen bestellingen, vind ik. Uiteindelijk na een maand iemand aan de lijn kunnen krijgen en toen begon het traject te lopen. Had daarna binnen 2 weken ons bed. Werd gezegd je krijgt een tijdsblok voor levering, maar uiteindelijk moest je de hele aanwezig zijn. Levering vond gelukkig in de ochtend plaats, netjes geplaatst en gemonteerd. Zijn erg tevreden over de kwaliteit van het bed. Dus daarom toch nog 4****

Product prima bezorg service matig

Prima bed makkelijk te monteren door ongeschoolde werkloze. Bed is breed Bezorgdienst is matig Het is geleverd volgens afspraak. Maar de bezoekers willen niet bezorgen tot aan de voordeur zelfs niet in de lift zetten . Laat de vrouw maar sjouwen. Maar wel proberen extra geld te krijgen om het bed binnen te krijgen en extra geld om te monteren. Volgende keer is het goed om het pakket op zijn minst in de gang te zetten van het address zeker als er een lift is

Prachtige afwerking van zaken

Beste Alles zoals beloofd en netjes op tijd geleverd

Uitstekend!

We hebben 3 kinderbedden besteld en ze werden netjes optijd geleverd en gemonteerd. De bedden zijn van goede kwaliteit, dus zeker een aanrader!!

Snel en netjes!

De levering was duidelijk en snel. Het is bezorgd in de ochtend, ondanks dat ik in Alkmaar woon!

onbereikbaar!

Vele belletjes en mails aanbesteed maar onbereikbaar. Heel lang moeten wachten of het bed uberhaupt nog geleverd zou worden. Uiteindelijk wel goed afgeleverd.

klantenservice reageert op geen enkele mail, incl mails van payin3.nl

Team Beddenleeuw : klantendienst c/q info reageren niet op onze vraagstellingen/ problematiek met de levering van order 10020440. Wordt niet gehouden aan de toezeggingen telefonisch/mails van payin 3 contact Anne Verwey. De medewerkers mogen niet hun naam als contact persoon aangeven. De toezeggingen van de montage medewerkers wordt niet nagekomen. Zijn al een maand bezig c/q in afwachting Beddenleeuw, erkent de problematiek, kan deze oplossen, maar doet dit niet.

Goede communicatie, snelle levering.

Super product, super prijs en perfecte levering

Ik ben onwijs tevreden en heb écht helemaal niets aan kritiek. Na het bestellen van mijn eerste bed, zag ik de negatieve reviews, waardoor ik wel wat zenuwachtig werd. Dit was absoluut onnodig! Bínnen 10 dagen werd mijn bed in perfecte staat geleverd. Hierdoor heb ik een tweede bed besteld. Ik kreeg direct een mail dat het mogelijk langer zou duren, vanwege de drukte. Netjes en duidelijk vond ik (en begrip voor hardwerkende mensen!). Vervolgens werd het tweede bed al binnen 14 dagen in perfecte staat geleverd! Dik tevreden en zéker een aanrader voor iedereen!!!

Goedkoop snelle levering en probleem snel opgelost

Goede kwaliteit bed en scherp geprijsd! Snelle levering alleen dat tijdvak mogen ze wel iets aan doen Ipv 8:00 tot 22:00 dat het geleverd kan worden! Ik had twee linker bed delen past keer gebeld kreeg niemand te pakken mr uiteindelijk wel en dezelfde week nog omgeruild! Ik ben tevreden

Helaas zeer onbetrouwbaar

We hebben meer dan een half jaar gewacht op de levering van het bed, niemand was telefonisch bereikbaar, e-mails bleven onbeantwoord, het zal voor ons een unieke ervaring blijven.

niet bereikbaar

Ik kon jullie op geen enkele manier bereiken om een bestelling te veranderen, er was al betaald anders was ik na de eerste maand proberen naar iemand anders gegaan. Bellen, mailen, niets maakte dat ik jullie kon bereiken. tussen koop en aflevering zit een half jaar!

Duidelijke communicatie

Ik kon kiezen uit bepaalde dagen voor bezorging en dit is het ook geworden. Netjes aangegeven nadat er gebeld was door mij hoelaat ze ongeveer zouden komen. Dit tijdslot is ook aangehouden. Snelle levering en een fijne bed… happy klant

Bestellen en leveten zonder problemen

Onze boxspring werd zoals gepland op tijd geleverd. Het ontbrekende hoofdbord werd ook zonder problemen tijdig nageleverd. De levering gebeurde door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Voor mij een heel positieve aankoop.

Top!!

Snel geleverd! Van bestellen tot bezorgen, vlekkenloos verlopen!

Betaalbare kwaliteit

De organisatie liep goed tot bij het doorgeven van leveringsdatum. Ruim op voorhand aangevraagd, maar geen bevestiging gekregen. Wij hebben dan zelf contact proberen zoeken met mail, daarop werd dan niet zo rap gereageerd. De levering gebeurde dan op zaterdag in plaats van op vrijdag - ook het uur werd niet duidelijk doorgegeven, zelfs niet voor of namiddag - dat was een serieus min punt.

Mijn dochter is zeer tevreden met haar boxspring.

Na 4 maanden levering ontvangen (wel in 3 verschillende leveringen)

Op 31 januari 2023 boxspring met beddengoed, hockers en dekenkist besteld. Na verschillende reminders gestuurd te hebben en een klacht ingediend bij Webshop Keurmerk (waarvoor dank voor de snelle en accurate tussenkomst) werden op 10 april 2023 de boxspring en hockers geleverd, op 28 april 2023 het beddengoed en op 12 mei 2023 de dekenkist. Kwaliteit is prima rekeing houdende met de betaalde prijs. Personeel dat kwam leveren super vriendelijk en gedienstig. => uiteindelijk een tevreden (Belgische) klant. Toch zou ik Beddenleeuw aanraden van zich aan de levertermijnen te houden en de e-mails en telefoons van de klanten te beantwoorden.

Zenuwslopend

Bestelling van februari, vermeld levering binnen 10 werkdagen en pas na ruim 2 maanden geleverd. Telefonisch oproepen worden meteen afgebroken en mails niet beantwoord. Na reactie via Klarna pas bereikbaar en dan wanneer ik meld om bestelling te annuleren, kan ineens over 4 tal dagen wel geleverd worden. Boxspring wel oké maar klantenservice trekt op niets

Zeer rommelige administratie medewerkers

Ik heb op 16 maart me bed besteld nu inmiddels binnen na hoop gedoe Ik heb 3 mee gemaakt Dat ik niet in gepland stond nieuwe afspraak gemaakt die stond op 11 maart ik vrijdag de voor gebeld hoe het met me levering zat toen zijden ze dat ik niet ingepland stond weer een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 14 april Toen kreeg ik een mailtje dat ze storing hadden gehad Ik heb toen weer gebeld hoe laat me bed wordt bezorgd en werd er gezegd dat ik weer niet ingepland stond Ik heb inmiddels al twee weken op me bank moeten slapen omdat ik me bed al hab opgeruimd Ik was er aardig klaar mee Inmiddels heb ik me bed 19 april geleverd gekregen twee hele aardige jongens die er niks aan konde doen Ik heb via de klantenservice een klacht ingediend maar tot op de dag van vandaag niks meer er van gehoord Slecht zaak

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.