Filter

Brol

Trekt op niks. Is gewoon wat houten planken. Zelf de matras trekt op niks. Is geen 2 persoons bed zijn 2 aparte kaders. Ze klikken zelfs niet in elkaar. Zwaar teleurgesteld

Mooie bed

Heb mijn bed 29-09-2023 ontvangen en iets meer dan een week besteld. Kreeg netjes na een paar dagen al een bericht wanneer mijn bed geleverd zou worden en vlak voor die datum weer een bericht over de tijdslot. Inmiddels heb ik het bed 2 dagen in huis. Super mooie bed en slaapt ook heerlijk.

Mooi en goede levering, wel 1 item niet geleverd.

We hebben ook een dekenkist besteld en deze is niet geleverd. Ik heb hiervoor een mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord gehad.

Slechte communicatie

Een bed besteld, levering verliep niet bepaald soepel. Maar eerlijk is eerlijk, het bed zelf daar mankeert niets aan. Is stevig, netjes en functioneel en daar gaat het om uit eindelijk. Het bezorgen ging fout, had data opgegeven maar toen werd die gecanceld, eerlijk gezegd kreeg ik het toen wel wat benauwd na het lezen van alle slechte reviews. Uiteindelijk werd het bed 2 dagen later geleverd. Maar de niet Nederlands sprekende heren, gingen wat lomp om met de onderdelen en mijn trap en muur. Muur beschadigd en geen sorry niks. Maar het ergste was nog de troep. Je betaald bijna 70 euro voor montage, maar de pootjes zaten nog los en ze lieten al het plastic en karton achter in mijn slaapkamer. Wel sneaky achter de deur zodat ik het bij inspectie van het bed voor het tekenen niet gezien had. Ondanks dat het bed wel ok is, zou ik dit bedrijf niet aanraden ( in ieder geval niet aan familie of close vrienden )

Bed kapot geleverd en komt afspraken niet na

Na het bed in elkaar te hebben gezet valt een poot uit het bed met allemaal houtsnippers. Het hout van binnen is kapot waardoor de poten niet stabiel zijn of er uitvallen. Na gebeld te hebben proberen ze ons wijs te maken dat wij het bed niet goed hebben gemonteerd terwijl we simpelweg alleen de poot erop hoefde te draaien. Ze wilde ons een gratis hoofdkussen of dekbed aanbieden maar die hebben wij al erbij gekregen. Verder konden ze niks doen en hadden ze beloofd om ons terug te bellen maar dat is nooit gebeurd. Na alle andere reviews te hebben gelezen zou ik hier nooit meer iets bestellen!!

Bed geleverd, Klantenservice bestaat niet

Na een google search uitgekomen bij een bed wat verkocht werd door Beddenleeuw. Aangezien het bed hoog werd aangeprezen binnen z'n catergorie geen moment eraan gedacht om het bedrijf zelf eens op reviews te bekijken.... Bed besteld en toen.... Toen zag ik de reviews, inmiddels heb ik geleerd dat er een groot personeelstekort is bij Beddenleeuw. Hierdoor hebben ze zich in een neerwaartse vicieuze cirkel geworpen aangezien de klantenservice gewoon gesloten is. Telefonisch en via mail gewoon niet bereikbaar. Je hoeft het ook echt niet te proberen, ze zijn er niet.... Dus na mijn bestelling vooral veel gebeden dat het bed goed zou aankomen. Zondag een bericht ontvangen dat het bed maandag zou worden geleverd. Vervolgens een bericht dat het door productie problemen niet maandag zou worden geleverd om weer iets later een bericht te ontvangen dat het maandag wel zou worden geleverd.... Hield m'n hart vast, tijdslot voor de maandag levering was 08:00 - 22:00. Ze doen hun best om binnen dit tijdslot te leveren. Het leek mij eerder moeilijk om NIET binnen dat tijdslot te leveren. Enfin, het wonder geschiedde, die maandag om 17:00 is het bed keurig geleverd. De bevestiging van de hoofdboard aan de boxspring was ondersteboven gemonteerd dus deze heb ik moeten omdraaien maar verder was alles prima. Echter zou ik dit bedrijf aanraden? NEE. Wanneer je besteld moet je echt hopen dat het goed gaat en zoals je kunt zien in de reviews gaat het vaker fout dan goed....

Bagger klantenservice

Tel wordt niet opgenomen,mail wordt nauwelijks beantwoord Na 2 maanden mailen en bellen zijn ze eindelijk geweest ,gelukkig maar want het was al betaald. Moest afwachten òf ik mn geld terugkreeg.. ondertussen nog een bed besteld, zodat ze een bestelling erbij kregen en alsnog konden bezorgen ..en ja zelfs de volgende dag werd ik gebeld..heb zelfs de consumentenbond ingeschakeld ,die willen ook wel eerst geld zien Uiteindelijk bed ontvangen, mooie parelwit lederlook ,sluit alleen niet goed aan .

Lossen problemen niet op

Konen niet opdagen met bestellingen , laten mensen 3 snipperdagen nemen voor niks , bed zelf op moeten halen anders sliepen we op de grond . Daarna hockers zelf op moeten halen , topper niet goed en men reageerd nergens op geen mail nemen tel niet op beloven van alles maar NIKS

Geen contact mee te krijgen

Totaal geen contact mee te krijg na bestellen (mail, telefoon), en na steeds geen antwoordt te krijgen review gelezen.. geen goede dingen gezien. Het bed is wel geleverd, echter 5 voor 10 krijg je een berichtje dat ze er bijna zijn.. Ik durf hier niet meer te bestellen...

Duurde erg lang kan geen contact krijgen

Mijn ervaaring met beddenleeuw vind ik erg slecht, ik krijg maar geen contact heb ongeveer 4 maanden kunnen wachten lekker dan. Uit eindelijk 5x vrij gevraagd omdat mn bed zou komen niet dus werd ook lekker laat af gemeld. Een moeilijk engels sprekende man kwam de bestelling brengen hierbij hebben wij een veel te grote topper gekregen ook zijn de poten zoek, ik heb de meneer die avond om 11 uur zsm gebeld hij gaf aan dat hij nog 1 ronde had en morgen het kwam brengen daarna nooit meer iets gehoord of gezien geen reactie op mailtjes echt tyfus slecht dus ook al lijken de prijzen mooi het is het echt echt niet waard! Kijk bij beddenplein super goede site!!!!!!!!

slecht

Ik heb twee bedden besteld. Bestelling en levering ging prima. Na de levering bleekt dat een van de toppers verkeerd maat is en bij beide bedden passen de hoofdborden niet in de beugel, Na de levering heb ik geprobeerd contact te krijgen met Beddenleuw (berichtje via app, email - nooit een antwoord op gekregen), ik heb ook geprobeerd een paar keer te bellen, maar er word niet opgenomen. De bedden zijn op 29-08-2023 geleverd en tot nu tu is het niet gelukt om een antwoord te krijgen van Beddenleuw. Bedden zijn prima, maar ik heb gevoel dat als eenmaal betaald is willen ze verder niks van de klant weten. Ik ben dus heel erg ontevreden over de service.

Prima bed! Juiste levering

Veel keus ip de site. Mooi en comfortabel bed geleverd gekregen. Via de mail de optie om meerdere aflevermomenten aan te geven. Door personeelsgebrek was mijn levering oogeschoven waarover duidelijke correspondentie was.

Je hoort het niet vaak maar bestelling super snel geleverd . min puntje is: ik wilde mijn bed in oktober geleverd hebben en verschillende mails gestuurd geen antw op gekregen. Het uitkiezen van mijn gewenste datum was voor mij te kort liep tot half september. En kon ik niet zelfstandig veranderen naar een later tijdstip en datum. Pluspunt : het bed is heel keurig door de chauffeur afgeleverd.Ik ben heel tevreden met slaapcomfort.

Mooi bed

Levering werd veel verplaatst. Kussen is nog niet geleverd. Monteur service niet nodig. Inpak materiaal werd niet mee genomen.

Nooit kopen, slechte zaak

Het duurde weken voordat ik mijn bed kreeg, heb alle mogelijke moeite gedaan om contact te krijgen. Via mail ,chat en bellen maar nergens kreeg ik reactie. Pas toen ik dreigde met aangifte konden ze me wel te woord staan en had ik het bed binnen een week. Schroef van een poot zat scheef in het bed waardoor ik hem er niet op kreeg, niet eens de moeite gedaan om contact te zoeken en zelf maar opgelost. Nooit maar dan ook nooit zou ik deze zaak aanraden!!!

Bed kapot na amper 2 weken

Boxspring besteld voor mijn dochtertje. Ze was hier super blij mee en trots op. Na 2 weken bed al kapot. Beddenleeuw geprobeerd te bellen, maar krijg niemand aan te telefoon. Ook op de e-mail geen antwoord..

Zeer slechte service

Lange levertijden Onduidelijk hoe lang het gaat duren Tot 2x toe dag gepland en uiteindelijk niet geleverd, waarvan 1 dag ik van 8 tot 22u voor niets thuis heb gewacht. Klantenservice reageert heel traag of niet en zijn telefonisch en via chat onbereikbaar Uiteindelijk weer een leverwindow van 8 tot 22u s avonds ontvangen en het bed staat er nu! Conclusie: grote onderbezetting van personeel

Kwaliteit goed, contact zeer slecht

De dag van levering (tussen 8.00 u en 22.00 u!) totaal geen contact kunnen krijgen op welke manier ook. Levering om 19.30 u, maar zonder poten vh bed. 2 wkn lang mails gestuurd, toen klacht ingediend via geschillencommissie. Dag daarna mail van klantenservice van Beddenleeuw. Binnen 2 dagen had ik de poten. Duurt dus lang, maar komt goed en mooie kwaliteit voor deze prijs!

Geen bedden geleverd

2 bedden besteld nog niet geleverd. Kreeg mail dag voor vakantie dat ze bed kwamen leveren. Helaas niemand meer te bereiken zowel niet pee telefoon, als per mail als bij chat. Stonden aan de deur en wij moesten op vakantie. Niets meer gehoord. Andere bed nog helemaal niets van gehoord. Ik heb spijt dat ik hier besteld heb wil graag een oplossing

Totaal niet bereikbaar.

Totaal niet te bereiken voor wat dan ook, terugbellen nee hoor. Reageren op mail zeker niet...

Goed bed voor een mooie prijs, alleen de bezorging kan beter.

vreselijke levering

de levering bleef langer uit dan verwacht en toen er wel een moment bekend werd gemaakt, kreeg ik een tijdsblok waarin de levering plaats vond... Hoera... tijdsblok: tussen 08:00 en 22:00 ... geef dan geen tijdsblok aan zou ik zeggen, dus de hele dag zitten wachten, maar geen bed gezien, alsook geen verwittiging. De volgende dag kreeg ik antwoord op mijn boze mail, de levering zou die dag plaatsvinden, alweer tussen 08:00 en 22:00 uur, hoera. uiteindelijk 's avonds laat de levering ontvangen na enkel boze mails. Tot slot... paste de beugels van het hoofdbord slechts in 1 van de 2 beugels van het bed (de ruimte tussen de beugels kwam niet overeen).

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mij bed

Niet te bereiken maar levering is goed

Niet per telefoon te bereiken en mails worden niet beantwoord,toch 2 bedden op tijd geleverd en top kwaliteit voor dat geld

Echt heel slecht!

Ik heb dit bedrijf zo’n 20x gebeld en 5x gemaild toen ik aan het wachten was op mijn bed. Nooit een reactie of antwoord gekregen. Dat is toch wel gek met zo’n aankoop. Ook staat inmiddels een hele andere kleur in mijn kamer dan ik heb besteld, ook hierop reageren ze niet. Ik ben inmiddels een een maand verder. Nog steeds geen reactie. Slecht dus.

7 Dwarsweg

Zaltbommel 5301 KB