Bed niet geleverd

Geachte, Ik heb 4 oktober 2023 een bestelling bij jullie geplaatst dit gaat om een bed. Met het Orde nummer: 10033048. Op 19 oktober heb ik bericht gekregen dat mijn levering staat ingepland op 24 oktober 2023. Op 23 oktober hebben jullie een mail gestuurd met een tijdsvak: 24 oktober tussen 10.15 en 14.15 uur zal het bed geleverd worden. Tijden konden iets afwijken door vertraging. Ik heb 24 oktober de gehele dag thuis gezeten, maar helaas geen bed. Ik heb jullie om 15.30 en 16.30 uur gemaild, met de vraag of het bed nog geleverd wordt. Geen reactie, vervolgens jullie meerdere malen gebeld. Jullie zijn niet te bereiken, want het is te druk aan de lijn. Gisterenavond tot 22.15 uur zitten te wachten op jullie. Vandaag weer mail van jullie gekregen met een standaard mail, om mijn voorkeursdatum door te geven. Nou dat lukt niet want er staat: U kun geen geldige selectie meer maken, neem contact om een leverafspraak te plannen Heel leuk allemaal, maar krijg ik contact met jullie!!! Telefonisch (zowel bedrijfsnummer en mobiel nummer), email niet te bereiken. Hoe kan ik dan contact met jullie opnemen voor een leveringsafspraak?????? Wat verwacht ik nu van jullie: - Ik verwacht van jullie dat ik binnen 48 uur een reactie van jullie krijg, met een oplossing. - 2 opties: Mijn bed leveren of ik wil mijn geld terug. Hoor ik niets van jullie ga ik verdere stappen ondernemen.

Uitstekend!

Na alle eerdere horrorrecensies te hebben gelezen durfde mijn maatje Bas het toch aan om een bestelling te plaatsen bij de Beddenleeuw. Ik was eigenlijk best sceptisch maar wat bleek? Levering volgens afspraak, op tijd én compleet. Na drie dagen een kapotte bedmotor, binnen een week een nieuwe! Chapeau Beddenleeuw! Daarna ben ik op 10 Oktober zelf naar de Beddenleeuw gereden. Goed ontvangen door Hanky, een leuk, gezellig en informatief gesprek gehad. Daarna ook maar een boxspring besteld. Levering 18 Oktober, correct volgens afspraak, op tijd én complete levering! De kwaliteit zal op den duur moeten blijken, maar dat is overal zo, toch?! Mijn vrouw en ik zijn dik tevreden! Hopelijk heeft de Beddenreus de aanloopproblemen inmiddels onder de duim en is dit blijvend. Mogelijk ook voor jou een reden om ze een herkansing te geven!!

Prima ervaring

Levering was goed! Snel binnen, een iets kleiner tijdvak geven zou wel handig zijn. De poten van de boxspring waren (licht) beschadigd. ( kunnen nog wel gewoon gebruikt worden) Hoofdbord zit ook niet heel stevig vast aan het bed. De boxspring ligt wel heel lekker

Op de oorspronkelijke dag van levering 12-10-2023 heel de dag zitten wachten. Ze zouden tussen 8 uur 's ochtends en 22 uur 's avonds komen. Tegen half 6 kreeg ik een email dat ze het helaas niet gingen redden en dat ik vanwege personeelstekort al in een dubbele route gepland stond. Ze zouden de volgende dag komen tussen 8 uur en 18.00 uur. Tegen half 6 kreeg ik telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg was maar dat het nog even kon duren. Ik vond het prima, was allang blij dat hij kwam gezien ik pas nadat ik besteld had de revieuws had gelezen. Tegen 19 uur kwam hij en helaas alleen. Dus heb ik hem een handje meegeholpen. Vond het voor hem zeer vervelend dat hij alles alleen moest doen omdat collega net op laatste moment zich ziek had gemeld. Ook omdat hij vaak ook het aanspreekpunt was van klanten die hun ongenoegen Tegen hem uitten terwijl hij er in principe niks aan kan doen. Telefonisch zijn ze nl erg slecht te bereiken. Maar al met al een fijn en mooi bedje geleverd gehad.

Slecht. Verkeerde levering ontvangen, mist een groot deel plus een verkeerd hoofdbord.

Ik heb op 9 juni een bed besteld (opbergspring Lana). Zij stuurden steeds een datum voor levering. Deze zijn zij meerdere malen niet nagekomen. Uiteindelijk is de bestelling toch geleverd (tweede week van augustus pas) en blijkt het volgende te missen: - dekenkist; - Kleur van hoofdbord is verkeerd geleverd; - er missen twee hoofdkussens. Ze zijn niet te bereiken. Vaak gemaild, nooit meer reactie ontvangen. Ook telefonisch krijg ik ze niet te pakken.

Slecht

Reageren niet op mails en telefoontjes,krijg alleen te horen dat ze het druk hebben. 2 persoons boxspring werd geleverd door 1 bezorger,werd aan mijn moeder gevraagd eigelijk verplicht om mee te helpen,tillen kan ze bijna niet dus heeft mijn oma maar even meegeholpen die toevallig op de koffie was bij mijn moeder. Ik vind dit echt ronduit schandalig en respectloos!!!!

Waar zijn alle positieve berichten over Beddenleeuw !

Ik had een boxspring besteld bij Beddenleeuw die keurig op tijd is geleverd. De monteurs waren netjes en beleefd. Zij waren na een uurtje alweer klaar en riepen mijn echtgenote en mij er bij om te kijken. Het was niet de boxspring die we hadden besteld, echter m'n echtgenote vond het wel mooi. Deze was volgens de monteurs iets duurder maar dat zou niet berekend worden als we deze wilden houden. De bestelde boxspring was niet meer leverbaar. Wij tevreden tot na 3 dagen op vrijdag de motor van het hoog / laag bed geen teken van leven gaf. Daar het echter een medische noodzaak heeft voor mij heb ik direct Beddenleeuw gebeld en zij namen direct op. De medewerker zei dat ze een monteur liet bellen zodat hij me kon uitleggen hoe de motor gereset kon worden. Dat is echter niet gelukt. Opnieuw contact met de medewerker, Maria, die zei maandag de motor te vervangen. Echter kreeg ik maandag een belletje van Maria dat de monteurs heel laat elders klaar waren en niet meer langs mij zouden komen. Volgens Beddenleeuw een reden tot ontslag. Maria zei dat ze da andere dag, dinsdag, zouden komen. Ik kon zelf aangeven heel vroeg , in de middag of avond. Ik koos voor heel vroeg. De monteurs waren om 08.10 in de morgen al weer weg en de motor was vervangen. Kortom mijn aanhef: Waar zijn alle positieve berichten over Beddenleeuw! weer geeft precies zodat ik er over denk en nodig ook de mensen met een positieve ervaring uit om eens een review te schrijven. Een 10 dus.

Goede prijs/kwaliteit en correcte levering

Een degelijk bed voor een correcte prijs. Vlot online besteld en een correcte levering.

Bed niet geleverd na 2 maanden! Advocaat ingeschakeld nu afwachten

Geen bed gekregen, wel een mail dat alles afgerond is. Advocaat ingeschakeld, nu afwachten .

Verschrikkelijk, geen contact mogelijk

Inmiddels ruim 2 weken geleden het bed ontvangen. Matras is beschadigd en heeft vieze zwarte vlekken. Daarnaast gaat het hoofdbord niet in het bedframe. Meerdere keren gebeld, maar steeds wordt de verbinding verbroken na 3 minuten. Op verschillende momenten gemaild maar geen reactie.

Slecht

Eerste leverpoging niet gelukt omdat bezorger ziek was. Dag erna zou het bezorgd worden tussen 08:00-18:00. Geen bezorger gezien. Gebeld en gemaild maar geen gehoor. Om 19:00 kreeg ik een mail dat de bestelling is afgerond. Bed is nog steeds niet geleverd en bedrijf niet te bereiken. Morgen gaan we langs de winkel.

Super.

Na mijn bestelling las ik de reviews en ik las enorm veel negatieve van - niet op de afgesproken datum - beschadigd - chauffeurs die geen Nederlands spreken Waardoor ik enorm veel schrik had ook doordat men telefonisch of per mail moeilijk iemand kon spreken. Mijn ervaring is super goed. Op 2 oktober voor mijn 2 oudsten kinderen een boxspring besteld. Vandaag 11 oktober zijn ze om 12 u 50 komen leveren. 2 fantastische en vriendelijke mannen , ze spraken allebei Nederlands. Ik heb onmiddellijk gekeken of alles erbij zat en of er niets beschadigd was terwijl deze mannen er nog waren. Geen beschadigingen en alles zat erin. Mijn angst van een hele week was onmiddellijk weg. Ik heb een super goei ervaring gehad. Voor mij is dit een aanrader.

Contact bijna niet mogelijk

Voeteneind te breed Bed is beschadigd op zowel voeteneind en hoofdeind Deken welk ik gekregen hebt klopt niet kwa moetvoering. Transporteur kwam alleen het Bed brengen, Bed is veel te zwaar voor 1 man dus je mag gaan helpen

Het heeft even geduurd maar alles compleet

Het is even rommelig geweest, maar uiteindelijk een super resultaat prachtig bed compleet. Alles netjes geregeld. Na veel bellen en mailen is het uiteindelijk super afgehandeld. En geniet ik van een mooi en lekker bed.

de afwezige beddenleeuw!

Slecte ervaring. Zeer late levering.De beddenleeuw contacteren per telefoon of mail is onmogelijk.Bij de levering heeft de chauffeur nog onze auto beschadigd. Ook hier geen reactie op gekregen. Een echte afrader.

Ik heb vorige week twee boxspring bestelde voor mijn kinderen vandaag rond 13.00 uur gekomen alles is netjes boxspring en matras zijn echt heel erg mooi en goed kwaliteit. Ik ben echt blij en mij kinderen ook . Dank u wel.

Verkeerde kleur bed bezorgd

Nadat de bezorging is verzet ivm kapotte auto (kan gebeuren) komen de bezorgers op tijd om het bed te leveren. Ze spreken geen Nederlands en amper Engels waardoor communicatie echt onmogelijk is! Ik had mijn bed in de kleur ecru besteld maar heb nu lichtgrijs gekregen. Het uitleggen aan de bezorgers had geen zin want ze kunnen mij niet verstaan/begrijpen. Ze hadden binnen 10 minuten het bed in elkaar gezet. Ik liep naar de slaapkamer om te checken en zag al het karton en plastic nog liggen. Ik wilde dit meegeven aan de bezorgers maar ze gooiden het weer terug. Oftewel; ruim het zelf maar op! Op zich slaapt t bed prima maar qua service zijn er veel verbeterpunten!

Zeer slechte winkel

Bed geleverd in verkeerde kleur. Er wordt na alle mogelijke wegen bewandeld te hebben GEEN contact met je opgenomen. Dus zit je met een verkeerd bed.

De maat van topmatras is wel ietsje groter

Ondanks dat het even duurde om het bed thuisbezorgd te krijgen (wegens drukte), zijn we zeer tevreden.

Slechte service

Het bedrijf is voor vragen zeer slecht te bereiken, telefoon nemen ze standaard niet op en alleen als je constant mails stuurt achter elkaar komt er een reactie waar je niks mee kan ! Ik kreeg netjes een tijdvak van mijn bestelling alleen het tijdvak bij dit bedrijf is van 8.00 uur tot 22.00 uur ! Vragen hier over worden niet beantwoord want een tijdvak van 14 uur vind ik wat extreem ! Om 22.10 uur stonden ze voor mijn deur 2 vriendelijke bezorgers die alleen geen woord Nederlands konden spreken of begrijpen ? Het bed moest bij mij naar boven dat had ik extra betaald maar de jongens waren niet sterk genoeg dus als nog zelf mee moeten helpen ! Dekbed waren ze vergeten daar ben ik weken mee bezig geweest om die nog geleverd te krijgen ! Het bed is mooi en slaapt heerlijk ! Maar de service en bezorgen en de bereikbaarheid van dit bedrijf is kak ! Lees vooral op Google meer klachten voordat je bestel ( dat had ik ook moeten doen )

Ik krijg een mail dat mijn bestelling geleverd is en geen bed gezien. Schande gewoon.

Gee´ bed ontvangen! Ik rij naar de winkel nu. Precies of ik voor zo n onzin tijd heb!! Wat een waardeloos bedrijf. Geen bed wil ik mijn geld terug. Met of zonder advocaat.

in het wat fouten daar na goed opgelost

niet afgeleverd op afgesproken incomplete levering dag daar op alles netjes gecorrigeerd

Bed week van te voren besteld goed binnengekomen zeer fijn bed Bestelling netjes optijd bezorgd aardige bezorger Tip 1 ik zou wel wat doen aan de communicatie kreeg geen reactie terug op mijn mails Voor de rest zeer blij mee

Onrespectvol

De eerste dag dat hij bezorgd zou worden is er niemand gekomen de dagen erna geprobeerd contact op te nemen op verschillende manieren en we konden maar geen contact krijgen. Vervolgens hebben we verkeerde pootjes gekregen en een dubbel matras inplaats van een enkel. Wij vinden het echt onrespectvol naar de klant toe.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.