Doet wat het moet doen.

Duidelijke website, gemakkelijk te bevestigen en doet wat het moet doen.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te bevestigen en koelt de ruimtes

Goede handleidingen om te bestellen en te bevestigen. Slim verpakt ook. En allerbelangrijkst... het is echt koeler in mijn zolder studio met 5 ramen en volle zon. Blij mee!

• Kleur White

Twee weken vertragen op dag van levering.

Op de dag dat ze zouden leveren krijg je een mailtje dat ze twee weken later verstuurd worden. Dat wist je dan ook wel eerder en had je eerder kunnen communiceren.

PERFECKT

alles past zoals het moet passen en netjes geleverd perfeckt bedrijf

• Kleur Concrete

makkelijk te monteren en goede zonwering

dankzij de goede montagefilm en ook nog een folder zijn de screens goed te monteren. Die van mij zijn alleen te doen, als je bredere hebt dan je eigen armbreedte zijn 4 handen nodig. de zuignappen plakken hee lgoed, windkracht 5 hebben ze al moeiteloos doorstaan.

• Kleur White

Zonwerend en toch naar buiten kunnen kijken. Prettig.

Ik had eerst de vier zuignappen bevestigd. Niet zo handig. Omdat vervolgens de ogen van de screen natuurlijk niet exact op de plaats zitten waar ik de zuignappen heb bevestigd. Zuignappen weer los gemaakt en eerst door de ogen van de screen gedaan en daarna vastgeplakt op het raam. Niet volgens de instructie maar ik zou niet weten hoe ik het anders precies voor elkaar moet krijgen. In de screen na ophanging een diagonale vouw. Krijg ik er niet uit. Zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn onhandigheid...

• Kleur Anthracite

Doet precies wat het moet doen, de zon blokkeren.

Helemaal top, alles is precies zoals op de website vermeld staat.

Prima aankoop

Wij hebben deze gekocht voor de slaapkamer aan de zuidkant, dus de hele dag zon. Het scheelt echt in de warmt, zo wordt slapen in de zomer weer aangenaam

SunEclipse werken echt goed

De warmte komt er echt niet door, gelijk voor andere ramen ook bijbesteld

Makkelijk te plaatsen

Goede oplossing voor Veluwe ramen

• Kleur White

Het houdt de warmte van de zon echt tegen.

Aan de buitenkant van het raam is het plaatsen van een rolluik of screen niet mogelijk. Dit is een uitermate geschikte oplossing.

Unkompliziert, kompetent, freundlich

Gute Beratung, schnelle Antworten, Sunscreens wie beschrieben. Gehen auf alle Wünsche und Änderungen ein.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Beton

Gewldig product!

Keurig verpakt, duidelijke handleiding, heel gemakkelijk te bevestigen en het werkt perfect!

Prima product!

Duidelijke instructies op de site, makkelijk online te bestellen. Nette levering en communicatie. Mooi product, goede instructie bijgeleverd. Werkt zoals het moet!

• Kleur Black

Helemaal super

Ontzettend goed ontwerp en het sunscreens bevallen ons erg goed.

• Kleur Boulder

Zeer tevreden!

Mijn slaapkamer is minstens 2 graden minder warm geworden met de hitte van de afgelopen weken! Terwijl mijn slaapkamer niet pikdonker is geworden en ik ook nog steeds naar buiten kan kijken. Kwalitatief sterk product, makkelijk te bevestigen dankzij een duidelijke omschrijving. Zeer tevreden!

• Kleur White

Top oplossing voor als een vast screen geen oplossing is

Ik kan geen vast screen monteren aan mijn kozijnen dus dit is een perfecte oplossing om de zon toch van mijn raam te houden. Het scheelt ook zeker een graad of 2 op warme dagen!

• Kleur Anthracite

Op de screens zelf is niks aan te merken alleen de afleveringen tijd klopt niet twee keer bestelling gedaan en allebei de keren klopt het niet je kan beter te ruim inschatten als dat ze die tijd niet af zijn dat is mijn persoonlijke oordeel.

Snelle service goede kwaliteit

Makkelijk aan te brengen. Helaas later geleverd, dan werd gesteld in de bestelmail. Wel keurig op hoogte gehouden hierover.

Zeer aangenaam verduisterend.

Dat scheelt een hele hoop hitte in huis, en ondanks de meest 'gesloten' versie toch nog steeds goed doorheen te kijken overdag. Het aanbrengen van de 3 screens was een peulenschil. We gaan voor de voorzijde zeker op kort termijn nog 4 screens bijbestellen.

• Kleur Anthracite

Heel blij met onze binnen screens maximaal sunblock

Wij hebben gekozen voor binnen screens kleur White Maximaal Sunblock voor onze slaapkamers op de zuidkant. Je kan er zelfs nog wel aardig doorheen naar buiten kijken . ( hebben ook wel donkere overgordijnen om de kamer donker te hebben ) Wij vonden dit makkelijker om op te hangen . Geen gedoe met ladders. Je moet dit wel aangeven op de site of je kiest voor binnen of buiten montage. Wij gaan zeker volgend jaar screens bestellen voor de huiskamer ( eerst kozijnen vernieuwen) Maar dan kiezen we voor Maximaal Zicht voor de binnenkant. Ja conclusie : Wij zijn er blij mee !!!!! En de prijs valt mee !!

• Kleur White

Erfüllt voll und ganz seinen Zweck

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

Het is veel koeler en lichter in mijn kamer

In een kamer op verdieping met een groot ramenstelsel op het zuiden hangen zwarte verduisterende gordijnen. Als de zon daarop schijnt worden ze erg warm, dus ook de kamer. Als je ze open laat schijnt de zon onverbiddelijk naar binnen. Nu zijn alle pamen voorzien van een zonwering en is het koel in de kamer ,terwijl hij toch licht is.

Perfect !

Gemakkelijk aan re brengen en houd de warmte heel goed tegen!

Gute Qualität

Einfache Bestellung, leider langsame Lieferung (durch PostNL), einfache Montage, gute Sonnenundurchlaessigkeit

• Sonnenschutzvariante k.A.
  • Farbe k.A.