Filter

Levertijd te lang, en heb de dekbed niet eens gekregen.

Ik heb zeker langer dan 6 weken moeten wachten voor dat ik een leverdatum kreeg. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen bellen en mailen maar gen een reactie wat heel vervelend is. Vervolgens werd ik in de middag, na de hele tijd thuis te wachten pas gebeld dat de bed de volgende dag pas wordt bezorgd. Ik vroeg een medewerker om een ander bestelling die ik daarvoor had besteld en niks van gehoord heb, hij zei dat die nog niet ingepland staat om verzonden te worden, heel raar... ik vroeg vervolgens wanneer dat dan wordt verstuurd en dat zou nig 1 week duren, ik werd boos omdat ik niet snapte hoezo er andere bestellingen die later besteld zijn eerder verzonden worden?? En meneer hing gewoon op en liet mij tegen me zelf praten, heel onprofessioneel. Ik dacht oke geen probleem er wordt nu in ieder geval 1 bestelling gestuurd ik wacht nog wel een dag, volgende dag kwam de bestelling ik helmaal bij eindelijk! Maar natuurlijk moest er iets weer niet kloppen, de dekbed die ik erbij had besteld was er niet. Aangezien ik de hoop al verloren in bellen dacht ik laat ik een mail maar sturen en hopen dat ik een reactie krijg, helaas nog steeds geen reactie en geen dekbed. 2 weken later kreeg ik een mail over me andere bestelling. Die kwam de volgende dag en zeer teleurstellend was het niet de kleur die ik besteld had. Heb hier niks mee gedaan omdat ik toch geen reactie zal krijgen.

Waardeloos

Waardeloos! Bed besteld en betaald en nog steeds geen bed gezien en ook geen reactie op mijn meerdere mailtjes en belletjes.

Prachtig bed!

Heel fijn bed voor een goede prijs! Snelle service!

ik koop hier nooit meer een bed!

zeer slechte service, na 5 pogingen werd het bed om 1:30 'snachts bezorgd en onvolledig!!!

Levering was bizar slecht!

Na de eerste email dat het bed op Dinsdag tussen 08.00 en 22.00 geleverd zou worden werd dit toch aangepast naar donderdag. Donderdag helemaal geen tijdvak ontvangen. Word ik gebeld door een meneer die geen Nederlands spreekt, en heel boos word als ik hem niet versta en geen Duits spreek. Ik geef aan binnen 2 min thuis te zijn, maar meneer is gewoon weg gereden en heeft het bed voor de deur gesmeten (letterlijk)

service viel tegen

had graag een paar medewerkers gehad die Nederlands spraken en die misschien na het plaatsen ook het vele plastic op ruimden en niet maar zo achter lieten ben ik niet gewend van bezorgers die grote stukken komen plaatsen.

Het was een heel avontuur met beddenleeuw maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen en ze hebben een geweldig bed afgeleverd. Na voorheen twee leverdagen gemist te hebben kreeg ik gister toch echt een sms'je dat ze zouden komen. De bezorgers waren supervriendelijk, meedenkend en hard werkend. Het bed is fantastisch en nog eens voor een mooie prijs. conclusie: het duurt misschien iets langer dan aangegeven en de communicatie is niet goed. Maar de kwaliteit die wordt geleverd is top.

Dramatisch

13-8 bed besteld zou 5-9 geleverd worden nog niet geleverd geen gehoor bij bellen en mailen nu rechtsbijstand ingeschakeld mail gestuurd en binnen uur reactie ben benieuwd hoe het nu gaat lopen

Slechte communicatie

Telefonisch niet te bereiken en reageren niet op e-mail. Verkeerde bezorging niet opgelost.

Slechte bezorgdienst en niet te bereiken

De bestelling zou geleverd worden door een dienst die geen rekening houdt met de opgegeven voorkeursdagen. Bij wijziging moet je extra betalen, maar zij mogen wel wijzigen wanneer het hen schikt. Dit hoor je allemaal pas achteraf. Wanneer je probeert contact te zoeken met zowel de bezorgdienst als Beddenleeuw, krijg je geen gehoor. Na meerdere malen bellen, mailen, contactformulieren invullen en de chat op meerdere dagen geprobeerd te hebben, nooit contact gekregen. Het bed zelf is van matige kwaliteit. Het (gratis) hoofdbord past niet goed op het bed, want de scharnieren zitten niet gelijk. De troep van het bed wordt achter gelaten (ik ben gewend dat dit wordt meegenomen).

Defect bed en geen oplossing

Bestelling 2 boxsprings met opslagruimte onder, daar missen 6 veren voor het openen van de koffer, na het sturen van 20 mails en talrijke telefoons waar custumor service niet bereikbaar is, krijgen we totaal GEEN anrwoord. slechtste bedrijf ooit. hebben een goed product maar geen klantendienst en lossen niets op.

Kwaliteit goed, service zwaar kloten levering nog erger dan zwaar klote

Kwaliteit van bed is netjes . Service is zwaar kloten, klantenservice zeer slecht tot niet bereikbaar. Levering tijd niet betrouwbaar, tijdslot van 8 tot 10 savonds zelfs een dag later dan gepland geleverd. Bed wordt geleverd zonder deken nooit meer iets van terug gehoord.

niet bereikbaar

Boxspring Sara besteld incl gratis topper maar geen topper ontvangen. Hiervoor gebeld en gemaild maar geen reactie. Hoofdbord past ook niet goed Zeer jammer voor een heel slechte bereikbaarheid.

Waardeloos bedrijf

Echt waardeloos. Bedrijf is niet bereikbaar . Wij missen de poten van het bed. Ben nu 6 weken verder en hoor op geen 1 manier iets terug. Via alle mogelijke manieren contact gezocht maar helaas. Meer dan een waardeloze zaak.

Top product, werken aan de service

Met veel geluk en flexibiliteit van onze kant hebben we onze boxspring goed ontvangen. Het is een top product maar de leveringstijden zijn veel te vaag - van 8 tot 22 uur. We hebben vrij genomen en ze hebben last minute laten weten dat het de dag erna pas bezorgd kon worden. Wij werken gewoon en we hadden vrij genomen. Vervolgens lezen ze hun mail niet want we gaven aan dat het de dag erna niet kon. Toen ze hebben gebeld in de avond dat ze eraan kwamen heeft mijn man zijn plannen gewijzigd en heeft hij het bed kunnen ontvangen. We zijn er verder heel blij mee, maar zorg dat je heel flexibel bent want de leveringen zijn rommelig.

Slecht slecht slechter

Bed zou geleverd worden tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Aangezien we gingen verhuizen en we nog niet op het bezorg adres woonde hebben wij deze gehele dag daar gewacht. Niemand gekomen. Gebeld gebeld gebeld en je krijgt niemand aan de lijn. Gemaild maar je krijgt geen reactie. Volgende ochtend in de auto gestapt om er een uur heen te rijden en onderweg werden we gebeld. Mevrouw we staan voor u deur. Wij snel naar het nieuwe huis blijkt het bed een hele andere kleur dan besteld. Omdat er geen contact mogelijk is en wij al druk zat zijn hiermee akkoord gegaan. Hoofdbord is wankel. Verder een fijn bed.

zo slecht nog nooit meegemaakt

verkeerde bed geleverd gekregen en daarna nooit meer enig reactie mogen ontvangen. Mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt structureel niet opgenomen. Inmiddels een advocaat in de handen genomen. BESTEL HIER NIET...!!

Niet best

Bed besteld, met hierbij een kussen en dekbed. Bed werd pas weken later geleverd na meerdere keren allemaal voorkeursdata door te geven. Verkeerde kleur bed geleverd en tot op heden nog altijd geen kussen en dekbed. Bezorgers kwamen uit het buitenland en konden zich niet verstaanbaar maken. Klantenservice niet bereikbaar en reageert niet op mails. Ronduit slecht.

Kapot bed geleverd en niet komen opdagen na een dag thuis wachten!

Bed werd geleverd met een gat in de bekleding en de matrasremmers ontbraken. Vervolgens geen contact te krijgen telefonisch of per mail. Na 1.5 week en 85 mailtjes (letterlijk!) eindelijk een mail terug dat ze het zouden oplossen. Gisteren tussen 8.00 en 22.00 uur (belachelijk tijdslot!) zouden ze het in orde maken. Toen kreeg ik om 16.19 uur een mailtje, niet eens de moeite nemen om even te bellen, dat ze toch maar niet gister kwamen maar vandaag TUSSEN 8.00 en 17.30 uur!! Daar zit je dan de hele dag voor thuis! Gisteren een vrije dag ervoor genomen en vandaag moet ik gewoon werken. Schandalig klantonvriendelijk bedrijf dat elk contact uit de weg gaat! Voorlopig heb ik een hoop centen uitgegeven en vrije dagen moeten opnemen voor een kapot bed en moet ik maar afwachten of dit ooit opgelost gaat worden. Dus denk 10x na voordat je hier gaat bestellen! Geen aanrader!

Slecht

Beddenleeuw houdt zich niet aan hun afspraken tot 2 keer aan toe geen levering van mijn bed maar mij wel thuis laten wachten. Ik zou niemand aanraden bij dit bedrijf te kopen, ze zijn zo slecht bereikbaar, nooit telefonisch en heel moeilijk per mail. Dus wees gewaarschuwd, dit is een waardeloos bedrijf

Op zich ok bed, maar bedroevende communicatie, levertijden en aftersales

Weken op het door ons bestelde bed moeten wachten. Bellen, bellen, bellen maar nooit werd de telefoon opgenomen. Alleen bandje, 'het is erg druk.....' Zelfs s ochtends vroeg net na aangegeven openingstijd.... Nooit iemand aan de lijn gekregen. Enige tel. contact dat er is geweest is met de transporteur. Bed op zich in goede staat geleverd, echter met een standaard topper en niet met de bestelde traagschuim topper van 8cm dik. Weer bellen, bellen, bellen en mailen, mailen, mailen. Maar tot op heden geen enkele reactie. Dus we gaan het dan maar via de juridische weg aanpakken, want die € 150 voor een niet geleverde topper willen we graag terug uiteraard. Dus product best ok, bedrijf een dikke 0.

Goed mooi bed

Het was een beetje verwarrend met de levering. Op de site stond 6 weken en bij het bestellen werd er 10 dagen aan gegeven. Het werden er uiteindelijk 12 waarbij de chauffeur de poten was vergeten af te leveren. Die hebben we zelf bij hem opgehaald. De molten moet na 3 weken nog geleverd worden maar daar hebben we nu bericht van dat dat donderdag gaat gebeuren. Ze zijn niet goed te bereiken telefonisch maar prijs/kwaliteit product zijn we zeer tevreden over.

Wat later geleverd dan afgesproken,mail gestuurd fijne service,uitleg dag erna geleverd

Nee

Slecht

Slechte service, bed zelf is prima voor dit geld

Communicatie met dit bedrijf is ronduit slecht. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, al doen ze dat wel vermoeden omdat er een telefoonnummer wordt vermeld. Als je bed na bestelling op genoemde datum wordt geleverd is er niks aan de hand. Maar in mijn geval werd men pas wakker nadat ik mijn rechtsbijstand had benaderd. Een topper die niet geleverd is en ik mijn geld terug vroeg. Niet reageren op mails. Uiteindelijk na bijna een maand heb ik het bedrag terug. Bed is verder in orde maar ik bestel hier nooit meer.

7 Dwarsweg

Zaltbommel 5301 KB