Perfekter Sonnenschutz

Es war die beste Entscheidung, diesen Sonnenschutz zu kaufen. Die Wohnung bleibt kühl und trotzdem kann man noch hindurch sehen. Jederzeit wieder.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

Screens werken perfect. Zeer goede en makkelijk te bereiken klantenservice.

Werkt echt!

Duidelijke website, snelle levering, en werkt echt om de kamer koeler te houden. Bevestiging (wij hebben ‘m aan de buitenkant) duidelijk uitgelegd, en blijft zelfs tijdens weercode oranje stevig zitten!

Super product

Echt een fijne oplossing om zomers de zon te weren en het in het najaar weer te verwijderen. De screens werken echt goed, zeker omdat ze op de buitenkant bevestigd kunnen worden. Ik wilde/kon niet boren in het gebouw dus deze screens zijn de perfecte oplossing.

voldoet uitstekend

De screens voldoen zeer goed. Zelfs bij zeer harde wind blijven ze zitten. Ik zou de afmetingen niet te krap meten anders wordt de overlapping aan de zijden een beetje klein. Ik heb nu tussen de rubbers gemeten maar had dit beter tussen het hout kunnen doen. En ik raad aan de screens te monteren als het fris is: dan trekken ze bij zonneschijn mooi strak. Als het koel is of het regent zetten ze namelijk iets uit.

• Kleur Anthracite

Snelle bestelling/levering en een goed product.

Mijn ervaring: snelle bestelling/levering en een goed product.

zeer snelle levering

Het product is goed maar ook de service mag er zijn. Ik kreeg meteen reactie op mijn vraag over de installatie.

• Kleur Anthracite

Werkt prima, wel vrij donker binnen

Ziet er goed uit, blijft goed zitten. Het is wel vrij donker binnen. Maar doet wat het moet doen. Eén puntje: vanwege de ventilatiestroken boven het raam heb ik wel inkepingen in het doek moeten maken.

Super product

Wat een geweldig alternatief als de standaard zonnewering niet past. Hier besteld voor een draai kiep raam. Ideaal zo met de zuignappen!

• Kleur White

Een eenvoudige, gemakkelijk a en budgetvriendelijk alternatief voor de dure screens

Gemakkelijk te bevestigen Budgetvriendelijk Praktisch

Top product

De handleiding geeft prima aan hoe je de maat doorgeeft. Ook de handleiding voor de montage is prima. Het doet het beloofd.

Het werkt perfect!!

Het werkt prima, snelle levering. Het is wel belangrijk om eerst goed het instructiefilmpje te kijken en ook om de folder met informatie te lezen. Als je dat hebt gedaan, werkt gemakkelijk.

• Kleur Black

Perfecte oplossing voor de warme dagen

Snelle en prima levering en instructies. Het plaatsen is makkelijk en onze slaapkamer is zoveel koeler. Blij mee!

• Kleur Black

Handig snel geleverd helpt enorm

Handig snel besteld goed afgeleverd past goed

Fijne zonwering

Had dit al veel eerder moeten hebben

In alles top!!

Ik heb de maximaal sunblock white binnen hangen. En het verschil is heel goed merkbaar. Ook de klantenservice is helemaal top!!

• Kleur White

Sun Eclipse houdt echt de warmte en zonlicht tegen, prima product.

• Kleur White

Eenvoudig en efficient systeem.

Eenvoudige plaatsing. Resultaat nog wat af te wachten, hebben momenteel een minder warme periode. Maar de eerste resultaten zijn veel belovend.

Doet wat het moet

Ik bestelde sceens voor de benedenverdieping met ramen aan de zuidkant. Ik bestelde beide soorten, met meer isolatie aan glazen deuren en meer doorkijk optie bij ramen. Deze schermen vragen correcte metingen die je zelf uitvoert. De onderdelen zijn goed, zowel de schermen als de zuignappen voor de ramen. De handleiding is zeer goed Houd er rekening mee dat je geen scherm kan bevestigen op een raam met reliëf. Ik ben niet overtuigd van het scherm met optimatie isolatie. Het is alsof het gewoon zwart geverfd is en ziet er slordig uit. Het scherm met minder hoge isolatiefactor is voor mij beter, en met goed isolerend glas, werken die prima.

• Kleur Black

Werkt goed, ophangen wat lastig. Zicht valt tegen. Klantenservice top!

Net opgehangen voor de paar hete dagen van dit jaar, goede timing om ze te testen dus. Je merkte echt verschil dus ze doen wat ze beloven. wel vind ik het 'optimale zicht' behoorlijk tegenvallen en ook bij het optimale zicht moet, zeker op bewolkte dagen, binnen de lamp aan. Ook de zuignappen zijn vrij groot, dus al met al vind ik het niet mooi. Maar dat het werkt, is het allerbelangrijkste dus daar ben ik heel blij mee. Ik zou ze zelf niet in de woonkamer installeren, daarvoor vind ik het echt te lelijk + zie imo te weinig. Klantenservice is trouwens top, ik had twee dopjes die het niet goed deden en er werd onmiddellijk twee nieuwe dopjes op de post gedaan.

• Kleur Black

Mooie oplossing voor zonwering!

Mooie oplossing voor zonwering voor daar waar geen zonnescherm of screen kan worden geplaatst. Montage met de zuignappen is eenvoudig en stevig. Ziet er na montage mooi en strak uit. Ik ga er nog een paar bestellen!

• Kleur Concrete

Smorgens bij zon opkomst wed ik altijd wakker van de hitte. Nu niet meer.

• Kleur Anthracite

Snelle levering en doet wat ze moeten doen

Werdt snel geleverd. Makkelijk op te hangen en schilt zeker 5 tot 6 graden. Ik ben blij.

• Kleur Concrete

Mooi op tijd geleverd. Voldoet aan de verwachting

Wij hebben 3 jaar geleden ook screens van Sun Eclipse gekocht. Die zijn van betere kwaliteit dan de screens die we nu ontvangen hebben. We moesten zelf de ringetjes aanbrengen en die gaan, bij het afhalen van het raam, geregeld los. Onhandig. Het doek is minder stevig (dunner), dus voorzichtiger mee omgaan. Maar het houdt wel de zon tegen, dus dat is prima.

• Kleur Boulder

Mooie doeken en werkt goed

Goede duidelijke site om te bestellen, ragen worden snel beantwoord, snelle levering en er was een zuignap te weinig geleverd, deze werd snel toegestuurd!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE