Welkome schaduw

een mooie oplossing

Weinig effect

We hebben de sunscreens in de witte variant aan de binnenkant hangen. Met de afgelopen warme periode hebben we goed kunnen zien wat het effect was....nou, dat was niet de moeite waard. Het verschil in temperatuur was 1 graad! Buiten dat is het echt een lelijk gezicht om alle zuignappen te zien als je buiten staat. Ik heb er wel spijt van dat ik ze gekocht heb maar het was het proberen waard omdat we er van buiten niet bij kunnen om een rolluik te monteren.

Geweldige oplossing!

Wij wonen vlakbij zee en daarom zijn parasols, zonneschermen, screens etc een probleem! Deze gaan altijd kapot, kunnen niet open/omlaag blijven als je weg bent. Deze sun eclipse doeken zijn de perfecte oplossing voor ons. Ik plaats ze aan het begin van de zomer en aan het einde haal ik ze weer weg en berg ze op zolder op. Geen gedoe, geen zorgen als het flink waait of slecht weer wordt. Ze blijven hartstikke goed zitten en alle onderdelen zijn van degelijk materiaal gemaakt. Een echte aanrader!

• Kleur Black

Goed concept. Maar minder donker dan gehoopt

Systeem werkt goed tot nu toe. En het lijkt ook warmte tegen te houden. Maar wij hadden (gezien de beschrijvingen) verwacht en gehoopt dat het nog meer zou verduisteren. Wat onze primaire reden was om het aan te schaffen. Vandaar 3 sterren

• Kleur Boulder

Geweldige support en screen werkt zoals door Sun Eclipse gezegd.

Veel support, makkelijk op te hangen. Blijft goed hangen. De screen is van mooi materiaal vervaardigd. Heel blij mee. Hij hangt binnen op een boot, blijft super zitten. Kan nog steeds goed naar buiten kijken, maar houdt de zon perfect tegen. Heel blij mee.

Ideaal!

Makkelijk op te hangen, goede instructies erbij. Werken goed! Heel tevreden.

Werkt goed

Warmte gaat er niet doorheen.

• Kleur White

Hyper efficace, facile à placer et quasi invisibles de l'intérieur

Nous avons une maison dont l'architecture ne permet pas de mettre un caisson, avec des grandes baies vitrées triangulaires. Les screens Sun Eclipse étaient donc une solution qui pouvait nous convenir. Nous avons pris les dimensions et ils les ont fabriqués sur mesure. Non seulement, ils sont très faciles à placer, très efficaces pour empêcher les rayons du soleil de pénétrer dans la maison, mais ils sont pratiquement invisibles de l'intérieur. Ils se maintiennent parfaitement, même dans les gros orages, le vent et la pluie. Nous les recommandons vivement !

• Type de store Visibilité optimale
  • couleur Black

Endlich kühler in der Wohnung im Hochsommer

Alles top. Ein fehlendes Teil wurde anstandslos nachgeliefert. Toller Kundenservice. Kann ich nur weiterempfehlen.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Schwarz

Voldoet uitstekend aan verwachting!

Ik gebruik de screen op mijn werkkamer, om het daar ten eerste wat koeler te houden en ten tweede om te verduisteren, zodat ik tijdens online vergaderingen geen tegenlicht heb. Hij voldoet perfect. Zeer makkelijk te installeren. Enige minpuntje is dat je de screen er af moet halen om wel licht door te laten. Maar het is zeker geen dealbreker, want get eraf galen us erg makkelijk te doen. Topproduct, dus!

prima materiaal en service

prima materiaal en service

• Kleur Anthracite

Makkelijk en goed te bevestigen. Vlotte en snelle levering. Zou alleen wel wat reserve ringetjes bij kunnen want als er ook maar iets van sneuvelt of in de verpakking mis gaat dan kun je het niet direct plaatsen.

Uitstekend goede service

Hele goede service reageren snel en duidelijk helpen goed bij problemen.

