Filter

Slechte service

Bed 180 besteld, wat erg mooi is, topper in maat 160 gekregen , ik heb 4 x gebeld, en een mail gestuurd voor de vraag om t op te lossen, maar nooit niks meer gehoord , Echt super slecht, ik ben in de buurt maar een nieuwe topper gaan kopen, dus ik zou er nooit daar meer iets bestellen

Geen complete bestelling geleverd

Bed besteld met gratis beddengoedset, eindstand een halve week thuis gezeten omdat er elke dag werd vertelt dat ze kwamen leveren en eindstand niet gekomen, einde van de week kwamen ze eindelijk ook moest ik de bezorger helpen met mijn bed naar binnen brengen... mijn dekbed zat er niet bij en werd gezegd dat die met de post levering na gestuurd zal worden, vervolgens nog 1 x mail contact gehad over mijn deken, die werd beantwoord met dat ik spoedig een track en tracé code zal ontvangen..... vanaf dat moment nooit meer wat gehoord! Dus waar is mijn deken ik wacht nog steeds

Slecht

Slecht...geen communicatie met de bedrijf niemand reageer op de mails en word nooit opgenomen als je hun probeer bellen

Verkeerde kleur bed

Ten eerste is dit bedrijf onbereikbaar voor contact. Het heeft mij 2 vakantiedagen gekost omdat ik telkens een andere data van levering doorkreeg die ook zonder pardon weer teruggedraaid werden. Ik heb een ecru bed besteld maar heb een grijs bed ontvangen. Moest dit bed wel gaan gebruiken aangezien mijn oude bed weg was. Tot op heden 0 contact met dit bedrijf te krijgen.

Prima bed, nette service

De schuiven van het hoofdvoedsel zitten niet goed tegenover elkaar. Deze moeten we zelf los schroeven en opnieuw bevestigen. Toch aardig wat werk om het goed te krijgen. Dat was een beetje jammer.

Na aankoop zijn ze niet te bereiken.

-Beschadigde artikelen -incomplete levering -telefonisch en digitaal niet te bereiken Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier koop en zal ook zeker geen reclame maken.

Er is geen communicatie mogelijk afspraken worden niet nagekomen.

De communicatie met dit bedrijf is erg slecht. Bellen en mailen of chat wordt niet op gereageerd. bestelling wordt niet geleverd op afgesproken datum. Er wordt een tijdslot van 8.00 uur tot 22.00 uur afgegeven. Meerdere keren de bestelling niet geleverd op afgesproken dag. uiteindelijk via een 06 nr contact gekregen en is de bestelling geleverd op de afgesproken datum en tijd. geleverde topper is prima. Zo jammer dat dit bedrijf zo slecht communiceert en zich niet aan de afspraken houdt.!! ik zal dit bedrijf niet aanraden om iets te kopen!!

Goed bed, levering belabberd

Op 3 augustus bestelde ik een boxpspring. Deze zou 24 augustus geleverd worden. Ik werd die dag gebeld dat de chauffeur ziek was en we spraken af dat het bed 31 augustus zou komen. De 29e ontving ik een mail dat het bed op 1 september was ingepland. Niet volgens afspraak en ik moest mijn werk verzetten. Toen het 1 september was ontving ik om 16.48 een mail dat het bed 2 september kwam en dat ik er zeker van kon zijn dat ze kwamen... je raadt het al, ze kwamen niet. Wel kreeg ik om 19.01 bericht dat de bestelling was afgerond. Raar, want ik had geen boxspring en beddegoed gehad. De volgende werkdag gebeld, maar kwam op een bandje uit die verwees naar een emailadres. Mmail verstuurd en deze werd met een uur al beantwoord. Nieuwe levering zou 11 september worden. Gelukkig kwamen ze nu wel rond 15.00 uur. Bed en kussens waren er, echter het dekbed niet. Hierover gemaild, bleek niet op voorraad, maar zou zsm worden nagezonden. Dekbed kwam uiteindelijk 14 september. Als je wat geduld hebt en vrije tijd... prima te doen, want bed zelf is gewoon goed. Het is gewoon vervelend dat je niet op de levering aan kunt en dat moeten ze echt aanpassen.

Bed is top, klantenservice is slecht

Na 2 weken vertraging is mijn bed netjes geleverd. De bezorger was erg vriendelijk een heeft mij goed geholpen. De klantenservice daarentegen is verschrikkelijk. Beddenleeuw en/of beddentransport is telefonisch niet te bereiken en reageert niet of nauwelijks op de mail. De eerste keer heb ik 3x een andere dag doorgekregen wanneer mijn bed bezorgd zou worden waarna ik daarna 14 dagen heb moeten wachten voor de echte datum. Ik begrijp dat er sprake is van onderbezetting maar netje communiceren naar de klant zit er niet in. Het bed staat gelukkig en slaapt erg goed! Kwaliteit is prima!

Service en afspraken zeer slecht

Bestelling geplaatst meerdere malen gebeld slecht bereikbaar vervolgens wordt afspraak op hun verzoek verzet een dag later. Had een bed besteld met gratis dekbed deze nooit mogen ontvangen dat is een lokkertje om een bestelling te plaatsen eigenlijk te mooi om waar te zijn. Volgende keer ga ik gewoon bestellen bij Leenbakker of Kwantum dan weet je zeker dat het te vertrouwen is.

Nooit meer

Na online een bestelling te hebben gedaan begon de ellende. Vrijdag geven ze door dat ze op maandag komen tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Zaterdag geven ze door dat het niet doorgaat dat ze dinsdag komen, wederom tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Omdat ik eerder voorkeursdagen heb opgegeven en dinsdag geen optie was geprobeerd contact met ze te zoeken. Dat lukt dus op geen enkele manier. Geen chat, telefoon, mail etc. Ze reageren werkelijk nergens op. Zondagmiddag een mail gehad dat ze maandag komen. Nu snapte ik het niet meer en ben de hele maandag thuis gebleven. Niemand gezien. Vervolgens was ik er klaar mee en heb een mail gestuurd naar de vervoerder die gelukkig wel reageerde en heb de bestelling geannuleerd. Dit duurde vervolgens nog 10 dagen voor ik m’n geld terug had. Al die tijd niks gehoord van Beddenleeuw. Nu na een aantal weken mij wel mailen of ik een recensie wil schrijven. Niet op gereageerd. Maar na mailtje drie, nu kan het ineens wel, toch maar iets geschreven. Waardeloos bedrijf is het, bestel er nooit wat want er valt geen afspraak mee te maken.

Zeer tevreden over bed, slechte communicatie

Had een bed besteld voor mijn dochter en kon daarna voorkeur dagen voor levering opgeven. Op 1 september zou het bed geleverd worden. Dat was al vrij snel. Ik kreeg ruim op tijd een mail dat dat niet ging lukken. Het bed zou Zaterdag 2 september geleverd worden. Tijdsindicatie: tussen 8:00 en 22:00. De hele zaterdag thuis gebleven en na wat reviews gelezen te hebben ging ik er vanuit dat ze ook zomaar niet zouden kunnen komen....en dat was ook zo. De volgende dag werd het bed helemaal compleet geleverd door vriendelijke bezorger maar zonder bericht vooraf. Mijn dochter is superblij met haar bed...het was een verrassing. Het stond snel in elkaar en de topper ligt heerlijk. Als het bedrijf duidelijke afspraken maakt voor bezorging en beter gaat communiceren dan wordt het een aanrader. Prijs/ kwaliteit is goed.

Rampzalige service na verkoop

Bestelling en betaling online ging zeer vlot. Leveringstermijn was bijzonder schappelijk. Echter een leveringswindow van 8u in de ochtend tot 22u ‘s avonds deed mijn wenkbrauwen fronsen. Dan begon de miserie. De levering kwam een dag later aan, zonder verwittigen. Na levering bleek de verkeerde topper afgeleverd en om dan de firma te contacteren … RAMPZALIG GEEN GEHOOR VIA TELEFOON OF MAIL.

Kut!

De allerslechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!

Dieven

Bed besteld begin augustus en per direct een aantal mails ontvangen dat ze onderbemand waren en het langer ging duren. Allemaal geen probleem maar na die mails, ‘nul’communicatie, geen reactie op oproepen, mails, chat en dus nog steeds geen geleverd bed noch mijn geld terug. Vreselijk!

Contact slecht

Er is geen contact te krijgen. Met iemand datum.van levering is niet gehaald maar er is ook nooit bericht geweest dat ze het niet gingen redden, dag later waarop je dingen gepland heb komen ze ineens langs waardoor je schema door de war loopt verkeerde kleur bed geleverd

Dramatisch

Bed in verkeerde kleur geleverd, geen contact te vinden met het bedrijf. Twee weken geen contact tot ik het nummer van de eigenaar via de KVK had gevonden. Alleen omzet telt en dat is te merken in elk aspect in het bedrijf. Ook al is het goedkoop, doe het niet.

Klantenservice kan beter

Mooie website, goeie en mooie producten. Helaas was de levering vertraagd en zijn we hierover niet op de hoogte gesteld. Het werd de volgende dag zonder overleg geleverd. Gelukkig kregen we twee kussens als compensatie. Verder dus heel tevreden en aan te raden maar het informeren van klanten kan beter.

Wel betaald niet geleverd

2x leverdatum verzet maar niets ontvangen. Aangifte van internet fraude gedaan. Dit heb ik op het kantoor laten zien en kreeg daarna mijn geld terug. Telefonisch en per mail waren ze niet bereikbaar. Als je de referenties leest zie je dat ik niet de enige ben

Slecht

Hoofdbord past niet in de schuiflaag zit maar aan een kant vast. Geen deken geleverd. Krijg helemaal geen contact met ze, ze reageren ook nergens op.

Slecht

Op de dag van levering verlof opgenomen omdat wanneer ik niet thuis ben 75 euro in rekening word gebracht. Maar niet geweest op woensdag. Volgende dag weer verlof maar weer niets geleverd . Pas vrijdag geleverd . Heeft mij drie dagen vrij gekost. Wanneer ik dat omreken naar euro heb ik een enorm duur product gekocht.

Mooie bedden maar mega slechte communicatie

Helaas is beddenleeuw nooit maar dan ook nooit bereikbaar. Alles geprobeerd, bellen,emailen,fB en instagram.. dit jan echt niet!! Eindelijk mn bed ontvangen. Montage kosten betaald maar chauffeur heeft het bed gewoon in de woonkamer neer gezet zonder monteren!! Daarnaast nog steeds mijn luxe hoofdkussens niet ontvangen, deze waren ze vergeten en zou nagepost worden.. Echt jammer dit!!

Na een wat gebrekkige communicatie correct afgeleverd

Communicatie is lastig. Beddenleeuw is telefonisch niet te bereiken. Emails worden soms wel soms niet beantwoord. Tijdsvenster levering is belachelijk: van 8:00u in de ochtend tot 22:00u in de avond. Dan toch nog een mail krijgen aan het einde van de middag dat het die dag niet gaat worden. Uiteindelijk is het bed later wel geleverd. Verder in prima staat ontvangen.

Goed bed, slechte communicatie

1 leveringsdatum verzet, dan opnieuw levering, zit het bed niet in de vrachtwagen! Na 2 weken alsnog geleverd. Communicatie zeer slecht,. Wordt niet op telefoon gereageerd. Na vele appjes te hebben gestuurd, wordt ik uiteindelijk terug gebeld. Chauffeurs spreken geen Nederlands of Engels en ze zetten bed gewoon naast de vrachtwagen en vertrokken.

Word snel geleverd slaapt lekker

7 Dwarsweg

Zaltbommel 5301 KB