Het bed is Goed

Het bed ervaar ik als goed. Nu 3 weken in mijn bezit. Maar de bereikbaarheid van Beddenleeuw is super slecht!!. De bezorgers spreken geen Engels en al helemaal geen Nederlands. Enkel Duits. Dus ben je de Duitse taal niet machtig...dan kan je geen vragen stellen of iets verduidelijken. Er wordt gesproken dat je een dag voor levering een tijdsblok krijgt via de mail. Dit tijdsblok is dan van 08:00-22:00. Een tijdsblok is voor mij iets van 3 uren of een ochtend voor 12 of de middag.

Kut

Bed een dag te laat word je gebeld door zo’n geitenmelker uit de Balkan die het gvd verdomt Nederlands te spreken wat een ellende was dat zeg nooit meer

Goed product

Product prima, levering prima, communicatie slecht. Bedrijf is bedroevend slecht te bereiken

Afschuwelijke ervaring, bedreiging en oplichting

2 mannen kwamen een bed brengen, wilden extra contant geld en hebben veel beschadegingen achter gelaten. Toen ze geen extra geld kregen werd ik bedreigd en is het beddengoed allemaal meegenomen (ongeveer 150 euro). Klantenservice onbereikbaar. Na 3 weken eindelijk iemand aan de lijn. Uiteindelijk sturen ze het beddengoed alsnog op en hebben we excuses gekregen. Blijft over een onveilig gevoel én vele beschadegingen aan de muur. Bed is verder ook niet geweldige kwaliteit.

Ik kan niemand van de klantenservice bereiken

het bed is aangekomen en ik heb geen probleem met de datum (na maanden) maar er is een probleem met de poten van het bed, ik heb een e-mail gestuurd, probeer te bellen en niemand reageert

Slecht bereikbaar

Het bed zelf is prima maar de communicatie en service allerminst. De afspraak is nog geen 24 uur van te voren ingepland, niet op de ervoor aangegeven data en er was geen enkele wijziging meer mogelijk. Op alle contacten vanuit ons geen reactie vervolgens heeft de nalevering lang geduurd en daar ook op al onze pogingen tot contact geen reactie. Uiteindelijk is het opgelost maar heeft veel tijd en pogingen gekost.

Lekker slapen

Slapen is heerlijk! Eindelijk geen rug pijn. Ib ben niet verwacht so goed bed voor deze prijs.

Product prima in orde.

Bezorging laat te wensen over. De vervoerder/Beddenleeuw maakt een afspraak met tijdslot. Uiteindelijk bericht dat het die dag niet door ging en de volgende dag werd. Helaas zonder tijdslot dus… HELE DAG WACHTEN. NIEMAND TE BEREIKEN VAN BEDDENLEEUW!! Uiteindelijk rond 18:00 uur (!), de Volgende dag, levering. Het punt is dat Beddenleeuw op voorhand zegt: “bent u niet thuis tijdens de levering dan neemt de transporteur het pakket weer mee en wordt er €75,- bij een volgende afspraak in rekening gebracht” Schandalig!

Helemaal niks in huis bestelling allang geannuleerd

Trieste bedrijf dit! Na zoveel gedoe met deze bedrijf omdat te tijdslot van levering van 10:00 tot 20:00 is moet je de hele dag thuis blijven en op ze wachten verder geven ze geen indicatie welke tijd ze verwacht kunnen worden. Dan op de dag van de levering komen ze niet opdagen en laten niks horen pas volgende ochtend met een mail zeggen ze dat ze dan die dag komen, weer blijf je thuis voor ze en komen ze weer niet opdagen! Dan bel je ze en nemen ze niet op! Dan stuur ik een mail van weet je wat de bestelling ga ik annuleren hierover verder geen terugkoppeling maar wel een mail om een nieuwe leverings datum aan te geven. Bellen belle bellen geen gehoor! Ze komen op een dag die hun eventueel uitkomt en dan ben ik niet meer thuis vallen ze mijn buren lastig, vreemde bedrijf!!! Echt waardeloos manier van omgaan met zaken....nooit meer! Ik zou het iedereen afraden deze bedrijf ongelooflijke slechte klantenservice. Reviews zeggen het al maar toch een poging gewaagd.

Onmogelijk te communiceren

Wij bestelden een boxspring, toen deze geleverd zou worden hebben wij ons eigen beeld weg gedaan. 1 nachtje op de grond was oké dachten we. Dag nadien niets geleverd. We hebben 3 dagen gewacht op effectieve levering. Bij levering bleek 1 box beschadigd te zijn. Leverancier zei dat we deze dus niet mochten opzetten en er de dag nadien iemand een nieuwe box zou komen brengen. Opnieuw 3 dagen gewacht en op de grond geslapen. Na 3 dagen constant proberen bellen en mailen niemand te pakken gekregen! En box toch opgezet zodat wij normaal konden slapen. 2 weken later kreeg ik telefoon dat er een nieuwe box zou geleverd worden. Ik zei dat ik al 2 weken iemand probeer te bereiken dat dit niet oké is, mevrouw zei; ik boek enkel afspraken in ik kan u nie helpen. Zo eenvoudig is dat dan. Verwachtte leverdatum was 27/09. Box terug uit elkaar gehaald, beneden gezet, verlof genomen en gewacht. Niets. Mail dat bezorger ziek was en de dag nadien geleverd zou worden. Opnieuw dag verlof. Niets. Wij doen het bed naar boven vandaag, komt er nog iemand opdagen mag die het bed zelf uiteen gaan halen. Wij hopen alleszins op geld terug een deel! Bestel hier NiET!!! Je bent geen echt bedrijf als je dit maar kan bieden aan klantenservice. Er is gewoon geen klantenservice echt erg.

