Filter

Jammer genoeg wordt er niet eerlijk gecommuniceerd over de levertijden!

Wij werden op de dag van de eerste afspraak tot levering, rond 14.30 uur pas gemaild dat het bed niet gemaakt was vanwege problemen met onderdelen!? De tweede afspraak, op de dag zelf wederom rond 14.30 uur gebeld dat men niet kwam en dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. De derde afspraak werd daags van tevoren via email afgezegd en door het bedrijf verschoven naar 2 dagen verder. Uiteindelijk is het bed geleverd op die afspraak, echter door alleen de chauffeur die niet bereid was een stapje meer te doen, omdat hij alleen was. Communicatie was ver zoek en in de gehele periode was het bedrijf niet te bereiken, alsof men zich aan het verstoppen was!!! Kwaliteit is geen issue over, echter leveringen en communicatie, daar moet men echt aan werken daar gaat men echt klanten verliezen!!!

Zenuwachtig

Goed product, zeeer slechte klantenservice.

Enorm slecht

Levering tot 2x toe verzet (2x voor niet thuis gebleven) na contact met directeur uiteindelijk toch geleverd echter: Verkeerde kleur geleverd, ipv ecru is zilvergrijs geleverd, verder geen melding van gemaakt (op pakbon stond ecru) omdat t dan weer lang ging duren met mogelijke kans op geen levering (nav alle gelezen recensies) Chauffeur was overigens wel aardig en had van tevoren zoals afgesproken gebeld! 2 beddenstukken kunnen niet verbonden worden dus staan los van elkaar… vraag of onderdeel hiervoor beschikbaar was niets meer van gehoord! Bed ligt overigens wel goed en ziet er netjes uit!

Bezorging doet veel te lang en communicatie/customer service heel slecht

Matras was bezorgd vier maanden na bestellen

Geen bed ontvangen

Ik heb mijn bed nog altijd niet ontvangen terwijl volgens de mails van wel! Ik krijg ook geen reactie op mijn mails en telefoontjes worden ook niet beantwoord

Slechte levering

Ze gingen 3 weken leveren maar nog altniks ontvangen. Heel slechte leveringsbeloftes.

Zeer slecht. Zoveel spijt!!!

Dit bedrijf is totaal niet bereikbaar en reageren nergens op.

Hele slechte communicatie

Ik heb voorkeursdatums doorgegeven. Hier werd echter niks mee gedaan. Ik kreeg maandag een bericht dat het bed woensdag (geen voorkeursdag van mij) geleverd zou worden. En verplaatsen kon niet meer. Dinsdag het bericht gekregen dat de bezorger tussen 8:00 - 22:00 uur zou komen. Mijn moeder is hier speciaal de hele dag voor thuis gebleven. Aan het einde van de middag bericht gekregen dat het niet gelukt is om te bezorgen en dat het de volgende dag ZEKER bezorgd zou worden. Donderdag hetzelfde verhaal met het bericht dat het vrijdag ZEKER bezorgd zou worden. Vrijdag uiteindelijk wel bezorgd. Bezorger was aardig maar voor de rest was het een slechte ervaring.

Goed bed ,slechte service!

Het bed is prima! Echter verkeerde levering verkeerde kleur. Niet bereikbaar voor service geen afspraken kunnen maken voor levering g. Het bedrijf is zoveel telefonisch. Als per mail niet bereikbaar en antwoord niet op gestuurde mails.

Op geen enkele manier contact te leggen en bed is niet geleverd

Bed besteld bij beddenleeuw. Zou op maandag geleverd worden. Kreeg de dag van tevoren een tijdslot door, bleek van 08.00 tot 22.00 te zijn, schiet ik dus niks mee op. Hele dag thuis gebleven maar bed werd niet geleverd. Om 15.00 een mailtje gekregen dat het vertraagt was en de volgende dag geleverd zou worden. Weer de hele dag thuisgebleven en bed opnieuw niet geleverd. Aan het eind van de dag weer een mail met excuses en dat ik zeker mocht zijn dat het de volgende dag geleverd zou worden. Opnieuw een hele dag thuisgebleven en opnieuw geen bed en geen mail. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op de mail kreeg ik geen reactie. Bestelling via de mail geannuleerd, gelukkig netjes mijn geld teruggekregen.

Heerlijk en mooi bed.

Ik kon gemakkelijk het bed zelf in elkaar zetten.

Oplichters

Alle reviews kloppen! Ze zijn overvraagd en ze kunnen het niet aan! Sluit die deuren en stop ermee. Ga geen bedden beloven als je het niet kan!

Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle levering van een mooi product

Zeer klant onvriendelijk

Na een aantal mails van beddentransport.nl waarin onduidelijk was wanneer de bestelde spullen zouden worden geleverd, 29-08-2023 of 31-08-2023, hebben wij 28-08-2023 een mail gestuurd aan beddentransport om duidelijk te krijgen wanneer de spullen geleverd gingen worden, daar is nooit op gereageerd waardoor wij genoodzaakt waren om iemand de gehele maandag thuis te hebben om niet aan de extra bezorgkosten van € 75,-- vast te zitten wanneer het maandag geleverd zou worden en er niemand aanwezig zou zijn. Nu werd het donderdag 31-08-2023 geleverd. Na het uitpakken bleek de topper lossen sticksels te hebben, dit heb ik nu 2 maal gereclameerd, inclusief foto's maar tot op de dag van vandaag helemaal geen reactie van Beddenleeuw. Ik vind dit zeer betreurenswaardige. Ik verwacht dat we via deze melding hier een antwoord op krijgen, graag zou ik willen bellen met beddenleeuw alleen zijn ze nooit te bereiken. Met vriendelijke groet, John van der Arend tel: 06-22801657

Snelle service, mooi product

Bestellen en bezorging gingen snel en gemakkelijk. Wel krijg je een groot tijdsbestek waarin er bezorgd wordt, maar de bezorger heeft mij uurtje ervoor bericht dat ie eraan kwam. Dus dat was echt top. Verder een goed liggen bed, mooi product. Natuurlijk niet de allerbeste kwaliteit voor deze prijs, maar alsnog meer dan prima!

Erg blij mee!

Top service!

Ik heb mijn bed nog steeds niet gekregen

Ik heb mijn bed nooit gehad, zie alle mails

Verschrikkelijk bedrijf

Wat een vreselijk bedrijf. Je kan telefonisch geen contact hebben

Dramatisch slecht niks ontvangen en niet bereikbaar

We hebben niks ontvangen op de dag van levering en daarna niks van ze vernomen . Onbereikbaar per mail en telefoon. Nog steeds geen bed en geen geld terug. We wachten nog op reactie.

Totaal niet aan te raden

Bestel nooit bij Beddenleeuw. Ik heb twee boxsprings van 90x200 besteld, eindstand brengen ze 2 bedden maat 80x200. Leveren de bedden 1 dag voor afgesproken dag, het is maar dat ik die dag toevallig thuis was. De bezorgers spreken geen woord Nederlands of Engels, enkel gebrekkig Duits. Ze waren zo druk en gehaast, mijn hele muur bij de trap hebben ze beschadigd. Een van de bezorgers was een man 60+, raakte helemaal onwel van het tillen en moest naar adem happen. Wij schrokken hier heel erg van. Eindstand laten ze mij een document tekenen waar ik achteraf pas heb gezien dat ik voor de verkeerde afmeting heb getekend. Wel 30x proberen te bellen, dagen lang, gewoon geen gehoor! Meerdere mails gestuurd, nog steeds geen antwoord op gekregen. Wij wachten tot de dag van vandaag dat de bedden worden opgehaald en de juiste geleverd worden of ons geld terug!

Geen bed in huis

Enigszins verbaasd door de uitnodiging om een review te schrijven aangezien ik nooit een bed ontvangen heb (die ik wel betaald heb overigens). Op bezorgdag 1 de hele dag van 8.00-22.00 thuisgezeten en bezorgdag 2 precies hetzelfde. Geen bed gezien helaas. Wel 50 keer telefonisch contact proberen te zoeken, 3 drie keer gemaild, berichtjes via de website gestuurd. Niet te bereiken deze firma! Inmiddels staat er een ander bed in de kamer van mijn zoontje en moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg. Maar hoe???

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Het bed is prima. De levering erg slecht. Die beoordeel ik met 1 ster. Ik kreeg een mail dat het bed op dinsdag geleverd zou worden. Vervolgens dat het woensdag geleverd zou worden en vlak daarna dat het toch donderdag zou worden. Dus donderdag vrij genomen, krijg ik op maandag ineens een mail dat het bed dinsdag geleverd wordt, de volgende dag dus. Ik de hele dag thuis gebleven maar geen bed gezien. Ik heb met het bedden transport gemaild maar nooit een reactie gekregen. Uiteindelijk is het bed toch donderdag geleverd. U snapt dat ik zeer ontevreden ben met het transport bedrijf. Met vriendelijke groet, Astrid Timmer- Schuts

Zeer slecht

Bestelling na 7 weken nog steeds niet in huis. Er wordt niet gereageerd op mails, chats, telefoon,... Reeds 3x bericht gekregen dat ze gingen leveren en de dag zelf bericht gekregen dat er iets was misgelopen en er niet geleverd kon worden. Ik moet wel telkens zien dat er iemand thuis is, want als ze willen leveren en er is niemand thuis zou ik 75€ moeten betalen. Rotslechte service!

Nooit meer

Vanaf het moment dat ik mijn bed besteld had bij Beddenleeuw, ging er van alles mis. Geen bevestiging van mijn bestelling voor zeker 1 week. Er is geen enkel manier waarop je contact op kan nemen met ze. Telefonisch gewoon niet bereikbaar, al bel je 1000 keer. Via de mail, krijg je ook geen antwoord. Het is alsof ze niet bestaan. Alleen als je naar de vestiging gaat, dan is er een mogelijkheid om met iemand te praten en dan nog is de kans nihil dat je daadwerkelijk geholpen wordt. Bij mij koste het 3 ritjes op en neer van zeker een uur heen en een uur terug om alles in orde te krijgen en uiteindelijk heb ik mijn bed zelf opgehaald in plaats dat het geleverd werd zoals aangegeven. Tip voor het bedrijf, zorg voor een goede klantenservice en duidelijke communicatie met je klanten, zo vermijd je veel gezeik.

Waardeloos bedrijf

Waardeloos Slechte kwaliteit Slechte levering Slechte communicatie Geen afspraken nakomen Kost meer geld en tijd dan je lief is

7 Dwarsweg

Zaltbommel 5301 KB