Top product!

Voor de 2e keer een bestelling gedaan bij Sun Eclipse. Vorig jaar kunnen ervaren hoe prettig deze screens zijn daarom onlangs ook voor de slaapkamer besteld. Snelle levering ook we zijn heel tevreden.

Ook prima aftersales

Werkt prima! Airco (op zonnestroom) heeft duidelijk minder te doen. Ging wat mis bij een levering. Prima opgelost. (Alleen jammer: geen screens met tourniquets)

• Kleur Anthracite

Heel goed op vaste ramen. Maar ik heb ook een schuifraam met schuifvliegraam, dus ik kan het niet langs de buitenkant gebruiken. Jammer !

• Kleur Anthracite

Hele mooie screens voor een topprijs

De screens houden veel zon buiten, ook de lichte kleuren. Het bestellen ging heel makkelijk, en de screens werden heel snel geleverd. De eerste twee screens ophangen was ff lastig, maar daarna ging het heel snel. Ik ga zo voor de benedenverdieping ook screens bestellen.

• Kleur Anthracite

Goed verzorgt en prima product

Bestellen op de site gaat goed door een duidelijke uitleg hoe op te meten. Verpakking is bij levering perfect verzorgd. Duidelijke handleiding in de doos en alle benodigde spullen zijn goed verdeeld in de doos. Het aanbrengen gaat daardoor perfect.

• Kleur White

Duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig om de screen te monteren en te demonteren. Heb de screen gelijk gemonteerd toen hij binnen was. Het blijf licht in de slaapkamer ondanks dat het raam bedekt is. Ik ga voor de andere ramen waar het nodig is ook de screens bestellen. Ik kan het iedereen aanraden. Goede communicatie als je vragen hebt.

fijne screens

Makkelijk te plaatsen en er weer af te halen, houd veel zonlicht tegen.

• Kleur Anthracite

Snelle levering en werkt zoals verwacht.

Zonnedoek besteld en werd snel geleverd. Dankzij heldere handleiding ook snel geïnstalleerd. Tot nu toe merken we al verschil met binnen temperatuur maar wel benieuwd als het straks hoog zomer.

Vlotte correspondentie

De correspondentie omtrent de bestelling verliep vlot en vriendelijk. De kleur was niet helemaal wat we verwacht hadden op basis van de foto online. Misschien zou het helpen om een foto uit de praktijk toe te voegen op de website of eventueel ral kleuren op te geven.

• Kleur Boulder

Goede service en topproducten

Heb nu meerdere screens hangen en merk dat het een aantal graden scheelt in de zomer. Wanneer je ergens niet uitkomt of je hebt een vraag dan word je netjes te woord gestaan en komt er een oplossing. Helemaal top!

Goede ervaring

Zijn zeer te vreden

• Kleur Anthracite

De screens prijs/kwaliteit zijn super.

De screens voldoen 100% aan mijn verwachtingen. Ze zijn eenvoudig aan te brengen. Opgelet dat je de ramen correct opmeet zoals beschreven op de website.

• Kleur Anthracite

Produkt is oke, bevestigingsmateriaal afgepast

Screen is prima en houdt veel warmte tegen. Tevreden. Bijgeleverde doppen en ringetjes is precies afgepast. Mijn suggestie: een extra dop en ring als reserve meeleveren.

• Kleur Anthracite

Goede oplossing tegen de zon .

• Kleur Black

Mooie screen

Ziet er mooi uit en is makkelijk aan te brengen

• Kleur Anthracite

Goede zonprotectie en temperatuur verlaging

De screens geven een goede temperatuur verlaging van 3a4 graden

• Kleur Boulder

Mooi product

Mooi product, makkelijk te monteren.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Super blij met deze aankoop. Gemakkelijk zelf te installeren. Goede kwaliteit.

• Kleur Black

Past precies

Makkelijk in elkaar te zetten, blijft goed zitten ,nu nog afwachten het de warmte tegen houd.

• Kleur White

Het is niet meer warm in huis.

Het plaatsen ging wel moeizaam, maar toen de schermen waren geplaatst kon het genieten beginnen. Waar geen scherm zat voelde de meubels warm en waar wel schermen zaten waren de meubels koel. Dus wij zijn zeer tevreden.

Werkt perfect!

Montage is simpel, bevestiging op raam is een beetje passen en meten (heb overigens binnen-model) als je in de hoek bovenin moet zijn waar ook een meubelstuk staat...

• Kleur White

goed behalve de ringen die om het gordijn moeteen.Die schieten steeds los en zijn onvindbaar in de s

lichtdoorlaatbaarheid fijn. koeling goed. graag nog wat reserveringetjes

Gemakkelijke montage

Levering was goed. Mooi materiaal en makkelijk te monteren. Ik ben zeer tevreden/verneem duidelijk verschil al

• Kleur White

Goede oplossing en niet duur

Vorig jaar de dak kapel gedaan en dit jaar de achterramen, werkt prima en houdt veel warmte buiten. Alleen zit er veel verschil qua doorkijk tussen wit en zwart, als we dat hadden geweten waren we toch voor zwart gegaan, Helaas was dat van te voren niet duidelijk, maar het werkt prima.

• Kleur White

Gemakkelijk in gebruik, correcte prijs en SUPER dienst naverkoop

Een eerste test gedaan met 1 sunscreen. De volgende bestelling voor alle andere ramen van onze woning kan Sun Eclipse zeer binnenkort verwachten!

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A