Ziet er goed uit!!!

Tot nu toe kan ik niet echt eerlijk beoordelen omdat we nog geen warme zonnige dagen hebben gehad.. mijn 5 sterren geef ik dan ook puur om de communicatie bij vragen (kreeg direct antwoordt) en om alles te bevestigen was ook erg makkelijk! Heb wel sws vertrouwen in de screens, dat t warmte zal buiten houden, maar zal dit nog moeten gaan ervaren..

• Kleur Anthracite

Goeie zonnewering zonder zware ingrepen

Low tech (geen kabels, batterijen of afstandsbediening) werkende oplossing. Ook zeer goede service. Een aanrader!

Redelijk tevreden

De zuignappen zijn niet makkelijk te bevestigen, laten wel een aantal keer los. Je moet dus wel geduld hebben voor dat ze allemaal vastzitten. Maar voor de rest zeer tevreden.

• Kleur Concrete

Prijskwaliteit goed.

Ze voldoen prima maar klik ringetjes zeer kwetsbaar.

• Kleur Concrete

Het werkt!

De zonwering opgehangen aan buitenkant slaapkamerraam, vanaf balkon. Nu is het sinds ze hangen nog niet echt heel warm geweest, maar de slpk werd wel snel boven de 20gr als de zon er even in stond. En dit scheelt al echt zoveel! Fijner als een airco en het heeft ook al harde wind doorstaan. Blijft prima zitten. Blij mee!

• Kleur Anthracite

Simpel en snel met het gewenste resultaat

Het bevestigen van de doeken is simpel en gaat met zuignappen. Deze blijven uitstekend zitten ook als het hard waait.

Mooi en degelijk

Supersnelle levering, past keurig, ziet er netjes en sterk uit. Blijft goed op zijn plek met weer en wind. Makkelijk schoon te houden.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te monteren. Goede beschrijving.

Helaas is het nog niet erg zonnig geweest, dus wat en hoe het resultaat is is moeilijk te zeggen nu. Hopen op een paar dagen volop zon en dan zal blijken of deze sunscreen daadwerkelijk helpt, maar ik heb er alle vertrouwen in.

• Kleur Anthracite

We merkte direct resultaat na plaatsen, een echte aanrader

We hebben 6 schermen voor onze slaapkamer ramen waar de zon vol op staat. Na een makkelijke installatie merkte we meteen dat de kamer minder warm aanvoelde. Dit zette de dagen erna ook door met een meetbare temperatuur verlaging. Ook hebben de schermen de eerste harde winden overleeft zonder enige zichtbare schade. We hadden ingeschat dat de Boulder kleur meer Creme zou zijn, maar de kleur pas nog steed erg goed bij het huis. Wij zijn dik tevreden en raden het aan voor iedereen die de warmte van de zon buiten wil houden, maar de optie wil houden om de schermen weg te halen zodat de warmte wel binnen kan komen.

• Kleur Boulder

aanrader

Zeer gemakkelijk te installeren. Nog steeds voldoende licht die binnen komt en ondertussen de warmte tegenhouden. Had ik dit maar al vroeger gekocht!

• Kleur White

Goed geregeld, heldere communicatie.

Jammer dat jullie zijn overgestapt op kunstof doppen inscreens ipv lichtmetalen voorbereide ringen voorheen.

Volledig verkeerde maat

Ik gaf het juiste velux model in maar kreeg iets wat bijna dubbel zo groot is Met wat knip en plakwerk heb ik deze nu met 4 nappen vastgezet en hoop dat deze blijft hangen tot na de zomer Of ze effectief de warmte buiten houden kan ik nog niet zeggen, het zonnige weer laat op zich wachten

Doet wat het moet doen.

Snel geleverd, eenvoudige montage.

Voldoet aan de verwachtingen

Houd de slaapkamers koel. Verduistering is extra pluspunt. Service is prima. Ontbrak een aandraaiknop die binnen enkele dagen werd geleverd. ( plus een reserve).

verkoelend

Het product werkt boven verwachting goed. Onze slaap kamer die normaal gesproken loei heet wordt als de zon er op staat, is nu flink koeler. Ik gok dat het tot 7 graden scheelt. Uit eerdere reacties zag ik dat het soms lang kon duren voordat het product geleverd werd. Daar heb ik geen last van gehad, het was er binnen 5 dagen. De aftersales / service heb ik als uitstekend ervaren.

• Kleur Black

Ondanks weinig zon de afgelopen dagen heel blij met de screen

De levering was snel, descreen is gemakkelijk te bevestigen, en als de zon schijnt geeft die voldoende schaduw. Of het scheelt in de warmte weet ik nog niet, aangezien we net in dit huis wonen en we direct de screen hebben geplaatst.

Zeer goede service

Snelle levering, mooie schermen! Helaas dopje te kort bij levering. Direct opgelost door de klantenservice. Schermen zijn mooi op maat. Laat die zomer maar komen!

• Kleur Black

Ik heb de sunscreens nu 1 jaar voor 5 ramen. Houdt de zon en warmte goed uit huis. Een goede keuze geweest!

• Kleur White

Wederom perfect passende zonweringen.

Na al eerder, tot grote tevredenheid, zonwering van Sun Eclips besteld te hebben ook voor andere ruimtes een bestelling gedaan. Net als de vorige keer een zeer vlotte levering. Belangrijker, de maatvoering en plaatsing was wederom een fluitje van een cent en precies passend. Daar hebben en krijgen wij weer veel plezier van!

• Kleur White

Makkelijk te monteren en houdt de warmte zeer goed buiten.

Topproduct

• Kleur Anthracite

Werkt fantastisch, makkelijk te bevestigen

Zeer tevreden.

Stipt geleverd , top prodcut

Hebben 6 sun eclips screens besteld voor buitenzijde, laten licht goed door en hiuden warmte tegen , scheelt een aantal graden bij warm weer. Blij mee , makkelijk aan te brengen

Eenvoudig en doeltreffend

Een paar dagen de screens gemonteerd. De montage is zeer eenvoudig. Of het ook daadwerkelijk doeltreffend is (wat ik wel verwacht) kan ik pas zeggen als de zon eindelijk weer gaat schijnen

Goed product

Ik miste de zeil ringen deze werden direct nagestuurd. Zeer goede service. Het screen houd de zon goed buiten.

Werkt perfect

Beschermd goed tegen de zonn

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE