Sehr gutes produkt

Ich bin begeistert von dem sonnenschutz. Sehr gute bediener-anleitung . Gut anzubringen und sieht gut aus. Vielen dank , ich werde sie gerne weiterempfehlen. Mit lieben grüssen .

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Beton

Don’t spend money on that thing

I don’t get where all the good reviews come from. Do you remove all the bad comments or something? Cause I don’t believe I’m the only one whose not impressed with that product? I did not expect to get my room cooler than outside temperature. I just didn’t want my sons room to get to almost 30 regress when outside was just 21….that’s it. Nothing else. And this website did promise it, but it turned out to be one big scum…..now I feel bad cause I just bought it and created more trash in this world.

• Kleur White

Plaatsing is eenvoudig en het verschil duidelijk merkbaar.

• Kleur Concrete

Ziet er geweldig uit en eenvoudig te monteren.

Ontzettend blij met de zonwering, ze hangen boven ( uiteraard aan de zonkant). Wij merken echt een groot verschil met de warmte in vergelijking met de jaren ervoor. Fijn dat je gewoon naar buiten kan blijven kijken. Ondertussen best wat noodweer gehad maar de zonnewering gaf geen krimp. Kortom: uiterst tevreden.

perfect

zeer goede kwaliteit en gemakkelijk te monteren

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Super!!!

Eenvoudige montage en scheelt enorm in warmte. Mijn schoonzus heeft meteen ook een screen besteld. Is ook enthousiast erover.

Hele goede service.

We misten een zuignapje na een mailtje te hebben gestuurd werd deze meteen opgestuurd zonder kosten. De klant is daar zeker KONING.

De screens werken!

De screens doen wat ze moeten doen.

• Kleur Black

Mooi systeem

Fijn geholpen en ze zijn makkelijk te plaatsen. Een stuk minder heet op betreffende kamer.

• Kleur Concrete

Lichtdoorlatendheid is minder dan verwacht

Ik wil echt een donkere zolderkamer. Uiteindelijke screen laat toch teveel licht door

Helpt niet.

Alle ramen voorzien, evengoed 26graden. De mobile airco maar weer aangezet.

Prettig bedrijf

Ik had nog wat vragen voordat ik een bestelling kon/ wilde doen. Na het verzenden van de mail(tjes) kreeg ik steeds zeer snel een reactie wat ik erg prettig vind. Zelfs in het weekend! Ik heb de bestelling geplaatst en verwachte dan ook dat er binnen 5 werkdagen geleverd zou worden zoals er ook wordt geadverteerd. Helaas kreeg ik pas een dag ná de officiële leveringsdatum een mail dat ze de datum niet hadden gehaald. Balen! Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer er dan geleverd zou worden. De verzending zou uiterlijk een week later zijn. Deze datum werd wel gehaald. Het zijn fijne screens, rekken wel iets uit als ze in de zon hangen, temperatuur is een aantal graden lager in de kamers dan zonder screens. Verzendkosten vind ik wel hoog. Via de praxis kan je ook de screens bij sun eclipse bestellen en dan betaal je iets meer dan de helft voor de verzendkosten.

perfekte lösung!

das funktioniert wirklich! bin völlig begeistert!

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Beton

Hogere verwachting

Ik had een hogere verwachting van de sunscreen's. Het scheelt maar echt heel weinig in temperatuur.

• Kleur Anthracite

Perfecte zonwering zonder boren snel en eenvoudig te monteren

Deze zonwering is precies wat ik zocht. Omdat ik kunststof kozijnen heb wilde ik daar niet in gaan boren. De screens zijn makkelijk zelf te bevestigen. Zien er mooi en strak uit van buiten en van binnen. De zuignappen blijven uitstekend zitten. Van buiten naar binnen wordt het zonlicht en de inkijk goed geblokkeerd. Van binnen naar buiten heb je goed zicht, en komt er ook voldoende licht binnen, zodat het niet donker aanvoelt. De screens hangen nu ruim een maand en hebben ervoor gezorgd dat het aangenaam koel blijft binnen terwijl de temperatuur buiten opliep tot 30 graden.

Goed product

Het product is goed en werkt perfect tegen de zon. Mooie kwaliteit. De levertijd was erg lang. 20 Mei besteld en pas op 6 juni is de zonwering thuis afgeleverd.

Zeer functioneel

Super handig in gebruik en werkt echt tegen de warmte en blijven goed zitten. Een aanrader.

• Kleur Black

Sehr zufrieden.

Installation einfach . Die Beschreibung war verständlich. Qualität wie beschrieben und gut. Sehr zu empfehlen, auch wegen der inviduellen Maße.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Weiß

Eindelijk wat koeler

Fijne website,duidelijke uitleg,makkelijke montage. Voldoet aan de belofte,het is 3-4 graden koeler.

• Kleur Anthracite

Waar verder geen opties waren voor zonwering is dit de perfecte oplossing

Positief netjes geleverd.

• Kleur Anthracite

Eenvoudige montage en effectieve zonwering

Zeer tevreden!!

Perfect materiaal. Makkelijk monteren

Wij zijn enorm tevreden met de screens en de makkelijke manier van ophangen, ontvangst en verzending.

..een topaankoop!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Die 5 sterren is echt verdiend! Fantastisch hoor!!

Ik heb nog een bestelling bij jullie. Die zijn voor de grote ramen bij mij in de kamer. Sun Eclipse hangt nu bij een balkonraam, en het werkt fantastisch. Zodra ik jullie volgende bestelling binnen heb, maak ik foto's.

• Kleur White

De zonwering doet het prima!

Zonwering buiten, voor het glas van de keukenvensters aangebracht. Met behulp van de duidelijke instructie was dat niet moeilijk. Wij hebben gekozen voor een donkere variant om zoveel mogelijk zon te weren. De keuken is nu binnen wel wat donker, zoals voorzien. Maar de zon wordt prima buitengehouden en de tuin is vanuit de keuken ook nog goed te zien. We hebben de afgelopen maand veel profijt gehad van de zonwering! Waarschijnlijk zal ik in de herfst de zonwering opbergen tot volgend voorjaar.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE