Waardelos

Il was van plan, een boxspringbed te kopen. Van te voren een mail gestuurd, maar geen reactie. Hoe kan ik iets kopen zonder comunicatie? Vervelend....

Precies zoals op foto, levering volgens afspraak

Op 1 november hebben wij onze boxspring besteld, onze voorkeur dagen doorgegeven voor het leveren. Een week vantevoren mail ontvangen dat wij ingepland stonden voor levering op onze voorkeursdag. Een dag voor levering een mail gekregen met het tijdslot. Vandaag werd onze boxspring keurig binnen het tijdslot, Helemaal compleet bezorgd door een vriendelijke jongeman. Vervelend voor deze jongeman dat hij alleen op pad is. Met alle respect voor hem!

Wel tijdslot maar niemand gezien.

Krijg netjes mail over tijdslot maar hele dag gewacht. Weg snipperdag geen bed. Twee uur naar irritant geluid geluisterd,word niet opgenomen. Waardeloos. Waren mijn.laatste centen dus met handen in mijn haar,wat te doen

Zeer slecht

6 oktober een bed besteld, zou binnen 2 werkdagen bezorgd worden. Nog steeds geen bed, telefonisch niet te bereiken op mail wordt niet gereageerd. Na diverse mailtjes eindelijk een datum dat het bed bezorgd wordt, dag vrij genomen maar geen bed.

Slecht bereikbaar

Ik zit sinds deze ochtend te wachten op hey bzd voor onze dochter. Gisteren een mail gekregen dat het bed met order nummet 10035982 vandaag zou geleverd worden tussen 08h43 en 12h43 tot nu nog niets. Heb getracht voor jullie telefonisch te bereiken alsook al mails gestuurd, geen REACTIE! Het lijkt wel een horror verhaal. Hopelijk komen jullie opdagen, of kan er een antwoord verstuurd worden naar mij of eventueel dat er iemand mij telefonisch wil te woord staan.

Zeer slechte communicatie

Op internet een zwarte boxspring Isabella besteld. We konden 5 datas doorgeven wanneer het bed geleverd kon worden. Het bed zou op de laatste voorkeurs dag van ons geleverd worden. Maar twee dagen vantevoren werd deze geannuleerd en kregen we een datum door wanneer het ons niet schikte. Heb gebeld en gemaild voor een nieuwe datum wat ons wel schikte. Maar kregen standaard mails en telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is het bed geleverd. Alleen in de kleur grijs. Gelukkig had mijn zoon daar geen problemen mee.

levering niet compleet

ik heb sinds zeven november bij beddenleeuw een bed gekocht en gekregen zonder poten,sindsdien heb ik al oneindig veel mails gestuurd om alsnog die beddenpoten te ontvangen.na zeer veel onbeantwoordde telefoontjes heb ik tot op vandaag nog steeds geen pootjes voor mijn bed!!!! dit is zeeeeeer slechte service!!! de man die ons bed leverde zonder de poten zei ons dat wij vier dagen later zeker de poten gingen krijgen!!!! vier dagen in belgie zijn duidelijk hetzelfde niet of vier dagen in nederland!!!en na twintig mails naar de pakjesdienst te sturen doen ze zelfs de moeite niet om te antwoorden!!!!prima service daar!!!!een echte schande!!! wij hopen nog steeds op onze bedpoten!! en aanbevelen?????ZEKER NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boxspring besteld en geleverd

Boxspring besteld en na 14 dagen geleverd. Was wel ver over het tijdschema maar dat komt door personeel tekort, ze doen echt hun best. Er was een probleempje maar dat hebben ze keurig opgelost

1 keer maar nooit weer!!

Na 3 weken heb ik de bedden geleverd gekregen!! Ze zouden op dinsdag geleverd worden tussen 8 en 12 niemand gezien smiddags om half 4 een mail dat het de volgende dag wordt. Dus moest er weer iemand thuis zijn!! Die dag zijn ze dus geleverd zonder de toppers!! Die worden nageleverd stond er op de bon maar wanneer???? Telefonisch niet te bereiken, krijg ook geen antwoord op mijn mails!! Echt slecht dit!

makkelijk bestellen en snel thuis.

