Leicht anzubringen, erfüllt seinen Zweck

Da alles vorgefertigt ist, ist das Anbringen nicht schwer. Die Sonne wird gut abgeschirmt, trotzdem kommt noch Licht rein und man kann rausgucken. Optimal.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Anthrazit

Heel erg tevreden

Ja, wat ben ik blij met mijn aankoop! Wegens de situatie kan ik alleen maar kiezen voor binnenkant sunscreens voor mijn woonkamer. Ondanks dat houdt het genoeg warmte tegen zodat ik prima kan werken. Mijn mobile airco ook minder vaak aangehad dan normaal. Nu heb ik beide variaties, naast mijn werkplek de maximale sunblock en daar hoef ik enkel mijn rolgordijn naar beneden te doen zodat er geen warmte meer te voele. Is. En bij optimaal zicht moeten ook de gewone gordijnen dicht voor hetzelfde effect. Dus tevreden met mijn aankoop!

Goede zonwering.

Eenvoudige montage al moet je het wel met twee man/vrouw doen. Effect was snel merkbaar. Slaapkamer is een stuk koeler! Een minpuntje is dat je precies het aantal warteltjes krijgt die je nodig hebt en als er dan één van vijf hoog naar beneden valt heb je een probleem. Daarom geen vijf sterren.

• Kleur Anthracite

Gewone screens konden niet goed gemonteerd worden op mijn balkon. De screens met de zuignappen op maat zijn een fantastische uitkomst. Mijn huis is echt koel waar het binnen wel 30 graden kon worden. En je kan van binnen gewoon naar buiten kijken. Heel simpel op te meten en nog simpeler om ze te monteren. Ik vond ze niet goedkoop in alle eerlijkheid.

Doet wat het moet doen

Ik heb nu voor de tweede keer in een paar weken tijd een bestelling gedaan. Heb echter per ongeluk optimaal sunblock gekozen en de eerste keer optimaal zicht. Helaas is de tweede kamer nu heel donker en dit is mijn werkkamer. Ze zijn op maat en te duur om ze opnieuw te bestellen. Stomme fout van mijzelf en ik moet het er mee doen. Beiden houden ze de warmte buiten!

• Kleur Boulder

houdt de zon prima tegen.

zitten enkele plooien in dus niet geheel strak op het raam.

Uitstekende Betaalbare Sunprotection

Simpel in al zijn vormen. Zelf opmeten, snelle levering, zelf monteren, fijne communicatie. En het belangrijkste: het foet wat het moet doen. Zon- en warmtewerend. Ik ben zeer tevreden!

• Kleur Anthracite

Prima zonwering en makkelijk te plaatsen

De zolderkamer warmde altijd gelijk op als de zon op kwam, maar nu met buitenzonwering blijft het binnen een stuk koeler. Het zicht naar buiten is ook nog prima. Goed systeem, makkelijk aan te brengen en een duidelijke handleiding. Alleen de ringetjes die je op het doek plaats mogen nog wat beter klemmen. Bij het loshalen van het scherm willen die nog wel eens loslaten.

Super product!!

Makkelijk in gebruik, stevig product, erg blij mee. Inmiddels 3 ramen voorzien.

Ideaal ....laat nog licht door

Hoe demonteren ik dit terug ....nu minder zon wil ik deze weer weg doen ...hoe doe ik dit

• Kleur White

Makkelijk aan te brengen en ondanks het schuine raam en de enorme hitte kan ik weer lekker werken op mijn kantoor. Super blij mee

Beantwoord aan de verwachtingen

De zonneschermen werden door mij geplaatst net voor vertrek vakantie en bij thuiskomst kon ik merkbaar voelen dat het niet meer zo warm was waar ik scherm met maximale sunblock had bevestigd. Ook het andere scherm met optimaal zicht beschermt goed tegen het opkomend zonlicht+warmte.

• Kleur White

Hadden dit jaren eerder moeten hebben!

Een enorm verschil in temperatuur. De zon staat vol op de ramen in de ochtend bij de slaapvertrekken en de middag/avond bij de woonkamer. Normaal zou het bij een stralende zon zomaar 30gr + worden in huis en nu max. 27 gemeten bij een buitentemperatuur van 33°C.

• Kleur Concrete

Super tevreden mooi product

Wij zijn super tevreden over Sun Eclipse Zat elke zomer te kloten met een doek voor de achterdeur en dacht zal dit eens gaan proberen. Snel binnen Makelijk op te hangen en werkt als een tierelier. Ga er nog meer bestellen heb nog een aantal ramen waar dit perfect voor is.

• Kleur Anthracite

Beste manier om warmte tegen te houden qua prijs

Het verschil als de screens eenmaal voor de ramen zitten en de eerste keer de volle zon er op gaat. Het raam voelt aan de binnenkant nog gewoon koel aan. Het werkt echt fantastisch.

Heel goed product

Prima zonwering mooi systeem

snel geleverd

Goede zon blocker

Netjes geleverd. Goede handleiding en screen gemakkelijk aan te brengen. Werkt goed, er is een duidelijk verschil Kwa temperatuur .

• Kleur Black

Prima kwaliteit en zeer makkelijk aan te brengen!

Het omschreven product als installatie op de website voldoet ruimschoots aan verwachtingen. Prijs-kwaliteit staat in prima verhouding. Zeer blij en tevreden met onze aankoop voor 3 ramen. Warmtewering is uitstekend!

makkelijk te bevestigen

Zat er tegen aan te hikken, maar was eigenlijk zo gedaan.

• Kleur White

Geweldige oplossing tegen de zon en warmte

Goede kwaliteit en gemakkelijk aan te brengen.

Heel tevreden

Heel tevreden!!!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Houdt de zon echt buiten

De zonnewering zorgt ervoor dat de kamers in ons huis slechts 1 à 1,5 graad opwarmen op een hele hete dag, in plaats van dat het dezelfde temperatuur is als buiten. Daarnaast zijn ze net een stukje extra verduisterend (naast onze al verduisterende gordijnen) wat ook fijn is met een baby die dutjes moet doen overdag. Makkelijk te installeren en het blijft goed zitten.

• Kleur Black

Ik heb het in de klikt gegooid.

Veel te duur voor dit ding.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Snelle levering ! Geweldige oplossing om warmte buiten te houden . En het werkt . Ik ben heel content

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE