Matig

Concept goed, makkelijk instaleerbaar, echter de zuignappen deugen niet. Minstens 2 van de 6 kleven voor geen meter. Zorgt voor veel frustratie. En het ligt aan de zuignap niet aan de methode van binding, dus al in al wat teleurstellen. Zeker voor de prijs.

Werkt perfect!

Onze kinder kamer werd in de zomer soms wel 30+ graden.. sinds wij de sun eclipse hebben geplaatst wordt de kamer niet warmer dan 24 graden, werkt dus echt super.

• Kleur Boulder

Het werkt!

Een kamer onder een plat dak met ramen op het westen. Het werd daar erg warm! Nu met de screens die makkelijk aan te brengen waren is het een stuk koeler. Materiaal is degelijk. De bestelling makkelijk. Het ontvangen snel en in goede orde. Een prima kruze.

• Kleur Black

Scheelt een boel warmte in de slaapkamer. Echt geweldig.

• Kleur White

Ik vind het echt heerlijk. Ik woon 2 hoog en als de zon in mijn woonkamer schijnt moet ik altijd meteen mijn gordijnen dicht doen, nu hoeft dat niet meet en ik kan nu zonder geknepen ogen naar buiten kijken. Echt een aanrader.

top product

Ook al hebben we nog niet echt heel veel zon gehad nu al erg blij mee. Alleen het echt blijven plakken van sommige zuignappen had even wat meer tijd nodig ondanks precies volgen van de instructies

Fantastisch!!!

Heel blij met deze simpele, eenvoudig te monteren oplossing om de zon te weren. Ik (vrouw, 73) had de schermpjes zó gemonteerd en bevestigd op de ramen. Prijs/kwaliteit prima!

• Kleur White

Pas geleden een sun eclipse screen gekocht voor een redelijk groot raam. Bestellen gaat heel eenvoudig, en voor de juiste maat hoef je alleen de instructies te volgen. Vorig jaar ook al een paar screens besteld, en die bevallen goed.

Fantastisch product!!!

Oke even eerlijk we hebben het product nu een maand, en er is nog niet heel veel zomer geweest. Bij de dagen die een soort van warm waren houdt de sun eclips de warmte en zon goed buiten!

Goed een snelle levering

Goed bevallen makkelijk en duidelijke instruktie

• Kleur White

Zeer snelle levering en snelle respons op klacht via mail. De volgende werkdag de nieuwe onderdelen ontvangen. Zeer tevreden

• Kleur Anthracite

Fijne leverancier van deze toch wel specifieke zonwering! Heldere uitleg bij bestellen en snelle levering.

Makkelijk bevestigen

Goed makelijk en niet duur

Werkt goed

Makkelijk om te bestellen. Er ontbraken wat schroefjes, na gebeld te hebben werd dit meteen opgelost. Goede service!! Werkt ook prima en makkelijk te monteren. Ik had wel verwacht dat ze meer verduisterend zouden werken, maar het maakt de kamer wel iets donkerder. Nu wachten tot de zon gaat schijnen om te kijken of het ook iets doet tegen de warmte.

• Kleur Anthracite

Snel bezorgd en mooie kwaliteit

Het is een makkelijk te monteren product, werkt goed en de kwaliteit is super.

• Kleur Anthracite

Blij mee precies zoals omschreven

Goed product en service

De zwarte clibs in het screen laten wat snel los. Maar dit is na overleg prima opgelost goede service! Screens blijven prima zitten met storm.

• Kleur Black

Goed systeem,goed materiaal en sterk.

Ideaal als zonlicht niet door te laten schijnen,montage zonder problemen te realiseren. Als je exact de maten doorgeeft,dan klopt het exact.

handig maar ook kwetsbaar

Het systeem is handig maar het materiaal is kwetsbaar waardoor het snel kreukelt. Er op en er af halen zal dan ook leiden tot oneffenheden. Dat maakt dat ik het eigenlijk minder geschikt vindt dan dat ik in eerste instantie dacht.

Funktion gut, Montage und Optik nicht wie erwartet

Ich habe mich für die Variante mit maximalem Sonnenschutz entschieden, da sich die Schlafzimmer ab dem Nachmittag bislang trotz Innenrollo immer stark aufheizen. Der Effekt des außen angebrachten Sonnenschutzes ist grundsätzlich gut, es ist im Vergleich zum Nachbarzimmer ohne angebrachten Schutz leicht kühler. Aber: Die Montage war leider nicht so einfach wie erwartet. Einzelne Saugnäpfe halten teilweise nicht bzw. erst nach mehreren Versuchen und jeweils "Zwischenputzen" an der Stelle. Für Fenster, die wie in meinem Fall nur am Nachmittag in der Sonne stehen, ist es außerdem schade um den nun stark eingeschränkten Ausblick aus dem Fenster, den man nun nicht mehr hat. Wenn nach heißen und sonnenreichen Phasen auch bedeckte oder regnerische Tage folgen, ist die Demontage und Montage außerdem doch zu aufwändig. Hierbei wäre ein Rollo, das sich flexibel (ggf. auch teilweise) öffnen und schließen lässt, einfach doch besser. In Summe in Ordnung, ich würde den Sonnenschutz für den Preis allerdings nicht nochmal kaufen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

Product works really well.

Lets see how it stands the test of time. I'd give a full 5 but we had a return/replacement hickup. Which was handled well in the end.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Anthrazit

Geweldig!!!

We hadden al Sun Eclipse op verschillende ramen, en nu ook op zolder, ze houden ècht veel warmte tegen!!!

• Kleur White

Geweldig product en prima service

Ik heb nu 4 screens. 1 voor het zolderraam, 1 voor de achterdeur en 2 voor de ramen in de garage. Blijven prima op de ramen zitten, ondanks de harde wind en de regen. Bij de levering kwam ik 3 moertjes te kort, maar die werden snel nageleverd.

• Kleur White

Goed, robuust product en snel geleverd

Ik heb de screens zelf geplaatst en ik ben heel onhandig, dus dat zegt wat. Helaas werd het na het plaatsen slecht weer, daardoor is het nu eigenlijk een beetje te koud en donker binnen. Normaal warmt mijn woonkamer juist heel snel op, dus het product werkt goed. Zit ook nog perfect vast ondanks de stroom en regen. Aanrader wat mij betreft.

• Kleur Anthracite

makkelijk te installeren en blijft prima op z'n plek

Goede kwaliteit, prima instructiefilm en het werkt!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE