Het enige wat goed is, is mijn bed.

Ze zijn heel slecht/niet bereikbaar. Leveren niet op de afgesproken datum. Bij de showroom sta je eerst een half uur te wachten voor er eens iemand is/komt. Ze spreken af dat je iets gratis krijgt, maar ik wacht er nog steeds op. (Na 1,5 maand)

Geen communicatie en hebben nog steeds geen compleet bed.

Wij hebben het bed besteld, daarna het mailtje om te plannen gemist en om dan nog iets af te spreken is bijna onmogelijk. Telefonisch bereiken kan gewoon niet en op de mail wordt nauwelijks gereageerd. Uiteindelijk is het gelukt maar kwam de bezorger een dag te laat, alleen mijn dochter was thuis en heeft niet gezien dat het hoofdbord een andere kleur was dan het bed zelf. Dit is omgeruild maar weer een verkeerde kleur en op een dag dat ik had aangegeven dat ik niet kon. Na mijn laatste mail niets meer vernomen. Hopelijk wordt dit snel opgepakt zodat mijn dochter haar gewenste bed heeft.

Slecht bereikbaar

Wij hebben een bed besteld bij beddenleeuw, helaas paste het hoofdbord niet in het bed, verkeerde afmeting waardoor de ijzeren pinnen niet in elkaar gaan. We hebben beddenleeuw hierover gemaild en krijgen als antwoord dat ze de verkeerde kleur hebben geleverd terwijl we juist wel de goede kleur hebben. Letterlijk niet de mail gelezen die wij hebben gestuurd. Tot op heden nog altijd geen antwoord. :(

Top producten ,top prijs, top service.

Keurig netjes een mailtje gekregen met de bezorg datum. Van de chauffeur netjes ruim 1,5 uur van tevoren een SMS gekregen. Ik slaap nu op een heel fijn bed en zou dit aan iedereen aanbevelen.

Levering en nalevering prima.

Mooi kinderboxspring gekocht, kleur/kwaliteit voldoet aan wens en verwachting. Gekocht in tijd dat je er beddengoed bij kreeg, dit werd keurig na gezonden. Echter contact en bezorging is nog een punt waar nog voldoende verbetering in zit. Tijdslot van 08:00 tot 22:00 uur. Je zorgt dat je vrij bent en blijft gehele dag thuis. Ben je niet thuis krijg je een rekening van 75€. Bed werd bij ons uiteindelijk om 22;45 geleverd!! Blij dat hij in huis was, maar om 22;45 nog je bed naar binnen slepen en dat je deur bel gaat is wel een nadeel. Hierbij zeggende de bezorgen had op dat tijdstip de auto nog vol en moest nog verder bezorgen. Wij waren dus duidelijk niet de laatsten die dag.

Geen communicatie

Levertijd was ruimschoots overschreden, meermaals gebeld en gemaild nooit contact met het bedrijf kunnen krijgen.

Het hoofdstuk past niet

Naar meerdere mails gestuurd te hebben En telefonisch gebeld te hebben dat niet werd opgepakt. Zitten we nog steeds met een hoofdstuk dat niet past. Grt Peter

Wat een slecht bedrijf.. Wij hebben een tv lift met bevestigingsmateriaal besteld, maar het bevestigingsmateriaal hebben we nooit ontvangen. We hebben meerdere malen gemaild, maar krijgen hier geen reactie op. Daarnaast hebben we elke dag proberen te bellen, maar er word gewoon niet eens opgenomen. Stelletje oplichters. Wij bestellen hier nooit meer

Oplichters 1e klas

Heb een bed besteld bij ze en kreeg volgende dag al mail dat die vrijdag zou komen. Op de vrijdag avond greek ik opnieuw mail dat die zaterdag zou komen. Dus prima wacht ik een dag langer. Wordt ik gebeld door de chauffeur zaterdagavond om te zeggen dat die onderweg is. Ook die avond geen bed. Ik de cahauffeur terug gebeld zegt die dat die maandag komt. Ondertussen zijn we nu al 5 dagen (woensdag) verder en heb nog geen bed. Mails reageren ze niet op en als je ze belt nemen ze ook niet op. Heb nog nooit zo iets slecht gehad.

Helemaal top!

Het bed werd op de afgesproken dag afgeleverd en ook nog mooi op tijd in de ochtend. Voor deze prijs heb je gewoon een fantastisch bed wat heerlijk (stevig) ligt. Wel hebben wij een 8 cm dikke topper erbij genomen. Prijs kwaliteit is geweldig. Echt goed en degelijk. Ik zou het iedereen aanraden. Bedankt voor de goede service. Groet, Theo en Angelique

Tja

Bed is prima maar de levering en communicatie waren bar slecht. In eerste instantie zou het bed op de dinsdag bezorgd worden. Hele dag zitten wachten, kon niet naar mijn werk hierdoor. Opeens kreeg ik te horen dat de levering niet door zou gaan die dag. Daarna zou het de vrijdag bezorgd worden, gelukkig ging het deze keer wel door. Echter stond de bezorger bij het verkeerde huis alles al uit te laden. Ook was dit bedrijf TOTAAL NIET te bereiken via telefoon. Erg irritant als je snel een antwoord wil. Zelfs mijn vriend en stiefvader hebben het nog geprobeerd maar zonder succes.

Uiterst tevreden

Ik zocht een logeerbed, liefst een boxspring, van specifiek 1.20x2.00 wat niet iedere beddenzaak verkoopt. Ik kwam bij Beddenleeuw uit omdat zij deze maat wel aanboden en ook nog in verschillende kleuren. Het samenstellen op de website was makkelijk, duidelijk en handig. De communicatie, via E-mail over je aankoop en bezorging was fijn en helder en binnen 10 dagen werd het geleverd. De chauffeur was heel aardig, wel had ik met hem te doen dat hij alles in zijn eentje uit moest laden en naar binnen dragen. Beetje lastig alleen dat de beste man nagenoeg geen NED, sprak en/of verstond (!) Het installeren was niet al te veel werk en binnen een uur stond het bed op zijn plek. Jammer van die "natte" - donkere lijmplek die door de stof van het hoofdbord zit, die wel opdroogt maar helaas zichtbaar blijft. Maar buiten dat, ben ik uiterst tevreden over deze aankoop.

slecht tot zeer slecht

product op verkeerd adres geleverd, telefoon wordt nooit opgenomen, 2de levering beloofd tussen 10 & 15;30 u, om 18 u nog niemand gezien, ronduit slecht en schandalig

Slecht

Veel gezeik gehad om mijn bed geleverd te kunnen krijgen. Uiteindelijk wel netjes geleverd. Mijn gratis dekbed is nooit na geleverd en er wordt gezegt dat deze wel geleverd is en ik er ook voor getekend heb. Klopt niks van, heb aangegeven dat ze een onderzoek moeten startten bij post bedrijf. Niks meer van gehoord

Duidelijke informatie op de site

Duidelijke informatie op de site en met bestellen. Na een leverdatum aangegeven te hebben, op de eerste mogelijkheid gebracht. Tussendoor niets gehoord, maar in de mail stond dat de klantenservice druk is. Dus vertrouwde ik dat het goed kwam en dat bleek ook. Mijn dochter slaapt heerlijk in haar mooie nieuwe bed.

Degelijk

Alles volgens afspraak. 21u50 geleverd.

Na het plaatsen kwam ik er achter dat achter het bed nog onderdelen lagen. Dat bleken de voet stukken te zijn dat het matras niet verschuift Een aantal keren een mail gestuurd maar geen reactie

Reageert niet op klacht, slechte kwaliteit

Bed ging geleverd worden, na een hele dag wachten kregen we te horen dat het bed die dag niet geleverd zou worden maar pas 2 dagen later. Op mijn mail dat dit niet kon, werd niet gereageerd. Gelukkig was de levering laat genoeg zodat er toch iemand thuis was, levering was wel niet kompleet, beloofde dons zat er niet bij. Toen we het bed ineen wilden zetten, kwam de schroefdraad van de poten gewoon los. Gevolg: bed staat er nu zonder poten of achterwand want ook die kun je niet plaatsen zonder de poten. Op mail wordt niet gereageerd en onder een reclame van hen op Facebook ook niet. Dekbed hebben we uiteindelijk wel ontvangen, maar ook weer te laat en na een hele dag tevergeefs wachten.

Bed is mooi maar kleur onjuist

Levertijd was snel alleen tijdsbestek was belachelijk (tussen 8.30uur en 22.00uur!). Bedrijf krijg je NIET telefonisch te pakken. Bed Isabella zelf is prima maar de kleur komt totaal NIET overeen. Kleur Ecru besteld maar is gewoon echt lichtgrijs. Lijkt Totaal niet op ecru. Krijg ze dus niet te pakken om klacht in te dienen en bed maar als grijs in gebruik genomen, wel jammer.

Snelle levering slecht service

Eerst een niet nederlands / engels sprekende chauffeur. Bed op 2 delen beschadigt. Gebelt en gemaild met foto's. Krijg geen reactie op de mail en telefonisch word er gezegt dat ik het zo geaccepteerd heb , en dat ik het misschien wel zelf heb gedaan ( ja denk ook dat ik zelf een bed waar mijn dochter van 17 zelf voor heeft gespaard van intotaal 750 euro ga beschadigen ).

Fijn bed, netjes geleverd

Mooi bed, dat heerlijk slaapt, netjes geleverd ondanks dat ze het heel druk hebben.

Prima ervaring

1 klein aandachtspuntje. Er was een taal barrière met de bezorger want deze spraak geen Nederlands, Engels, of Duits. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden

Zeer slechte communicatie

Bed besteld, krijg mail dat er bij bezorging een tijdvak en datum komt, 1 dag voor levering pas bericht, tijdvak tussen 8:00 uur en 22 uur!!! Dit is 14 uur, dat is geen tijdvak, daarbij werd vermeld dat als er niemand thuis was je 75 euro moest betalen. Ik heb zeker 15 keer gebeld en 4 mails gestuurd, geen enkele reactie gehad, ook niet achteraf. Het is niet van deze tijd om zo slecht bereikbaar te zijn en geen duidelijke levering kan bieden.

Het bed is heel goed

Slechte levering. 3 dagen later. Telefonisch of via mail niemand te bereiken

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.