Komen levertermijn keer op keer niet na!

Het product is prima, maar de beloofde levertijden worden absoluut niet waargemaakt. 1e bestelling op 27 mei besteld, verwachte verzenddatum 7 juni. Op 9 juni bericht van PostNL dat de zending is verzonden, maar dit bleek enkel een barcode te zijn die was aangemaakt en niet bij hen afgegeven. Volgens Sun Eclipse was de zending toch echt verstuurd. Pas op 16 juni kwam het bericht dat PostNL onderweg was. Volgens Sun Eclipse kwam dit door drukte bij PostNL, maar ik denk dat het probleem bij hen lag. Omdat het product prima was en ik nog voor 1 raampje iets wilde hebben heb ik op 23 juni nog een kleine bestelling gedaan, verwachte verzenddatum 19 juli. Op 14 juli bericht dat wegens enorme drukte de bestelling uiterlijk 2 augustus wordt verstuurd. Op 4 augustus bericht dat de vraag ineens zo groot werd dat opschalen niet meer mogelijk was én dat er een machine probleem was geweest. Uiterlijke verzenddatum 11 augustus. Het is nu 12 augustus en helaas geen bericht van verzending ontvangen. Aan de beoordelingen hier te zien, ben ik niet de enige. Sun Eclipse reageert op elk bericht inz. vertraagde levering vanaf 4 augustus met hetzelfde riedeltje dat nu toch echt allemaal goed verloopt en verzenden volgens afleverschema zou verlopen. Hmmm, helaas ervaar ik het anders! Ben benieuwd welke smoes ik nu van hen ga ontvangen voor het niet nakomen van de wederom niet nagekomen levertijd.

• Kleur Anthracite

Ook hier nog niet geleverd

19 juni besteld. Tot twee maal toe is de uiterlijke verzenddatum overschreden. Hij zou dan nu 4 augustus komen. Wederom is deze datum overschreden. Wellicht is het een prima product. Maar de service en het feit dat er steeds een uiterlijke verzenddatum gegeven wordt, wekken bij mij de indruk dat het geen betrouwbare partij is.

goed werkende zonnewering

Sun Eclipse zonwering werkt prima. Met zon wordt de warmte goed tegengehouden terwijl de kamer niet helemaal donker is. Met regen en harde wind blijft de zonnewering ook netjes op zijn plaats. Prima zonnewering.

• Kleur Concrete

After 2 months, I keep waiting....

The company advertises that orders will be delivered in 12 days...It's not true. We are in middle August and my June order has not been processed yet. Either they claim that the 'number of orders escalated beyond their planning' or that they had problems with their machines...By the reviews I've seen in the social midia, I am not alone.

• Would you recommend us? No
  • The type of screen N/A
  • Coloor N/A

Besteld op 21 juni 2023 en nog niet binnen :-(

Als je in je aanbod aangeeft dat je producten binnen 5 werkdagen verzend, kun je het echt niet maken om deze termijn op te rekken tot bijna 2 maanden. Vanmorgen opnieuw een bericht ontvangen dat de levering wordt uitgesteld. Als de productie het niet aankan, moet je geen nieuwe bestellingen aannemen en eerst de klanten tevreden stellen die al besteld hebben.

• Kleur N.v.t.

Nog niet binnen. Slechte communicatie en vertraagde levering.

7 weken geleden besteld, nog steeds niet binnen. Eerst een mail gekregen dat de levering 2 weken vertraagd is. Vervolgens wordt ook de volgende termijn niet gehaald en wordt hierover niet gecommuniceerd. Zeer slordig. Heb er weinig vertrouwen in dat de screens, zoals aangeven wordt, eind volgende week binnen komen!

diverses zu weißer Jalousie innen

am besten funktioniert die Sichtschutzfunktion - zum Sonnenschutz kann ich nichts sagen, weil von aussen Folie aufgebracht ist und innen die Scheibe bemalt ist. allerdings empfinde ich die Abdeckung für zu klein trotz genauer Messung und tiefem Rahmen der schräg verläuft, weshalb Ritzen entstehen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Weiß

Trage levering, communicatie is een ding, product doet wat het moet doen

Ik heb 7 weken moeten wachten op mijn levering ipv de eerder aangegeven 3 weken. Eerst ontving ik al een bericht dat de levering 2 weken naar achter werd geschoven. Daarna nog een paar weken gewacht en een reactie gestuurd waarna ik weer een nieuwe datum kreeg. Op de uiterste verzenddag van die datum zelf een bericht gestuurd waar het bleef waarna ik een slecht geschreven mail kreeg (met verkeerde inhoudstitel - reclame) over dat de levering wederom vertraagd was. Product hangt inmiddels. Nog voldoende licht in huis en de warmte buiten. Top. Het doet wat het moet doen. Nu nog afwachten met de echte hitte. Nadeel: Moet werkelijk elke zuignap in een apart plastic hoesje worden gedaan? In het kader 'minder plastic' is ook dit een verbeterpunt.

• Kleur Boulder

Snel, makkelijk te plaatsen en doet perfect waar het voor bedoeld is.

Snel, makkelijk te plaatsen en doet perfect waar het voor bedoeld is. Houdt goed de warmte tegen en blijft ook bij sterke wind en regen goed zitten.

• Kleur White

Wirkt sehr gut kühlend, Durchsicht aber nicht so angenehm.

Der Raum mit dem Südseite-Fenster heizt sich nicht mehr so auf, die Wirkung ist absolut da! Das ist sehr positiv und angenehm. Anbringung war auch nicht schwierig. Das einzig negative: Wenn man hinaussehen möchte wird einem (mir und mehreren Personen) leicht schwummerig, da es die Sicht doch beeinträchtigt. Insbesondere an dem Fenster wo noch ein Fliegengitter davor ist. Dort überlagern sich die zwei Gitter zu einem unangenehmen "Wellenbild". Wenn man aber durch die Hitzefenster nicht so oft hinaussehen möchte ist dieser Sonnenschutz wirklich eine gute recht effektive Variante.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Schwarz

Bestelling niet geleverd

Ik heb een hele tijd geleden een bestelling geplaatst en het wordt steeds uitgesteld. Ik voel me een beetje onzeker of het nog wel komt! Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben???

Goed product fijne service

Doet wat het moet doen. Houd de zon goed tegen maar laat wel fijn wat licht door. Onze baby slaapt nu ook overdag goed.

• Kleur Boulder

We zijn super blij met de aanschaf van Sun Eclipse zonwering

Het heeft even geduurd voordat wij een reactie konden plaatsen omdat wij in de warme periode zelf op vakantie waren. Gelukkig kwam er weer een dergelijke periode waardoor we nu wel een beoordeling konden geven. Onze screens zijn super en de garage blijft aangenaam van temperatuur.

Heel makkelijke installatie

Doet voorlopig wat het beloofd, houdt de hitte felle hitte buiten in onze cottage-lounge

Echt

Ja, het bedrijf bestaat wel degelijk, maar door de enorme drukte lopen ze achter. Ik ben wel van mening dat ze inderdaad hun verlengde levertijden op tijd moeten doorgeven. Inmiddels is mijn woning, behalve de voorzijde beneden, voorzien van deze Sun screens. Ik gebruik de screens sinds 2019, de laatste levering was begin dit jaar. De screens ophangen volgens gebruiksaanwijzing en uitkoken plastic zuignappen is echt noodzakelijk. Succes voor de toekomst. Groeten, Guus1007

• Kleur White

Heel blij met mijn screen

Ik heb een screen aangeschaft voor aan de buitenzijde van het badkamerraam. Ik ben er heel erg blij mee! Wat is deze makkelijk aan te brengen. Raam schoonmaken, zuignappen installeren, screen erop en klaar. Ik ben zeer blij met het resultaat. Het scheelt zoveel warmte, maar haalt toch niet al het licht weg.

Stormbestendig...

Schermen hangen nu voor het tweede jaar en doen wat ze moeten doen. Geen wondermiddel natuurlijk, maar maken echt verschil. Niet onbelangrijk: dankzij de slimme bevestiging zijn ze ook prima blijven zitten tijdens de recente stormen en stortbuien. Zowel de verticale schermen op de slaapkamerramen als de schermen schuin op de serre.

• Kleur Anthracite

Super service en mooi eindresultaat!

Vriendelijke service bij vragen aan de klantenservice. Meedenkend met mijn situatie. Snel geleverd en top eindresultaat. Kortom erg blij mee.

• Kleur Black

levering vertraagd, daarna wel goede service.

De levering was vertraagd (en dat al nadat de leveringstermijn 2 weken bleek te zijn in tegenstelling tot de 5 dagen waarmee geadverteerd werd). Jammer dat de vertraging niet gecommuniceerd werd en ik er zelf achter aan heb moeten mailen. Daarna kon ik, ivm vakantie, zonder problemen de verzenddatum nog een week verschuiven. Dat was erg weer netjes. De mailwisseling hierover was vlot en duidelijk. Het product zelf. Een paar randjes krullen wat op. Ik ga de screens nog eens omdraaien. Misschien dat dat helpt. Op korte termijn (ze hangen er nu 5 dagen) functioneren ze goed. Het houdt de zon veel meer van het raam, wat toch wel scheelt in warmte in huis. Wel houdt ik de luxaflex ook nog dicht. Een nadeel vind ik dat het bij minder zonnig weer best donker in huis blijft (ook met andere gordijnen open). Je moet in dezelfde ruimte voldoende ramen hebben waar het daglicht wel vol naar binnen kan komen.

• Kleur Concrete

Test storm Poly code rood goed doorstaan

Mijn zwarte screens met max sunblock buiten op 2 ramen op het zuiden geplaatst. Net iets meer dan 1 meter hoog dus met 6 zuignappen op het raam. Het bevalt zeer goed het blijft echt koeler in deze 2 kamers. Ook buiten 3 smalle en hoge zwarte screens op het westen met optimaal zicht geplaatst. Het broeikaseffect is nu verdwenen. Het duurt daardoor langer voor het op de 1e etage te warm wordt. Ik wou dat ik dit eerder gedaan had en denk erover na om nog een aantal ramen te voorzien van screens. En heel belangrijk in ons winderig landje: ze zijn stormbestendig! Poly deed haar best maar het lukte niet de screens los te rukken. Toch een puntje: vreemd dat, zelf na 2 keer goed opmeten, alle screens een paar cm kleiner in hoogte en breedte waren dan de opgegeven maten. Ik moet ze nog nameten maar wel raar dat dit bij alle screens zo is.

Doet wat het belooft

Ik was erg kritisch, en heb heel wat reviews gelezen en bekeken. Ik wilde voor ons rijksmonument met allemaal verschillende niet standaard ramen zonwering. Er mogen geen rolluiken of vaste screens op worden gehangen dus t moest iets worden wat er ook er af kan. Daarnaast weg wilde ik in de winter het zicht naar buiten graag behouden, veel hitte werend foli moet blijven zitten maar dan verlies je je zicht naar buiten De screens van SunEclips doen dit allemaal, en werken boven verwachting. Het is koeler ( veel koeler) en als bonus donkerder op de kamer van onze dochter. Ga ze zeker ook bestellen voor onze andere dochter en onze eigen slaapkamer

Geweldige service en product

Fantastisch product, makkelijk te bevestigen, houdt goed de zon tegen.

• Kleur White

Mijn screen hang aan de buitenkant van de keukendeur. Ideaal bij zonnig weer. Het is heerlijk fris, de koelkast moet niet zo hard werken. Bovendien voldoendeicht om je normaal in de keuken te bewegen. Ik ben fan

Goede after service

Helaas was een van de wartels bij mij beschadigd aangeleverd. Deze werd netjes en snel vervangen. De levering van de schermen was door drukte wel vertraagd. Handleiding opvolgen (heet water) anders krijg je ze niet vast. Bevestigingen zijn zwaarder als die van de concurrent en staan iets verder van glas af. Ook wat stugger

Tevreden met de screens

Goed product maar de levering is niet volgens afspraak. (Te laat)

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE