Tegenvaller

De doorzichtigheid van de screens valt heel erg tegen. Ze zitten nog op het raam om de temperatuur in de kamer te testen, maar ze zullen er niet lang meer op zitten. Het is jammergenoeg ook niet mogelijk ze terug te sturen.

Aangenaam resultaat.

Last het licht nog door en houdt de warmte van de felle zon ☀️☀️ tegen

• Kleur White

Super, houdt de zon buiten!

Mijn dochter kan weer heerlijk koel slapen.

• Kleur Black

Goed product

Werkt goed tegen de warmte.goede duidelijke montage handleiding

prima oplossing

Het is een prima screen ben er erg blij mee. Tip misschien kunnen de hoeken verstevigd worden omdat deze door wind en regen een beetje krullen.

Grandioze oplossing !

Na enige tijd wachten wegens grote drukte, eindelijk ontvangen. Is maar voor een relatief klein raam,waar in dit seizoen volop de zon staat. Was voor mij in die periode onmogelijk om op die plek in de keuken te werken. Nu probleem opgelost en nog goed zicht naar buiten. We zijn al wat oudere mensen en de montage was erg makkelijk. Wij zijn uiterst tevreden.

geweldig

prima zuignappen doen hun werk van wat ze beloven makkelijk te monteren wij zijn er blij mee

• Kleur Concrete

Het is duidelijk koeler

Mooie schermen en duidelijk koeler in de kamers waar de schermen hangen. Alleen trekken de schermen wel een beetje krom aan de randjes. Maar ook goede service. Toen een dopje onverklaarbaar verdween kreeg ik meteen een paar nieuwe.

Goede screens

Tot nu toe werken de screens goed. Moet nog wel een keer een storm of slagregens meemaken. Maar so far, so good.

• Kleur Anthracite

Perfecte screens voor verlaging van temperatuur en felheid van de zon

Dit jaar hebben we aan de zijkant van het huis screens laten maken. Op die plek schijnt de zon vanaf 12.00 uur s’ middags tot s’avonds laat naar binnen. De felheid van de zon is weg. Heel fijn. Gordijnen hoeven hierdoor niet dicht. De temperatuur is zekers gedaald. Het hele warme is eraf. Doordat de temperatuur minder is kunnen we ook beter slapen. Zekers een aanrader als de zon fel je huis in schijnt. Wij hebben wel gekozen voor totale sunblock, wit.

Geweldig!!

Advertentie gezien van Sun Eclipse, waren eerst sceptisch maar nu absoluut geen spijt dat we dit product gekocht hebben... Houd de zon mooi buiten en het is heerlijk koel in huis. Mooi meegenomen is dat we gewoon nog naar buiten kunnen kijken.

Heerlijk

Het is even goed kijken hoe je moet ophangen maar als ze hangen dan is het heerlijk. Het houd de warmte goed tegen en toch kun je redelijk naar buiten kijken. Ik ben er heel blij mee want ik heb de hele dag de zon op mijn raam.

• Kleur White

De zonneschermen zijn super en makkelijk te monteren.

De montage is heel makkelijk en ik had mijn bedenkingen over hoe stevig ze zouden blijven zitten, maar dat gaat helemaal prima. En ze houden goed de zon tegen, de meeste warmte blijft buiten. Wij hebben ze op het dakraam gemonteerd.

Gewelig

Super goed geholpen omdat ik nog wat bij bij wilde bestellen dit kon nog met de eerste bestelling mee. Wij wonen 4 hoog en veel wind, maar ze blijven prima zitten

• Kleur Concrete

Goede kwaliteit voldoet aan de verwachting.

Ik heb de zonwering besteld voor het raam in de badkamer, prima product doet wat het moet doen. Ben er erg blij mee.

Verrassend goede zonwering!

In onze stacaravan kan het bloedje heet zijn. Gegoogled en op SunEclipse terecht gekomen. Keurig op tijd geleverd en de temperatuur in de caravan is spectaculair gedaald! We hebben zowel de maximaal sunblock (voor slaapkamer) als optimaal zicht (woongedeelte) Het monteren was een eitje en we genieten er nu met die hete dagen volop van!

• Kleur Anthracite

Heerlijk minder zon in huis

• Kleur White

Handig systeem. Blijft, tot nu toe, goed zitten. Merk dat het minder warm is op zolder.

• Kleur White

Bon résultat et belle qualité

Les résultats des stores isolants à 85% sont impressionnants. La couleur est idéale pour des châssis gris anthracite (RAL 7016). Avec une isolation à 85%, on peut voir clairement à l’extérieur sans être vu de l’extérieur et le pouvoir isolant se ressent très bien.

• Type de store Visibilité optimale
  • couleur Anthracite

De screens zaten er snel op, met zn 2e gaat dit prima. Duidelijke beschrijving erbij. Wij hebben optimaal zicht gekozen. Kunnen nu prima van binnen naar buiten kijken. Andersom gaat niet.

• Kleur Anthracite

Mooie kwaliteit en functioneerd uitstekend

De screen zijn een erg mooie toevoeging aan onze woning. De temperatuur in onze woning is voelbaar lager nadat we screens hadden gemonteerd en er is toch nog voldoende zicht naar buiten

• Kleur Anthracite

Heerlijk koel en makkelijk te bevestigen

Ideaal geen zon meer op de ramen gelijk een stuk koeler in huis echt perfect Ik laat de screens eropzitten er gebeurt helemaal niks mee

• Kleur White

snel aan te brengen en goede werking

de woonruimten zijn beter beschermd tegen de felle zonnestralen en nog een goede doorkijk naar buiten.

Degelijk en goed.

Blijft goed zitten. En word netjes gelevert. Wij hadden gekozen voor bevestiging aan de binnenkant. Het valt dan iets tegen hoeveel warmte het buiten houd. De communicatie vond ik ook perfect , er werd eerlijk gezegt dat de levering iets uitliep ivm drukte , en dat viel achteraf toch erg mee.

Prima kwaliteit

Omdat ik niks aan de buitenzijde wilde, gekozen voor de versie voor aan de binnenzijde, maximum sun block. Wat erg fijn is, dat er nog goed licht doorheen komt, je zit niet ineens in een donker hok. Ik heb geen temperatuurs metingen gedaan, maar het is vrij duidelijk dat de warmte van de zon minder in de kamer komt, het voelt aangenamer aan. Tevens is er een indirecte winst, ik kan de gordijnen nu openlaten, het grote raam op klapstand zetten en zo de wind wat extra verkoeling laten verzorgen. Ik moest twee grote ramen doen, voor het tweede raam had ik de zuignappen in hetzelfde bakje water gedaan, die plakten wel minder goed dan het eerste raam. Voor een binnen toepassing prima, voor buiten met de weersinvloeden dus wel echt kokend water gebruiken conform de gebruiksaanwijzing. Installatie van circa 70x210cm kon ik zelf, wel denk ik dat het met twee personen makkelijker werken is, dus als iemand je wil helpen, gelijk doen, het is best een leuk klusje. Het is een beetje lastig schatten waar de zuignappen gaan uitkomen, dus waar je het raam moet schoonmaken met de speciale doekjes, ik zou aanraden eerst met glassex het hele raam schoonmaken, en dan met de doekjes een strook van 10cm aan elke kant. Wat extra doekjes bij de levering zou niet gek zijn, De levering was verder netjes verzorgd. Enige minpuntje was de vrij lange levertijd, waardoor ik er deze hete periode niet veel meer aan gehad heb.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE