Werkt goed, meten is lastig

Snelle levering Heldere notificaties Goede documentatie Ga er nog 2 bestellen:-)

• Kleur Black

Top materiaal en correcte levering

Zeer makkelijk te monteren en houdt de warmte echt buiten

Toller Service und prima Qualität

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Anthrazit

houdt de warmte en het grootste gedeelte licht buiten

wij hebben een lichtvervuilende schijnwerper lamp aan onze huurwoning staan die aangaat vanaf 10 uur savonds. vandaar dat we deze schermen hebben aangeschafd, zodat we wel de voordelen van de lamellen hebben en niet de nadelen van gordijnen. Het doet zijn werk prima, was 1 kanttekening, de maat was niet helemaal perfect, waardoor er een kleine bolling ontstond waar niets aan te doen is(doek was iets te groot naar ons idee) voor de rest topaankoop en aan te raden!

• Kleur Black

kwalitatief iets minder dan eerdere doeken, werking nog steeds uitstekend

Dit jaar moest ik zelf plastic "rondjes" plaatsen in de ringen voor de bevestiging. Deze vielen er een paar keer uit en hebben qua gevoel minder kwaliteit en vooral levensduur in vergelijking met de metalen rondjes van de doeken van 2 jaar geleden. De werking tegen hitte is nog steeds uitstekend, daar ben ik erg blij mee, vandaar dat ik nog een doek had besteld voor de woonkamer.

• Kleur Black

Ik had wat slecht recensies gelezen. Maar deze zijn onterecht. Goed service en het product is makkelijk te plaatsen. Tot nu toe tevreden.

Duidelijke handleiding!

Netjes verpakt en verzonden en duidelijke handleiding. Helaas door gebrek aan mooi weer nog niet echt kunnen uittesten hoe goed het warmte tegen houdt. Maar tevreden tot nu toe.

Beantwoordt aan onze verwachtingen

Beantwoordt aan onze verwachtingen qua grootte, lichtdoorlatend en montage.

Mooi sunscreen

Een mooie sunscreen, snel geleverd, eenvoudig op te hangen. Het heeft al behoorlijk gewaaid en de screen hangt nog. Het enige is dat de bovenzijde van het doek wat losser is gaan hangen waardoor er een streep zonlicht doorkomt. Nog even kijken of het strakker/hoger gezet kan worden, want te strak lukt niet ivm de gaten in het doek die dan niet om de schroef kunnen. Zicht naar buiten is prima, iets donkerder dan een hor. Daglicht is wel iets minder, dus iets donkerder in de woonkamer, maar na de zomer gaat het doek er weer vanaf. Het houdt tot nu toe goed warmte tegen. Afwachten hoe het zal zijn met hogere temperaturen.

• Kleur Black

Screen blijft goed hangen met het meegeveved materiaal

Even nog wachten op volle zon. En de clips hun werk doen.

• Kleur White

Goede kwaliteit en makkelijk in gebruik

Snel opgehangen. In totaal 6 screens binnen. Er zijn nog 2 zuignappen die ik een paar keer opnieuw moest terug drukken. Maar dat is ook makkelijk. Zeer tevreden over de uitstraling en werking.

• Kleur White

De service die verleend wordt is in mijn opinie 110%, had n.l. een klein probleempje werd zeer adequaat opgelost perfect!1

• Kleur Anthracite

simpele zonwering, werkt goed!

Ik ben heel tevreden, had alleen op de foto's niet gezien dat je vanuit binnenuit heel duidelijk de transparante zuignappen ziet. Vandaar één sterretje eraf

• Kleur White

Super product! Ook heel goed geholpen door de klantenservice toen er een probleempje was met de pakketservice. Wij zijn blij!

• Kleur White

duidelijk bedrijf snelle en goede service

alleen zuignappen besteld was geen probleem

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Ik gebruik ze al jaren

Minpuntje. De vorige jaren zaten de oogjes al in de screens vastgemaakt, nu zitten ze er los bijgeleverd. Dat had van mij anders gemogen. Voor mij is de service nu minder geworden. Ik heb in verschillende vertrekken de screens in gebruik. Verder ben ik heel tevreden over de screens.

Prima zonwering

Ik heb vorig jaar voor de huiskamer suneclips aangeschaft. Dit is zo goed bevallen dat ik dit nu ook voor het dakraam heb gekocht. Het houdt de zon goed tegen terwijl je wel naar buiten kunt blijven kijken. Enige nadeel; het ophangen op een groot raam is even een klusje. Moet je eigenlijk met twee personen doen.

• Kleur White

Top, ik had die jaren eerder moeten hebben

Dit had ik ik jaren eerder moeten hebben het fantastisch!!

• Kleur White

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goeie uitleg op de website hoe te bestellen, vervolgens snel geleverd en makkelijk zelf te monteren. Al met al erg blij mee!

• Kleur White

Snel geleverd, goed in zon tegen houden

Doet wat 't moet doen. Duidelijke instructies. Mijn raam was beetje een twijfelgeval qua diepte, dus bij twijfel: kiezen voor een DIEPER raam denk ik.

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A
  • N/A

Prima product

Prima doet wat het moet doen

• Kleur Black

We hebben een ontzettend goede ervaring. Van onze kant hadden we een verkeerde inschatting gemaakt. Via WhatsApp contact gezocht en zijn we heel snel en heel vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben meegedacht om het op te lossen wat uiteindelijk ook gebeurd is op korte termijn. Ze zijn goed en redelijk makkelijk te plaatsen, bij ons moesten ze boven in de serre geplaatst worden wat iets moeizamer is dan gewone ramen op een verdieping. De kwaliteit van het product is heel erg goed. We gaan voor onze andere ramen ook zeker nog screens bestellen.

Het werkt súper goed.

Heel veel jaren geprobeerd de warmte buiten te houden in onze bijkeuken. Binnenzonwering, etc. Maar deze zonwering werkt perfect. En het staat keurig. Een tien !

Goede en snelle service

Goede en snelle service

• Kleur Boulder

Correcte levering, duidelijke instructies, merkbaar verschil van temperatuur binnenshuis.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE