eerlijk, duidelijk en goed advies

Positieve opmerkingen over alle foto's Hele goede feedback bij alle foto's. Ik kan hier iets mee.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview eerlijk, duidelijk en goed advies
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Voor ieder wat wils, op eigen tempo, al veel van geleerd.

Met een klein hartje stuurde ik mijn foto's door. Wel benieuwd naar wat ik zou kunnen leren. Ik was zeer verwonderd over de positieve feedback, blij met de tips en verwonderd over de originele namen die de foto's kregen. Dank je wel! Dit geeft zeker zin om verder op verkenning te gaan.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Verrassend en leuk om opbouwende feedback te krijgen.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Super leerzame feedback op mijn portfolio

Heb foto's uit verschillende categorieen ingestuurd, daarop feedback gekregen op elk in zijn eigen categorie. Duidelijke feedback zonder neergehaald te worden maar echt om beter te worden. Ik zou iedereen aanraden om zijn foto's in te sturen en eens te luisteren wat anderen(buiten bekenden om) van je foto's zeggen.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Goede feedback in deze portfolioreview
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Veelzijdig cursus aanbod voor de amateur fotograaf

Mooi platform met breed cursus aanbod voor iedere amateurfotograaf. Ook de terug te kijken livestreams, het assortiment presets zijn erg fijn.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Er is goed gekeken naar de foto's, en tips waar je wat meer kan.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Leerzaam en goede opbouwende kritiek

Mijn portfolio laten reviewen door zoom academy. Ik ben al jaren lid en blij dat ook bestaande leden hun portfolio nu kunnen laten reviewen. Op mijn portfolio heb ik goede opbouwende kritiek gekregen, ondanks ze de foto’s al heel goed vonden. Ik kan hier zeker wat mee en ga de foto’s nog eens kritisch bekijken. Cjk-fotografie.nl

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Snelle en goede opbouwende kritiek

Overweldigend

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Wat een overweldigend review. Ik moet dit even verwerken. Mijn hart zit in mijn keel. Vandaag loop ik de hele dag op een roze wolk. Dank je wel.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Erg blij met de beoordeling!

Met het insturen van mijn foto's heb ik iets buiten mijn comfortzone gedaan. Ik ben erg blij met jullie beoordeling. Het nabewerken kan iets beter was jullie enige aanmerking, daar ben ik erg blij mee. Fijn om een beoordeling van professionele fotografen te krijgen! Dank jullie wel. Ik ga kijken wat ik met jullie adviezen kan doen!

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Erg leuk om een professionele beoordeling te krijgen
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Wowwww, wat een super gave revieuw ontvangen. Ik voel me gewaardeerd als hobby fotografe!

Opbouwende kritiek waar ik mee verder kan om me te ontplooien. Ge-welige ervaring van een deskundige reviewer van ZOOM!

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Ontplooiing kwaliteiten
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Diepgaande analyse en interessante tips.

De analyse van mijn foto’s was zeer uitgebreid, to the point en zeer diepgaand. Ik neem vooral de interessante tips mee wb standpunt én nabewerking in lightroom. Dankjewel !

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Het is verfrissend én leerrijk de evaluatie van je eigen werk door professionals te laten doen.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Heel duidelijke en scherpe review

De review gaat uit van het positieve. als eerste worden de sterke aspecten benoemd en daarna ook nog tips van waar de foto nog beter tot zijn recht komen. Ook de algehele conclusie is ook heel positief opgesteld. Een kleine opmerking Het zou fijn zijn als er bij de adviezen wat meer gedetailleerd op de mogelijkheden van LR of PS ingegaan worden, bijv advies voor cursus of boek (niet commercieel)

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview positief, verrassend

Duidelijk en informatief.

Veel geleerd.

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 Duidelijk en informatief.
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Ja

'Verrassend'!!!

Hartelijk dank voor de positieve feedback die ik heb mogen ontvangen op mijn ingestuurde foto's. Het is ontzettend motiverend om te horen dat mijn werk gewaardeerd wordt en dat de foto's goed ontvangen zijn. Ik waardeer ook de suggesties die jullie hebben gegeven om mijn foto's verder te verbeteren. Jullie inzichten zijn zeer waardevol en ik zal ze zeker meenemen in mijn toekomstige werk om mijn vaardigheden verder aan te scherpen.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Professioneel en dankbaar!

Leerzaam en leuk

Ik merk dat jullie echt naar mijn foto's hebben gekeken. Ook leuk is dat jullie eerst de goede aspecten van de foto benoemen en dan inhoudelijke tips geven om de foto nog beter te maken. Voor herhaling vatbaar!

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview goede en leerzame ervaring

Geweldige review beoordeling

Ben hier zeer tevreden mee was eens benieuwd hoe een ander de foto`s zou beoordelen tips die gegeven zijn zijn zeer bruikbaar. Ga die zeker toepassen dank je wel voor de geweldige review.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview zeer tevreden

Leerzame opbouwende feedback

Ik heb feedback gekregen op een portfolio van 4 foto's. De feedback was zeer uitgebreid en met diverse tops en tips. Heel leerzaam en fijn om te ontvangen.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Leerzame opbouwende feedback

Duidelijk

Duidelijk uitleg

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom N.v.t.
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Helder en leerzaam

Duidelijk en goed opgebouwd

• Welke score geef je het product: lightroom-voor-gevorderden
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: lightroom-voor-gevorderden Helder en leerzaam
  • Zou je het product: lightroom-voor-gevorderden aanbevelen? Ja

Een lange cursus met heel veel informatie.

Deze cursus bevat heel veel informatie en vormt ook 'later' een platform op dingen terug te kijken. De video's zijn erg prettig om te bekijken (zou van mij meer mogen worden toegepast).

• Welke score geef je het product: fotografiecursus-lijnen-en-perspectief
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotografiecursus-lijnen-en-perspectief Een lange cursus met heel veel informatie.
  • Zou je het product: fotografiecursus-lijnen-en-perspectief aanbevelen? Ja

Duidelijk

Te veel sturend op een bepaald koopavies. Denieuwste filtersystemen wordente beperkt belicht

• Welke score geef je het product: filter-landschap
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: filter-landschap Zinvolmaar geen neutrale informatie
  • Zou je het product: filter-landschap aanbevelen? Ja

goede duidelijke uitleg

interessante uitleg wel wat beknopt. het iets dieper ingaan op het gebruik in de praktijk en eventueel filters gebruiken zonder statief en met statief. het zien hoe het gebruikt wordt en eventueel wat soorten en merken maar dat is ook persoonsgebonden en bas is natuurlijk ambassadeur van bepaalde merken.

• Welke score geef je het product: filter-landschap
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: filter-landschap goed
  • Zou je het product: filter-landschap aanbevelen? Ja

Op de goede weg

Een zeer positieve beoordeling van de door mij ingestuurde foto's. Met duidelijke omschrijving van wat ik eventeel nog kan verbeteren, en dat voor elke foto apart. Zo blijf je gemotiveerd om verdere stappen te zetten.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Een geweldige ervaring

Daar heb je wat aan

De beoordeling is duidelijk. Daar kun je wat mee.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Erg positief

zeer positief

fijne feedback waarmee ik dan weer aan de slag kan.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview N.v.t.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Verrassend diepgaand en ‘to-de-point’!

Ik was getroffen door de moeite die jullie hadden genomen om mijn portfolio te bespreken. De aanbevelingen en verbeterpunten vond ik uiterst bruikbaar en stimulerend! Hartelijk dank voor alle mooie complimenten. Suzan

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview N.v.t.

Top.

Mooie cursussen

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Goede feedback, leuk om te lezen.

Richard Holkade 8

2033PZ Haarlem

06 19 21 27 21

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.