Filter

Kreeg net als de eerste x netjes op tijd het bed binnen en was bezorgd door een hele vriendelijke chauffeur ,ik ben dik tevreden

2e keer in korte tijd een boxpring bestelld

Ik heb in een periods van een half jaar 2 maal een boxspring gekocht, eerst 4 maanden geleden voor mijzelf en oblangs voir mijn dochter. Beide keren een snelle levering. Kwaliteit en prijsverhiusing is uitstekend. Vriendelijke bezorger en kreeg op de dag van levering steeds de status van de tijd. Ikben ,eer tevreden met beddenleeuw.

Ik kan niks anders dan een 5 sterren review schrijven! Netjes bezorgd binnen de aangegeven periode, levering + montage beide keurig netjes!

Prima ervaring

Prima bestelsite, duidelijke mails met leverings-info en prima bed. De chauffeur belde binnen het tijdslot, 20 minuten van tevoren dat hij er aan kwam. Goed geregeld allemaal.

Ik heb een goede ervaring.

Bed kwam netjes op tijd en stond snel in elkaar. Alleen beetje jammer dat ze de verpakking achter lieten.

Slechte service

Product is prima alleen de service rondom het leveren is slecht niet de bezorger maar de planning die compleet niet klopt...

Prima bed

Het aangekochte bed voldoet aan al onze wensen. Wij slapen heerlijk! Alleen was het jammer dat het niet volledig was in 1 keer.Motoren waren niet binnen. Sommige mensen klagen over de communicatie maar wij hadden daar geen probleem mee. Vriendelijke gasten bij levering en plaatsing.

Slecht telefonisch te bereiken

Slecht telefonisch te bereiken Bezorging op de afgesproken dag op het laatste moment gecanceld speciaal hiervoor een vrije dag genomen. Bedtopper van slechte kwaliteit vallen groter dan het bed zelf.

Na omstandigheden, goed opgelost!

Ik heb mijn bed aan huis geleverd gekregen. Alleen was mijn hoofdbord niet geïnstalleerd terwijl ik had betaald voor installatie. Na een overeenkomst via de mail, kwam beddenleeuw met de oplossing 2 kussens ter vergoeding op te sturen, als excuus voor het ongemak. Ik vindt dat zei dit op deze manier goed hebben opgelost en ben te vrede met hun manier van oplossen. Een tevreden klant met een mooi bed.

Is een goed bed van de bedden leeuw

De beddenleeuw is mooi bedrijf goede servicebedrijf is op de af gesproken tijd af geleverd ook op de datum de jongen heb netjes in de kamer gezet en heb colaatje verdient toppie er voor Het is makkelijk in mekaar gezet en zit alles in de karton en plastick

Bed besteld, ben goed op de hoogte gehouden van de verwerking tot transport. Bed geleverd volgens afspraak. Gewoon prima!

Ben zeer tevreden over beddenleeuw Ga er zelfs voor mij. Andere kinderen ook nog een boxspring bestellen

Snelle levering!

Snelle en goede afhandeling. Niks op aan te merken.

Heerlijk bed

Binnen 2 weken een mooi bed geleverd gekregen!! Alleen zou het bed op vrijdag ochtend bezorgd worden helaas is dat niet gelukt netjes een mail gekregen eind van de ochtend dat het de volgende dag geleverd zou worden in de ochtend Ik was op dat moment niet blij omdat ik alle slechte review had gelezen dus contact gezocht met hun via de chat. Vrij snel een antwoord gekregen en ze beloofde dat het echt zaterdag ochtend zou worden. En dat klopte ook !!! Vriendelijke bezorger alles compleet geleverd kind is super blij Bed slaapt heerlijk

Zeer tevreden!

De bestelling verliep heel gemakkelijk. Het was door drukte niet gelukt om het binnen 10 dagen te leveren, maar hier werden we per mail van op de hoogte gebracht. Na 15 werkdagen werd het bed keurig geleverd. De leverancier was zeer vriendelijk en de boxspring was zeer gemakkelijk te monteren. Wij zijn zeer tevreden

Was snel in mekaar en perfect. Dank aan de bezorgers.

Prachtig mooi bed

Het boxspring bed 200x200m is super mooi en van goede kwaliteit! Zeer tevreden over. Enkel de levering was enkele weken vertraagd, mails van transportbedrijf was wel wat verwarrend met de uiteindelijke leverdatum uiteindelijk met de juiste leverdatum werd ik 30min voor levering gebeld om het bed af te leveren, keurig en netjes ingepakt en afgeleverd. Prijs/kwaliteit helemaal goed

Goede kwaliteit en prijs

Heel tevreden met de aankoop van mijn Boxspring Op tijd geleverd en vriendelijke Monteurs Chauffeurs die hem in elkaar zette. Top

De transport van mijn bed was paar keer verlengd,maar ze hebben alles delen netjes en in orde bezorgd. en vriendelijk bezorgers

Zeer slecht!

Hele slechte zaak. Wacht al ruim 2 maand op een bed. Spreken een tijd af en dan blijf je thuis, komen ze vervolgens niet. 2e poging, krijg ik op de dag van bezorging een mail dat de datum wéér verplaatst is. Zit je weer thuis te wachten voor de katseviool. Enorm slecht te bereiken en reageren niet of pas na 2 weken op mail. Nooit hier bestellen dus. Houden zich verre van aan de 'binnen 10 werkdagen geleverd' regel.

Heerlijk bed

Prima en heerlijk bed en Prima bezorgd

Goede kwaliteit en goed service

Na veel vergelijk en opzoek werk hebben we een bestelling geplaatst bij Beddenleeuw. We zijn zeer tevreden hoe het verlopen is. De order was gemakkelijk geplaatst en afspraken werden gerespecteerd. Door sneeuwval bij de levering, kwamen ze 1 dag later, maar netjes op voorhand gemeld.

Boxspring gekocht

Ze kwam mooi optijd met leveren en alles zat goed gepakt… alles werd mooi in de gang gezeten.. Aanrader Geen min punten

Rust

Vanaf bestelling tot levering perfect verlopen. Zeker een aanrader

Goede elektrische boxspring Oo 8 jan 2024 geleverd

7 Dwarsweg