Goede service en prijs kwaliteitsverhouding is goed

Advies en hulp ik de winkel goed. Op de afgesproken datum het bed afgeleverd. Wel selecte bereikbaarheid van de klantenservice.

Spannende ervaring, maar prima bed ontvangen!

Via de fijne website een bed besteld voor onze dochter. We hadden gekozen voor betaling bij levering (rembours). Na het bestellen zagen we pas het hoge aantal negatieve reviews. Aangezien we voor betaling bij levering hadden gekozen was het wel spannend of we een bed zouden krijgen, maar we waren in ieder geval ons geld niet kwijt. Binnen de aangegeven leverperiode ontvingen we keurig een mailtje met de leverdatum. Hierin stond geen dagdeel genoemd. Klantenservice was niet bereikbaar, dus de hele dag thuis gebleven. Om 23 uur (ik lag net in bed) werden we gebeld door de chauffeur dat hij in de buurt was. Was een vriendelijke man. Communiceren was lastig aangezien hij geen Nederlands, Engels of Duits kon. Na ons moest hij nog naar een adres. Had een beetje medelijden met deze man. Hoop dat zijn baas goed voor hem zorgt. Het bed zelf ziet er mooier uit dan verwacht en ligt heerlijk. Dank u wel beddenleeuw!

Budget beddenaanbieder.. zeer goede prijzen

Denk een van de goedkoopste aanbieders van bedden online. Ze hebben bij mij redelijk vlot geleverd en als was goed verpakt en zag er netjes uit. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam tot levering in huis. Enige minpuntje was dat er enkele dagen voor levering en mail kwam dat er over 2 dagen geleverd zou worden tussen 8 en 22 uur, waardoor je de hele dag thuis moest zijn. Bedrijf is slecht bereikbaar , en hierdoor wel wat frustratie op de dag zelf. Denk dat ze nu ook even een half uurtje voor aflevering bellen, waardoor je iets meer ruimte krijgt een ook even de deur uit kunt. Verder tevreden..

Brol

Trekt op niks. Is gewoon wat houten planken. Zelf de matras trekt op niks. Is geen 2 persoons bed zijn 2 aparte kaders. Ze klikken zelfs niet in elkaar. Zwaar teleurgesteld

Mooie bed

Heb mijn bed 29-09-2023 ontvangen en iets meer dan een week besteld. Kreeg netjes na een paar dagen al een bericht wanneer mijn bed geleverd zou worden en vlak voor die datum weer een bericht over de tijdslot. Inmiddels heb ik het bed 2 dagen in huis. Super mooie bed en slaapt ook heerlijk.

Mooi en goede levering, wel 1 item niet geleverd.

We hebben ook een dekenkist besteld en deze is niet geleverd. Ik heb hiervoor een mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord gehad.

Slechte communicatie

Een bed besteld, levering verliep niet bepaald soepel. Maar eerlijk is eerlijk, het bed zelf daar mankeert niets aan. Is stevig, netjes en functioneel en daar gaat het om uit eindelijk. Het bezorgen ging fout, had data opgegeven maar toen werd die gecanceld, eerlijk gezegd kreeg ik het toen wel wat benauwd na het lezen van alle slechte reviews. Uiteindelijk werd het bed 2 dagen later geleverd. Maar de niet Nederlands sprekende heren, gingen wat lomp om met de onderdelen en mijn trap en muur. Muur beschadigd en geen sorry niks. Maar het ergste was nog de troep. Je betaald bijna 70 euro voor montage, maar de pootjes zaten nog los en ze lieten al het plastic en karton achter in mijn slaapkamer. Wel sneaky achter de deur zodat ik het bij inspectie van het bed voor het tekenen niet gezien had. Ondanks dat het bed wel ok is, zou ik dit bedrijf niet aanraden ( in ieder geval niet aan familie of close vrienden )

Bed kapot geleverd en komt afspraken niet na

Na het bed in elkaar te hebben gezet valt een poot uit het bed met allemaal houtsnippers. Het hout van binnen is kapot waardoor de poten niet stabiel zijn of er uitvallen. Na gebeld te hebben proberen ze ons wijs te maken dat wij het bed niet goed hebben gemonteerd terwijl we simpelweg alleen de poot erop hoefde te draaien. Ze wilde ons een gratis hoofdkussen of dekbed aanbieden maar die hebben wij al erbij gekregen. Verder konden ze niks doen en hadden ze beloofd om ons terug te bellen maar dat is nooit gebeurd. Na alle andere reviews te hebben gelezen zou ik hier nooit meer iets bestellen!!

Bed geleverd, Klantenservice bestaat niet

Na een google search uitgekomen bij een bed wat verkocht werd door Beddenleeuw. Aangezien het bed hoog werd aangeprezen binnen z'n catergorie geen moment eraan gedacht om het bedrijf zelf eens op reviews te bekijken.... Bed besteld en toen.... Toen zag ik de reviews, inmiddels heb ik geleerd dat er een groot personeelstekort is bij Beddenleeuw. Hierdoor hebben ze zich in een neerwaartse vicieuze cirkel geworpen aangezien de klantenservice gewoon gesloten is. Telefonisch en via mail gewoon niet bereikbaar. Je hoeft het ook echt niet te proberen, ze zijn er niet.... Dus na mijn bestelling vooral veel gebeden dat het bed goed zou aankomen. Zondag een bericht ontvangen dat het bed maandag zou worden geleverd. Vervolgens een bericht dat het door productie problemen niet maandag zou worden geleverd om weer iets later een bericht te ontvangen dat het maandag wel zou worden geleverd.... Hield m'n hart vast, tijdslot voor de maandag levering was 08:00 - 22:00. Ze doen hun best om binnen dit tijdslot te leveren. Het leek mij eerder moeilijk om NIET binnen dat tijdslot te leveren. Enfin, het wonder geschiedde, die maandag om 17:00 is het bed keurig geleverd. De bevestiging van de hoofdboard aan de boxspring was ondersteboven gemonteerd dus deze heb ik moeten omdraaien maar verder was alles prima. Echter zou ik dit bedrijf aanraden? NEE. Wanneer je besteld moet je echt hopen dat het goed gaat en zoals je kunt zien in de reviews gaat het vaker fout dan goed....

Bagger klantenservice

Tel wordt niet opgenomen,mail wordt nauwelijks beantwoord Na 2 maanden mailen en bellen zijn ze eindelijk geweest ,gelukkig maar want het was al betaald. Moest afwachten òf ik mn geld terugkreeg.. ondertussen nog een bed besteld, zodat ze een bestelling erbij kregen en alsnog konden bezorgen ..en ja zelfs de volgende dag werd ik gebeld..heb zelfs de consumentenbond ingeschakeld ,die willen ook wel eerst geld zien Uiteindelijk bed ontvangen, mooie parelwit lederlook ,sluit alleen niet goed aan .

Lossen problemen niet op

Konen niet opdagen met bestellingen , laten mensen 3 snipperdagen nemen voor niks , bed zelf op moeten halen anders sliepen we op de grond . Daarna hockers zelf op moeten halen , topper niet goed en men reageerd nergens op geen mail nemen tel niet op beloven van alles maar NIKS

Geen contact mee te krijgen

Totaal geen contact mee te krijg na bestellen (mail, telefoon), en na steeds geen antwoordt te krijgen review gelezen.. geen goede dingen gezien. Het bed is wel geleverd, echter 5 voor 10 krijg je een berichtje dat ze er bijna zijn.. Ik durf hier niet meer te bestellen...

Duurde erg lang kan geen contact krijgen

Mijn ervaaring met beddenleeuw vind ik erg slecht, ik krijg maar geen contact heb ongeveer 4 maanden kunnen wachten lekker dan. Uit eindelijk 5x vrij gevraagd omdat mn bed zou komen niet dus werd ook lekker laat af gemeld. Een moeilijk engels sprekende man kwam de bestelling brengen hierbij hebben wij een veel te grote topper gekregen ook zijn de poten zoek, ik heb de meneer die avond om 11 uur zsm gebeld hij gaf aan dat hij nog 1 ronde had en morgen het kwam brengen daarna nooit meer iets gehoord of gezien geen reactie op mailtjes echt tyfus slecht dus ook al lijken de prijzen mooi het is het echt echt niet waard! Kijk bij beddenplein super goede site!!!!!!!!

slecht

Ik heb twee bedden besteld. Bestelling en levering ging prima. Na de levering bleekt dat een van de toppers verkeerd maat is en bij beide bedden passen de hoofdborden niet in de beugel, Na de levering heb ik geprobeerd contact te krijgen met Beddenleuw (berichtje via app, email - nooit een antwoord op gekregen), ik heb ook geprobeerd een paar keer te bellen, maar er word niet opgenomen. De bedden zijn op 29-08-2023 geleverd en tot nu tu is het niet gelukt om een antwoord te krijgen van Beddenleuw. Bedden zijn prima, maar ik heb gevoel dat als eenmaal betaald is willen ze verder niks van de klant weten. Ik ben dus heel erg ontevreden over de service.

Prima bed! Juiste levering

Veel keus ip de site. Mooi en comfortabel bed geleverd gekregen. Via de mail de optie om meerdere aflevermomenten aan te geven. Door personeelsgebrek was mijn levering oogeschoven waarover duidelijke correspondentie was.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.