Goede web site, veel opties, makkelijk besteld, en onverwacht was de bed binnen een week binnen.

Mooi bed, vlotte en vriendelijke levering.

Duidelijke website om het product naar je wens uit te zoeken. Boxspring ziet er mooi uit en ligt fijn! Ook het bestelproces en de levering verliepen allemaal prima!

SCHANDALEUS

Wie hier toch nog overweegt om te bestellen komt bedrogen uit. Leveringstijden komen ze niet na.... ale ze komen er zelfs gewoonweg niet door en verzetten meermaals je levering en dan plots. hoor je helemaal niemand meer, kan je zelfs niemand bereiken. bestelling geannuleerd en wacht nu al anderhalve maand op mijn terugbetaling, weliswaar opnieuw kan je niemand bereiken.

Fijne winkel met perfecte service

2 weken geleden een twijfelaar besteld bij Beddenleeuw.nl voor een leuke prijs. Binnen 10 dagen bezorgd door een chauffeur die behulpzaam en vriendelijl was ondanks de eerste herststorm die overwaaide. Bed slaapt heerlijk en ben erg tevreden. De service en feedback mbt levering ook fantastisch. Topwinkel!

Héél lange wachttijd voor levering, geen communicatie.

Ik heb op 18 juni 23 een bestelling geplaatst & betaald, we zijn vandaag 7 november en nog steeds heb ik geen bed ontvangen! Klantendienst is niet bereikbaar, ik heb al heel wat keren geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Ik heb al héél véél keren mijn voorkeursdata voor levering door gegeven, ik kreeg uiteindelijk toch een datum nl. 6 oktober 23 (tss 8u en 22u!), maar.... niemand gezien met mijn bed! Ondertussen heb ik al een aantal mails gestuurd met de vraag wat de reden is dat de levering niet gebeurd(e), in de plaats van een antwoord krijg ik steeds opnieuw een mail om voorkeursdata door te geven waar ik daarna nog eens een mail ontvang dat de levering niet mogelijk was, met de vraag om nog maar eens nieuwe data door te geven. Ik ben van nature vrij geduldig, maar dit duurt toch wel extreem lang! Een bestelling van half juni, dat is al bijna 5 maanden geleden, zou toch al moeten klaar en geleverd zijn ondertussen, niet?

Zeer slechte service en onkundig personeel

Levering was zeer slecht en ver buiten het tijdvak Na tel contact (geluk) het bekende smoesje zieken collega Maar omdat we in de buurt woonde kwamen er 2 collegas uit het magazijn Na enkele uren wachten (wonen in de buurt) kwamen de heren. Bed werd naar binnen gegooid werd ff naar de trap gekeken en al snel kwam het mooie verhaal dat gaat niet passen helaas We nemen het ook niet mee terug succes ermee en weg waren de boefjes Bij thuis komst het bed samen met dochter naar boven gebracht( kwartiertje werk) en alles in elkaar gezet Hiervoor 80 euro betaald voor de plaatsingskosten. Deze kosten komen natuurlijk terug maar op mail en tel word niet gereageerd dus gaan we naar de showroom en gaan het dan maar zelf ophalen we wonen per slot van rekening in de buurt

Helft niet geleverd

Bezorger kwam netjes in het afgesproken tijdvak maar had alleen de boxspring en het hoofdbord bij zich. Mis dus het matras en de topper. Daarna vele malen geprobeerd te bellen en te mailen maar geen reactie. Erg slechte klantenservice

Niet professioneel

1. Bed was geleverd hoofdbord paste niet op de boxspring. 2. Matras was gevlekt. 3. Kussens waren niet meegeleverd. Mijn laminaat en mat zijn beschadigd nadat zij mijn boxspring hadden bezorgd. Zijn telefonisch slecht te bereiken..

Beetje spannend, maar uiteindelijk prima!

