Filter

Slecht

Veel gezeik gehad om mijn bed geleverd te kunnen krijgen. Uiteindelijk wel netjes geleverd. Mijn gratis dekbed is nooit na geleverd en er wordt gezegt dat deze wel geleverd is en ik er ook voor getekend heb. Klopt niks van, heb aangegeven dat ze een onderzoek moeten startten bij post bedrijf. Niks meer van gehoord

Duidelijke informatie op de site

Duidelijke informatie op de site en met bestellen. Na een leverdatum aangegeven te hebben, op de eerste mogelijkheid gebracht. Tussendoor niets gehoord, maar in de mail stond dat de klantenservice druk is. Dus vertrouwde ik dat het goed kwam en dat bleek ook. Mijn dochter slaapt heerlijk in haar mooie nieuwe bed.

Degelijk

Alles volgens afspraak. 21u50 geleverd.

Na het plaatsen kwam ik er achter dat achter het bed nog onderdelen lagen. Dat bleken de voet stukken te zijn dat het matras niet verschuift Een aantal keren een mail gestuurd maar geen reactie

Reageert niet op klacht, slechte kwaliteit

Bed ging geleverd worden, na een hele dag wachten kregen we te horen dat het bed die dag niet geleverd zou worden maar pas 2 dagen later. Op mijn mail dat dit niet kon, werd niet gereageerd. Gelukkig was de levering laat genoeg zodat er toch iemand thuis was, levering was wel niet kompleet, beloofde dons zat er niet bij. Toen we het bed ineen wilden zetten, kwam de schroefdraad van de poten gewoon los. Gevolg: bed staat er nu zonder poten of achterwand want ook die kun je niet plaatsen zonder de poten. Op mail wordt niet gereageerd en onder een reclame van hen op Facebook ook niet. Dekbed hebben we uiteindelijk wel ontvangen, maar ook weer te laat en na een hele dag tevergeefs wachten.

Bed is mooi maar kleur onjuist

Levertijd was snel alleen tijdsbestek was belachelijk (tussen 8.30uur en 22.00uur!). Bedrijf krijg je NIET telefonisch te pakken. Bed Isabella zelf is prima maar de kleur komt totaal NIET overeen. Kleur Ecru besteld maar is gewoon echt lichtgrijs. Lijkt Totaal niet op ecru. Krijg ze dus niet te pakken om klacht in te dienen en bed maar als grijs in gebruik genomen, wel jammer.

Snelle levering slecht service

Eerst een niet nederlands / engels sprekende chauffeur. Bed op 2 delen beschadigt. Gebelt en gemaild met foto's. Krijg geen reactie op de mail en telefonisch word er gezegt dat ik het zo geaccepteerd heb , en dat ik het misschien wel zelf heb gedaan ( ja denk ook dat ik zelf een bed waar mijn dochter van 17 zelf voor heeft gespaard van intotaal 750 euro ga beschadigen ).

Fijn bed, netjes geleverd

Mooi bed, dat heerlijk slaapt, netjes geleverd ondanks dat ze het heel druk hebben.

Prima ervaring

1 klein aandachtspuntje. Er was een taal barrière met de bezorger want deze spraak geen Nederlands, Engels, of Duits. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden

Zeer slechte communicatie

Bed besteld, krijg mail dat er bij bezorging een tijdvak en datum komt, 1 dag voor levering pas bericht, tijdvak tussen 8:00 uur en 22 uur!!! Dit is 14 uur, dat is geen tijdvak, daarbij werd vermeld dat als er niemand thuis was je 75 euro moest betalen. Ik heb zeker 15 keer gebeld en 4 mails gestuurd, geen enkele reactie gehad, ook niet achteraf. Het is niet van deze tijd om zo slecht bereikbaar te zijn en geen duidelijke levering kan bieden.

Het bed is heel goed

Slechte levering. 3 dagen later. Telefonisch of via mail niemand te bereiken

Het bed is Goed

Het bed ervaar ik als goed. Nu 3 weken in mijn bezit. Maar de bereikbaarheid van Beddenleeuw is super slecht!!. De bezorgers spreken geen Engels en al helemaal geen Nederlands. Enkel Duits. Dus ben je de Duitse taal niet machtig...dan kan je geen vragen stellen of iets verduidelijken. Er wordt gesproken dat je een dag voor levering een tijdsblok krijgt via de mail. Dit tijdsblok is dan van 08:00-22:00. Een tijdsblok is voor mij iets van 3 uren of een ochtend voor 12 of de middag.

Kut

Bed een dag te laat word je gebeld door zo’n geitenmelker uit de Balkan die het gvd verdomt Nederlands te spreken wat een ellende was dat zeg nooit meer

Goed product

Product prima, levering prima, communicatie slecht. Bedrijf is bedroevend slecht te bereiken

Afschuwelijke ervaring, bedreiging en oplichting

2 mannen kwamen een bed brengen, wilden extra contant geld en hebben veel beschadegingen achter gelaten. Toen ze geen extra geld kregen werd ik bedreigd en is het beddengoed allemaal meegenomen (ongeveer 150 euro). Klantenservice onbereikbaar. Na 3 weken eindelijk iemand aan de lijn. Uiteindelijk sturen ze het beddengoed alsnog op en hebben we excuses gekregen. Blijft over een onveilig gevoel én vele beschadegingen aan de muur. Bed is verder ook niet geweldige kwaliteit.

Ik kan niemand van de klantenservice bereiken

het bed is aangekomen en ik heb geen probleem met de datum (na maanden) maar er is een probleem met de poten van het bed, ik heb een e-mail gestuurd, probeer te bellen en niemand reageert

Slecht bereikbaar

Het bed zelf is prima maar de communicatie en service allerminst. De afspraak is nog geen 24 uur van te voren ingepland, niet op de ervoor aangegeven data en er was geen enkele wijziging meer mogelijk. Op alle contacten vanuit ons geen reactie vervolgens heeft de nalevering lang geduurd en daar ook op al onze pogingen tot contact geen reactie. Uiteindelijk is het opgelost maar heeft veel tijd en pogingen gekost.

Lekker slapen

Slapen is heerlijk! Eindelijk geen rug pijn. Ib ben niet verwacht so goed bed voor deze prijs.

Product prima in orde.

Bezorging laat te wensen over. De vervoerder/Beddenleeuw maakt een afspraak met tijdslot. Uiteindelijk bericht dat het die dag niet door ging en de volgende dag werd. Helaas zonder tijdslot dus… HELE DAG WACHTEN. NIEMAND TE BEREIKEN VAN BEDDENLEEUW!! Uiteindelijk rond 18:00 uur (!), de Volgende dag, levering. Het punt is dat Beddenleeuw op voorhand zegt: “bent u niet thuis tijdens de levering dan neemt de transporteur het pakket weer mee en wordt er €75,- bij een volgende afspraak in rekening gebracht” Schandalig!

Helemaal niks in huis bestelling allang geannuleerd

Trieste bedrijf dit! Na zoveel gedoe met deze bedrijf omdat te tijdslot van levering van 10:00 tot 20:00 is moet je de hele dag thuis blijven en op ze wachten verder geven ze geen indicatie welke tijd ze verwacht kunnen worden. Dan op de dag van de levering komen ze niet opdagen en laten niks horen pas volgende ochtend met een mail zeggen ze dat ze dan die dag komen, weer blijf je thuis voor ze en komen ze weer niet opdagen! Dan bel je ze en nemen ze niet op! Dan stuur ik een mail van weet je wat de bestelling ga ik annuleren hierover verder geen terugkoppeling maar wel een mail om een nieuwe leverings datum aan te geven. Bellen belle bellen geen gehoor! Ze komen op een dag die hun eventueel uitkomt en dan ben ik niet meer thuis vallen ze mijn buren lastig, vreemde bedrijf!!! Echt waardeloos manier van omgaan met zaken....nooit meer! Ik zou het iedereen afraden deze bedrijf ongelooflijke slechte klantenservice. Reviews zeggen het al maar toch een poging gewaagd.

Onmogelijk te communiceren

Wij bestelden een boxspring, toen deze geleverd zou worden hebben wij ons eigen beeld weg gedaan. 1 nachtje op de grond was oké dachten we. Dag nadien niets geleverd. We hebben 3 dagen gewacht op effectieve levering. Bij levering bleek 1 box beschadigd te zijn. Leverancier zei dat we deze dus niet mochten opzetten en er de dag nadien iemand een nieuwe box zou komen brengen. Opnieuw 3 dagen gewacht en op de grond geslapen. Na 3 dagen constant proberen bellen en mailen niemand te pakken gekregen! En box toch opgezet zodat wij normaal konden slapen. 2 weken later kreeg ik telefoon dat er een nieuwe box zou geleverd worden. Ik zei dat ik al 2 weken iemand probeer te bereiken dat dit niet oké is, mevrouw zei; ik boek enkel afspraken in ik kan u nie helpen. Zo eenvoudig is dat dan. Verwachtte leverdatum was 27/09. Box terug uit elkaar gehaald, beneden gezet, verlof genomen en gewacht. Niets. Mail dat bezorger ziek was en de dag nadien geleverd zou worden. Opnieuw dag verlof. Niets. Wij doen het bed naar boven vandaag, komt er nog iemand opdagen mag die het bed zelf uiteen gaan halen. Wij hopen alleszins op geld terug een deel! Bestel hier NiET!!! Je bent geen echt bedrijf als je dit maar kan bieden aan klantenservice. Er is gewoon geen klantenservice echt erg.

Goede service en prijs kwaliteitsverhouding is goed

Advies en hulp ik de winkel goed. Op de afgesproken datum het bed afgeleverd. Wel selecte bereikbaarheid van de klantenservice.

Spannende ervaring, maar prima bed ontvangen!

Via de fijne website een bed besteld voor onze dochter. We hadden gekozen voor betaling bij levering (rembours). Na het bestellen zagen we pas het hoge aantal negatieve reviews. Aangezien we voor betaling bij levering hadden gekozen was het wel spannend of we een bed zouden krijgen, maar we waren in ieder geval ons geld niet kwijt. Binnen de aangegeven leverperiode ontvingen we keurig een mailtje met de leverdatum. Hierin stond geen dagdeel genoemd. Klantenservice was niet bereikbaar, dus de hele dag thuis gebleven. Om 23 uur (ik lag net in bed) werden we gebeld door de chauffeur dat hij in de buurt was. Was een vriendelijke man. Communiceren was lastig aangezien hij geen Nederlands, Engels of Duits kon. Na ons moest hij nog naar een adres. Had een beetje medelijden met deze man. Hoop dat zijn baas goed voor hem zorgt. Het bed zelf ziet er mooier uit dan verwacht en ligt heerlijk. Dank u wel beddenleeuw!

Budget beddenaanbieder.. zeer goede prijzen

Denk een van de goedkoopste aanbieders van bedden online. Ze hebben bij mij redelijk vlot geleverd en als was goed verpakt en zag er netjes uit. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam tot levering in huis. Enige minpuntje was dat er enkele dagen voor levering en mail kwam dat er over 2 dagen geleverd zou worden tussen 8 en 22 uur, waardoor je de hele dag thuis moest zijn. Bedrijf is slecht bereikbaar , en hierdoor wel wat frustratie op de dag zelf. Denk dat ze nu ook even een half uurtje voor aflevering bellen, waardoor je iets meer ruimte krijgt een ook even de deur uit kunt. Verder tevreden..

Brol

Trekt op niks. Is gewoon wat houten planken. Zelf de matras trekt op niks. Is geen 2 persoons bed zijn 2 aparte kaders. Ze klikken zelfs niet in elkaar. Zwaar teleurgesteld

7 Dwarsweg

Zaltbommel 5301 KB