• Kleur Black

Mooi voor het goed, cool voor het huis

In een goede stevige doos ontvangen, duidelijke handleiding, stevige kwaliteit doek. Het hangt mooi en het scheelt echt zoveel in onze warmste kamer van het huis.

• Kleur Black

Product is bijna top. Service en contact ondermaats

Blij met de screens! Het helpt enorm tegen hitte en zon. Er prettig en goed te bevestigen na duidelijke uitleg! De afwerking van de harde kappen van de zuignappen was echt slecht. Een beetje bijvijlen was beter geweest. Telefonisch was sun eclipse niet bereikbaar en daarom probleem per app voorgelegd. Nieuwe kapjes opsturen zou niet helpen, want dit is nou eenmaal wat er mee gebeurt in productie. Dat zegt genoeg. Voorstel kwam om terug te sturen en te vijlen, maar dat kan ik zelf ook. Zelf aangepast. Maar zou niet de opleverkwaliteit van sun eclipse moeten zijn, want verder tevreden! Let dus op de kapjes want ze snijden intens in de zuignap. Verder: mooi product dat werkt.

Klantvriendelijk en uitstekende service

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen gaat heel simpel. Wij hebben 1 complex raam, daaraan werd door sun eclips na het bestellen per mail nog weer even een controlevraag over gesteld. Het product voldoet aan al onze eisen.

Werkt heel fijn

Makkelijk te monteren en ziet er netjes uit en houdt de zon goed buiten

Correct product

Correcte maten, degelijk verpakt. Bij twijfel werd me gecontacteerd. Ondertussen gemonteerd en tevreden.

• Kleur Anthracite

zijn netjes, en volgens afspraak, gemaakt en houden veel warmte buiten

Doel bereikt.

Prima oplossing

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

• Kleur Boulder

Werkt zelfs boven verwachting!

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is de zon en warmte daar. Installatie gaat prima met duidelijke instructie. Het is even zoeken naar de plaatsing van de zuignappen zodat het doek niet te veel kreukels geeft. Helemaal kreukeloos heb ik het niet gekregen, tenminste op het moment dat je het laatste kapje over de zuignap plaatst. Fijn is dat je toch ook nog naar buiten kunt kijken en er dus wel daglicht naar binnen komt, natuurlijk wel minder, maar dat is logisch. Nu een paar dagen warm en volop zon en ik ben enthousiast. Waar het eerder al snel heel warm werd in de kamers op het zuidwesten, is het nu zelfs aangenaam. Zoveel verschil had ik niet verwacht! Echt super!

Super netjes.

Ik heb de screens besteld voor de tuin deuren om eerst eens te kijken hoe het bevalt...keurig en vlot geleverd het ziet er super netjes uit. Heel blij mee.

• Kleur White

Snelle levering, we paar kleine kreukels in 2 van de screens en er miste wat. Contact gehad met de klantenservice en goede adviezen gekregen en goede service. Het is nu 35 graden buiten maar binnen een heel stuk aangenamer, Geweldig!

• Kleur Anthracite

Très bon rapport qualité-prix!

Nous venons d'installer et nous sommes très satisfaits. C'est une bonne option quand on a pas les moyens d'investir dans des écrans solaires mécanisés. Mon mari les a installés très vite. J'ai choisi un colori gris foncé et la vue reste tout à fait bien visible! :) Seul petit bémol au niveau esthétique, c'est qu'on voit fort les ventouses. Mais franchement par rapport au gain de confort par forte chaleur, cela ne me pose pas de soucis! On les a mis dans le salon et mon fils peut à nouveau se poser tranquillement devant la TV sans avoir trop chaud. Merci! :)

• Type de store Visibilité optimale
  • couleur Anthracite

Snel en plezierig contact. Goede adviezen op onze vragen. Goede ondersteuning, ook via filmpje, over aanbrengen van de screens. Of het helpt tegen de hitte en in welke mate is moeilijk na te gaan. Je weet immers niet wat de temperatuur in de kamer nu zonder screens zou zijn. Gevoel geeft aan dat er wel enig effect is.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE