Doet wat beloofd wordt!

Ik durfde er niet op te hopen, maar de sun screen is echt geweldig!! Heb jaren in een "oven" geslapen als het warm weer was en nu is mn slaapkamer gewoon lekker. Het maakt zoveel verschil! Ben er heel, heel blij mee! Fijn dat het zo simpel te bevestigen is voor mij als non-klusser. En het ziet er ook mooi en netjes uit op het raam. Echt top!

• Kleur White

Het wordt nog steeds te warm in mijn woning

Het is nu een drie-tal dagen heet, 28-29 graden in Amsterdam en mijn binnentempeeratuur is nu 25,5 graad. Dat valt mij tegen. Ik had meer effect verwacht van de raambekleding.

• Kleur White

Goed. Plaatsing niet zo makkelijk. Maar zeer effectief resultaat.

Goed. Plaatsing niet zo makkelijk. Maar zeer effectief resultaat.

In één woord : geweldig!

Ik heb screens besteld voor een grote balkon raam, balkon deur en een dakraam. in de kleur wit en boulder. Nu heb ik geen last van de brandende zon en hitte. De screens zijn van perfect kwaliteit en het system houdt de screen vast op het glas. De bestelling was snel verwerkt en geleverd.

Verkoelend

Gemakkelijk aan te brenfen

Impeccable

Première commande passé en 2023 pour ma façade avant, c’était parfait (filtres 85%) la différence de température se fait vraiment sentir. Service après-vente impeccable, ils répondent au mail très vite. J’en ai recommandé pour ma façade arrière et c’est encore plus efficace, temps de fabrication et envoi très rapides. J’ai placé les « max » et j’en suis ravi. Les filtres de l’année passée ont été replacés sans problème cette année. Bien penser à relire le livret pour plonger les ventouses dans l’eau chaude avant de réinstaller et c’est un jeu d’enfants. Très bon produit partagé avec mes amis et connaissance et donc à recommander. Merci l’équipe

• Type de store Protection solaire maximale
  • couleur Concrete

Goede service en after sales passend bij een mooi product

De screens passen heel goed na de meting en standaard correctie door Sun Eclipse. Ze werken goed tegen de warmte en laten genoeg zicht door. En snelle en goede service van de customer service met het opvolgen van een defecte siliconen zuignap.

top

besteld en op tijd geleverd past keurig in het raam

Goede sevice

Maten kloppen met wat je opgeeft. Netjes verpakt en bezorgd. Binnen enkele minuten te plaatsen op de ramen. en merk al temperatuurverschil in de woonkamer. Echt een mooi product.

• Kleur Boulder

past perfect en doet goed zijn werk

Snelle levering, juist formaat en doet goed zijn werk.

• Kleur Black

Onze slaapkamer is veel frisser nu!

Duidelijke instructies voor plaatsing. Mooie uitstraling en ook duidelijk minder warm.

• Kleur White

Uitstekend qua levering en instructie voor het bevestigen van het sunscreen.

Alles is prima verlopen. Geweldige service en het bevestigen van het sunscreen dankzij de duidelijke instructie was een succes. En inderdaad is het nu een stuk koeler in onze slaapkamer! Echt een aanrader!

Werkt goed

We gebruiken deze screens al jaren, werkt prima. De laatste kamer nu ook voorzien en toch een kleine maar, het nieuwe systeem van de plastic ringetjes tov de ijzeren aan het screen is echt een nadeel. Veel minder gebruiksvriendelijk. Ze laten snel los bij plaatsen wat voor ergernis zorgt zo boven aan de ladder. Betwijfel of de levensduur van de gaten nu wel net zo lang is, oogt toch wat meer kwetsbaar. We gaan het meemaken. Verder zijn ze top!

• Kleur Anthracite

mooi spul en gemakkelijk te plaatsen

• Kleur Anthracite

Het houdt de zon goed tegen waardoor het koeler blijft in mijn slaapkamer op het zuiden.

Het kostte mij in het begin even wat moeite op de eerste screen goed op te hangen hoewel de beschrijving helder en duidelijk is. Alles is netjes in aparte zakjes geleverd en op de screens staat duidelijk voor welke kamer en raam het is. Ik ben heel tevreden over het resultaat en het bevestigings mechanisme. Had her veel eerder moeten aanschaffen.

Werkt subliem!

Houdt de warmte heel goed tegen. Goede service.

Prima oplossing!

Zonder veel moeite te installeren en ook weer weg te halen. Prima oplossing.

Waardeloos

Zou het nooit aanraden! De zuignappen laten om de haverklap los waardoor je alsnog zon binnen hebt. En bij een zuchtje wind kun je er ook achteraan gaan vliegen. Het doek zelf blockt de zon wel,maar als het niet blijft zitten heb je er weinig aan. Ook het plaatsen is een waar drama. Zeer dure miskoop!!!!!

• Kleur Black

Goede sunblock, kwaliteit bevestiging is minder

Wij maken al een aantal jaren gebruik van deze screens en zijn er erg blij mee. Het scheelt enorm in de warmte binnen. Voor een paar nieuwe ramen heb ik nog twee bijbesteld maar helaas waren de ringetjes nu niet meer van metaal en alvast bevestigd, maar van plastic en moest je dit zelf nog plaatsen. Deze plastic ringetjes schieten heel snel los bij het verwijderen van de screen van de schroef (als je op een ladder staat bij het plaatsen, is dit erg vervelend). Liever voortaan weer metalen, al geplaatste ringetjes.

• Kleur White

Goede screens, makkelijk te momteren

Ik heb in totaal drie screens gekocht. Vrij eenvoudig te monteren, met een duidelijke handleiding.

• Kleur Concrete

Een hele fijne zonwering

Een hele fijne zonwering. Past perfect op een deur die net buiten het gewone zonnescherm valt. Heldere instructie voor maat opnemen en bevestiging. Ik ben er heel blij mee.

• Kleur White

Fijne screens, exact op maat geleverd

Had vorig jaar al 2 screens gekocht (optimaal zicht, zwart) , dit jaar nog eens 3 (ook optimaal zicht, zwart). Wederom passen ze perfect. Ze houden goed de ramen koel en zo de warmte buitenshuis. Het scheelt, als het écht warm wordt, 3 à 4 graden in huis. Heel groot voordeel vind ik dat je niet de hele dag de gordijnen potdicht hoeft te houden waardoor ik mij anders opgesloten voel. En mooi meegenomen dat je wel naar buiten kunt kijken maar je praktisch geen inkijk hebt. Als je ramen hebt waar lang de zon op staat zou ik aanraden de zwaardere kwaliteit te kiezen voor een nog beter resultaat. Als het boven de 25 gr is buiten zet ik alsnog parasols voor de ramen, omdat de screens veel tegen houden maar ook geen wonderen kunnen verrichten. Kwaliteit is verder uitstekend, ook de zuignappen. Volg vooral de uitleg en leg ze een minuut in kokend water. De 1e x vond ik dat heel spannend maar het werkt. Ook even de ramen vetvrij maken vooraf. Ze hebben vorig jaar vanaf mei tm september gehangen en zijn nooit losgeraakt. Alles bijelkaar een goede investering geweest!

• Kleur Black

Nog niet eens veel zon gehad en nu ook super enthousiast over de screens. Wij gaan ze snel ook voor de bovenverdieping bestellen! Wij raden ze iedereen aan!

Perfect!

Door de screens is het minstens 5 à 10° koeler in de woon- en slaapkamer. Vooral in de slaapkamer was de screen nodig

Perfecte zonwering!

Handig met ophangen!