Op aanraden van een vriend, mijn bed hier besteld. Het bed zou in het tijdsvak van 07:15 en 11:15 komen. Na 13:00 ben ik maar naar de klantenservice gaan bellen (die ik na een uur in de wacht nog steeds niet te pakken kreeg) en de reviews gaan lezen. Daar kreeg ik het wel even Spaans benauwd van. Rond 18:00 werd ik gebeld dat de bezorger er over een half uur zou zijn. Dit was zo, de bezorger was ontzettend vriendelijk en heeft in zijn eentje alle onderdelen naar de 1e verdieping gebracht, Super! Het bed is makkelijk in elkaar te zetten en ligt fantastisch. Als jullie goed te bereiken zouden zijn en sneller met de klant contact op zouden nemen bij vertraging, dan zou het zoveel slecht reviews schelen! Of ik het zou aanbevelen, discutabel.

Vriendelijke verkoper, mooie bedden voor een lage prijs

We zijn eerst naar de showroom in Zaltbommel geweest en zijn daar zeer vriendelijk geholpen. Daarna hebben de reviews gelezen en kregen daardoor toch onze twijfels. Deze gaan hoofdzakelijk over leveringen en klantenservice. Uiteindelijk hebben wij toch 2 bedden besteld en deze werden na 1 week al geleverd. Op de dag van oorspronkelijke levering kregen wij te horen dat ze de dag erop zouden komen. Op de leverdag zelf werden we netjes een half uur van tevoren, door de bezorger, gebeld met de mededeling dat hij er over een half uur was. Deze zeer vriendelijke chauffeur heeft ons goed geholpen! Wij hopen dat dit bedrijf zijn personele problemen snel kan oplossen want deze mensen doen echt hun best en verdienen echt betere reviews. Binnenkort bestellen wij weer een mooi bed bij dit bedrijf!

Onverwachte bezorging

Ik werd om 16.00 uur gebeld door iemand die in onverstaanbaar Nederlands zei dat hij over een half uur kwam leveren. Tot mijn verbazing werd het bestelde bed geleverd. Geen mail met aankondiging gezien. Het oude bed stond er ook nog. De 2 chauffeurs spraken slecht Nederlands en kregen de boxspring amper naar boven. Op aanwijzing van mij lukte dat uiteindelijk, maar de muur beschadigd, fotolijst kapot gevallen en gat in een deur. Ze hadden weinig ervaring met bedden naar boven brengen. Uiteindelijk heb ik ze weggestuurd. Mijn echtgenoot en schoonbroer zetten de bedden wel op zolder. Was erg vervelende en stressvolle ervaring. Vooral omdat ik het bed niet verwachtte. Ik check elke dag mijn mails dus daaraan ligt het niet. Of het bed lekker ligt kan ik dus ook nog niet beoordelen. Prijs kwaliteit wel goed en de kleur is mooi.

netjes geleverd

Na een mail te hebben ontvangen dat het bed een dag later werd geleverd kwamen er 2 hele vriendelijke mannen in de avond het bed brengen en monteren. SUPERBLIJ mee. Was nog even een dingetje om te betalen (contant) maar ook deze 2 mannen dachten daarin mee. Kortom tevreden met jullie en de bezorgers.

Een dag later, maar helemaal top!

Een werkpuntje blijft nog altijd de melding “we leveren tussen 08:00 en 22:00” waardoor je een hele dag in spanning wacht op het mailtje “één van onze chauffeurs is ziek, we leveren morgen”. De volgende dag stond een super gedienstige chauffeur ons op te wachten toen we net naar de bakker waren. (Tip voor Beddenleeuw: gebruik prefix +32 voor een Belgisch mobiel nummer, dan hadden we gelijk rechtsomkeer gemaakt). De chauffeur heeft het bed nog mee naar binnen gedragen en alles is prima in orde. Super tevreden dus. Mag ook eens gezegd worden.

Erg tevreden

Na zoveel horrorverhalen te hebben gelezen,zag ik het somber in. Maar ookal kwam het bed savonds ipv overdag omdat de bezorger alleen was en het dus erg druk had,was alles netjes en perfect!

Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes op tijd

Dik tevreden

Alles netjes geleverd

Dit mag ook gezegd worden niets mis mee alles geleverd op de afgesproken datum Chauffeur aardig en netjes afgeleverd ben er blij mee!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.