Super scherm, zeer matige montage

De zonwering werkt super, zolang deze blijft hangen. De bijgeleverde zuignappen zijn heel erg matig. Haast niet lekker vast te krijgen en vliegen om de haverklap van het raam af. Zelfs na 4x ramen lappen, waarvan 1x door de glazenwasser, de meegeleverde alcoholdoekjes en het warmmaken van de zuignappen, vallen ze nog steeds van het raam af. Ik moeg dagelijk 3 a4 van de zuignappen opnieuw vast zetten.

Zeer tevreden.

Vorig jaar al een gekocht en dit jaar weer een raam omdat we heel tevreden zijn over het materiaal, de werk beschrijving en de warmte wering. IDEAAL.

• Kleur White

Mooi product, top kwaliteit en eenvoudig in gebruik!

Ramen gemeten, eenvoudige online bestel proceduren gedaan en twee dagen later de schermen ontvangen.

• Kleur Concrete

Goede kwaliteit, makkelijk aan te brengen

Doet wat het moet doen. Goede prijs/kwaliteit. Beveel het zeker aan.

• Kleur White

Werkt prima, zeer tevreden.

Zeer tevreden, wat we wel een beetje jammer vinden is dat er soms een zuignap loslaat.

Werkt perfect!

Het plaatsen van de zonwering is vrij eenvoudig en is handig te verwijderen en weer aan te brengen. Het voornaamste is dat het doet waar het voor bedoeld is. Aangezien ik heb gekozen voor het weren van het hoogste percentage zonlicht moest ik wel eventjes wennen aan de verduistering.

Zeer degelijk!

Perfect op maat gemaakt! Zeer eenvoudig te monteren. Werkt echt goed verduisterend, wij hebben de zwarte kleur voor indoor gekocht, is top!

• Kleur Black

Het houd goed de zon tegen en het is zeker 3graden kouder in huis, top!

Blij mee!

Aangezien het bij onze dakkapel niet mogelijk was om rolluiken te bevestigen, gingen we op zoek naar een alternatief. Onze voornaamste wens was verkoeling, omdat tegen het einde van de middag de zon vol op de kapel schijnt en de slaapkamer hierdoor erg benauwd wordt. De verduisterende rolgordijnen binnen begonnen er zelfs van naar verhit plastic te ruiken dus we vonden het tijd om in te grijpen. De screens bestellen was erg makkelijk, en de levering vlot. Ik heb zelf met mijn zwangere (!) buik de screens kunnen bevestigen en was blij door de duidelijke instructie en het gebruiksgemak. Sindsdien is de slaapkamer wel wat donkerder, we kozen voor zwarte screens met minimale doorkijk en maximaal zonwerend effect. Het werkt behoorlijk goed, we hebben zelfs de verduisterende rolgordijnen weg kunnen halen en nu enkel overgordijnen aan een rail. Ik kneep 'm wel even toen er een aantal flinke stormbuien over de screens heen gingen maar alles zit nog strak op het raam! Ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje ondervonden en dat was dat tijdens de bevestiging de ringetjes in de bevestigingsgaten snel losraakten, ondanks stevig op elkaar gedrukt. Verder echt een aanrader!

• Kleur Black

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Zeer tevreden.

• Kleur Anthracite

Een mooie oplossing. Er is een keer een zuignap eraf gegaan. Daarna weer erop gedaan. En hij zit nu nog. Het blijft lekker koel op de slaapkamer. Fantastisch en echt aan te bevelen♥️♥️♥️

Koeler

Slaapkamer is een stuk koeler. Het houdt goed het zonlicht en warmte straling tegen. Ik heb het op dakramen geplaatst.

• Kleur White

Houdt de hitte echt buiten

We hebben twee schermen gekocht voor de kamer van ons zoontje. De kamer blijft nu heerlijk koel, ondanks de avondzon. Ik denk dat het wel 5 graden scheelt. Daarna nog meteen een bestelling gedaan voor het badkamerraam.

• Kleur Concrete

Passt perfekt

Schnell geliefert, exakt geschnitten und leicht zu montieren

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Kieselstein

Prima screen

Goede kwailteit sunscreen. Goede service ook. Via whatsapp werden mijn vragen direct beantwoord, zowel bij bestellen als achteraf.

Mooi product

Mooi product, jammer dat de oogjes er niet automatisch in gemonteerd zijn. Vallen er steeds uit, dus maar zo gelaten. Verder superblij mee.

Simply the best!!

Twee jaar geleden heb ik jullie zonwering met zuignappen voor de buitenkant aangeschaft. Dit jaar heb ik voor dezelfde ramen de zonwering met zuignappen voor de binnenkant aangeschaft. Dus maximaal beschermd tegen de zomerwarmte. En ik vind het fantastisch zoals deze zonwering de opwarming in huis tegenhoudt en zorgt voor verkoeling. Eind deze week wordt 31 graden voorspelt. De ultieme test, maar daar heb ik alle vertrouwen in! Deze zonwering is simply the best!!

• Kleur White

Eindelijk een koele badkamer!

Super, onze badkamer werd altijd ontzettend warm, met deze screens blijft het koel!

Duidelijke site. Snelle leveringl

Makkelijk op te hangen. Ik heb voor screens aan de binnenkant gekozen. Scheelt veel warmte. Ben er blij mee.

Goed product, goede service

Goed product, goede service. Gemakkelijk te monteren, duidelijke uitleg

Top product en bedrijf

Heel blij met de screens (binnen, 4 zolderramen). Scheelt enorm. Er waren een ringetje en zuignap te weinig geleverd maar na een mailtje werden ze dezelfde dag nog verzonden. Geweldige service! Heel klantvriendelijk bedrijf. Erg tevreden.

Heel handig

Snelle levering! Heel handig product. Als je de duidelijke beschrijving goed volgt, is het erg makkelijk te bevestigen. En helpt duidelijk tegen de warmte. Wij zijn enthousiast.

Netjes afgeleverd

Alles netjes op tijd duidelijke gebruiksaanwijzing

• Kleur Anthracite

Snelle bezorging en makkelijk en betaalbaar systeem

Ik heb de screens gekocht voor mijn slaapkamerraam waar zomers de hele dag de zon op staat te schijnen. Dit raam is op mijn balkon, dus de screens zijn makkelijk te monteren. Na de handleiding goed gelezen te hebben ben ik aan de slag gegaan. Het is in principe redelijk makkelijk, je moet alleen even door hebben hoe het goed werkt. De tweede en derde gingen dan ook sneller. De screen op het openslaande raam werkt goed, de afmeting is dan ook prima. Bij de andere twee houd ik echter een kleine opening waar het zonlicht alsnog doorheen schijnt. Ik heb de breedte nogmaals opgemeten en de screens zijn 74,5 cm breed terwijl ik 75 cm heb opgegeven. Dat is jammer, alhoewel ik dit ook Sun Eclipse niet heb laten weten. Maar op zich ben ik er tevreden over en hoop dat mijn slaapkamer na jaren eens geen sauna wordt. Het is een makkelijk systeem voor een zeer redelijke prijs in vergelijking met "echte" screens.

• Kleur Black

de screens doen wat ze beloven

prima voorlichting, snel geleverd, op de millimeter c.f. de opgave

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE