Super sun screens, scheelt echt veel!

De levering liet even op zich wachten vanwege drukte. Daarna snel de screens opgehangen en scheelt enorm, heel fijn.

• Kleur Anthracite

Levering van producten blijft uitgesteld worden

Inmiddels bijna een maand geleden de producten besteld en nog steeds niks ontvangen. Als ik contact opneem met de klantenservice, wordt aangegeven dat het ‘deze week’ of ‘morgen’ echt verstuurd wordt. Het komt over als een zeer onkundig en onprofessioneel bedrijf.

• Kleur Black

Zeer tevreden met het resultaat

Had veel last van warmte in de hal door de zon die bij de voordeur binnen scheen. Na een screen aan de buitenkant te hebben gemonteerd is het een stuk cooler wanneer de zon fel schijnt in de warme periode.

• Kleur Anthracite

We zijn er erg blij mee vind het met niet zinnig weer wel donker in huis

• Kleur Boulder

Zeer goede service en ECHT resultaat

Zowel voor als achter screens aangebracht. Makkelijk te monteren en op mijn bovenwoning in warm Amsterdam scheelt het zeker 4 graden. Mijn huis is nu maximaal 23 graden. Enorm verschil.

• Kleur Concrete

Scheelt een boel warmte

Heel eenvoudig zonnescherm, maar doet absoluut wat het moet doen! Het houd een aanzienlijke hoeveelheid warmte tegen. Was makkelijk te bevestigen in het dakraam op zolder. Lees wel van te voren goed de instructies, want de zuignapjes dienen eerst in gekookt water te worden gelegd alvorens je ze bevestigd, anders blijven ze niet goed zitten. Vooral geen geld meer uitgeven aan dure zonweringsystemen, want dit zonnescherm voldoet meer dan prima!

Grandioos

Top product

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Perfect!

Makkelijk in montage en super resultaat / werking! aanrader

• Kleur Black

scheelt ca drie graden in flat bovenste verdieping

Aan de buitenkant van het raam werkt het velen malen beter dan van binnen. Maar dan scheelt het ook echt. De schermen zijn mooi afgewerkt. Er zit een gebruiksaanwijzing bij, die ook suggereert dat er een binnen- en buitenkant is, maar dat verschil is niet te zien. Ook zit er niet een rol bij, zoals ik elders ergens in een antwoord van Eclipse heb gelezen, dus ik zal het zelf voorzichtig op moeten rollen, straks in de winter. Ondanks dat ik hier onder een plat dak op het zuidwesten zit, scheelt het me behoorlijk in de hitte, dus ik ben er wel blij mee.

het verschil tussen 36 en 26 graden in de woonkamer

Het product doet wat het belooft. Vorige zomer zat ik regelmatig met 35+ gr.C in de woonkamer. En zoals een heerlijke zonnige week zoals afgelopen week heb ik de thermometer niet verder dan 27 zien komen. Het geld is het zeker waard. Dank jullie wel Suneclips

• Kleur Anthracite

Der Sonnenschutz für AUßEN am Fenster ist super gegen Hitze!

Die Beschreibung zur Befestigung ist klar! Passt perfekt an unsere schrägen Dachfenster oben vom Haus. DANKE!

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

werkt goed

Zonder een thermometer te gebruiken kan ik zeggen dat de temperatuur lager is geworden achter de ramen waar ik 2 screens heb geplaatst. De instructies waren helder, alleen de exacte plaatsing van de zuignappen was even lastig. Het verticale screen krulde aanvankelijk enigszins naar binnen. Ze lijken een natuurlijke vorm te hebben, intussen staan ze weer recht. De paperclips die ik hiervoor had geplaatst zijn blijkbaar niet (meer) nodig.

• Kleur Boulder

Très bien conçu, énorme différence de température !

Super bien depuis la commande jusqu’à la réception. Les screens sont super bien conçus et très efficace, énorme différence de température ! Bravo pour cette alternative, nettement moins chère que des volets screens roulants.

• Type de store Protection solaire maximale
  • couleur Concrete

GEWELDIG

Screen voldoet aan de verwachting Zien er mooi uit beetje moeite om het straks te krijgen maar al met al geweldig

• Kleur Anthracite

Goed product en snelle goede levering

Goed product en voldoet aan de omschrijving van de leverancier. Houd de zon inderdaad zeer goed tegen, wat de temperatuur in huis zeker ten goede komt.

• Kleur Anthracite

Prima product. Prijs...mwah... wel oké!

Een uitstekend product en blijkbaar gaat het hen goed, want tot 2x aan toe kreeg ik een mail dat het uitgesteld werd ivm drukte! Wel waren ze het schoonmaakmiddel vergeten mee te sturen, terwijl dat wel in hun beschrijving staat. Al met al tevreden!

• Kleur Anthracite

degelijk materiaal en vlotte, correcte service/montagehandleiding

Recent gemonteerd maar ik heb de indruk dat het aanhechtingssysteem op het raam goed doordacht is; afschermingsdoek is kwalitatief zowel naar zonwering als naar doorkijk. We hadden twee zuignappen tekort. Na contact, met snel antwoord, een vlotte service gehad om de twee resterende doppen te ontvangen. Waarvoor hartelijk dank! Mijn mama vindt zo de koelte in haar uitbouw terug. Dank voor jullie vlot hanteerbaar initiatief!

Doet wat beloofd wordt.

Gebruiksaanwijzingen zijn helder en makkelijk aan te brengen. Jullie buiten zonnewering houd mij mijn huis heerlijk aangenaam, wie wil dat nou niet?

• Kleur White

Screens makkelijker te monteren dan de uitleg op de handleiding !

Top Produkt

Super Produkt, relativ schnelle Lieferung sowie einfache Montage. Merkliche Abkühlung, da bei mir im Schlafzimmer von morgens bis abends die Sonne drauf scheint und leider kein Rollo vorhanden ist . Gerne wieder

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Weiß

Een uitkomst!

We hebben een oud huis waarbij we vrij recent voor alle ramen luiken hebben geplaatst. Echter bij het grote raam in de erker was dat niet mogelijk. De schermen van Sun Eclipse waren de oplossing. Een uitkomst! Het werkt prima! We merken duidelijk verschil in warmte. Heerlijk bij deze hoge temperaturen. En de kleur ‘black’ past uitstekend bij de monument-groene luiken! Wij zijn er heel erg blij mee! Bedankt Sun Eclipse!

• Kleur Black

Fijne zonwering, gemakkelijk te plaatsen.

Screens zijn duur en vonden we niet mooi. De zonwering van Sun Eclipse is makkelijk te plaatsen en redelijk geprijsd. In de woonkamer gekozen voor zwarte die nog wat licht doorlaten, boven in de slaapkamer wel een maximale sunblock uitvoering. Daar is het beduidend donkerder door, maar dat vinden we daar geen probleem.

• Kleur Black

Fijn dat het nu een paar graden koeler blijft!

Mooi product zoals omschreven. Duidelijke handleiding hoe je de screens moet monteren. Montage ging simpel en snel. Mooie afwerking. Screens zien er ook netjes en mooi uit voor het oog. Blijven goed zitten. Op diverse plekken in huis bevestigd waar ze bevestigd en het blijft nu een paar graden koelen dan voorheen.

Het is perfect

De communicatie en afstemming is perfect. De screens voldoen 100%. Ze zijn makkelijk te plaatsen volgens de handleiding. We zijn er erg blij mee.

• Kleur Boulder

Prima kwaliteit, snelle levering!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE