Is de investering meer dan waard.

Afgegaan op reviews heb ik deze screens aangeschaft. Was op zoek naar een afdoende zonwering voor de terrasdeuren van twee slaapkamers en een deur naar de woonkamer. Dit terras staat 's middags vol in de zon en voorgaande jaren werd het bloedheet. Alles geprobeerd en uitgezocht wat zou helpen. Toch blijkt dat deze screens aan de buitenzijde van de deuren de perfecte oplossing zijn. Het scheelt al snel zo'n 5 graden in de slaapkamers. Uiteindelijk wordt alles opgewarmd als het voor hele lange tijd zo'n 25 a 30 graden is. Heb de screens vanaf 28 mei en het is vanaf die dag tot heden aardig warm geworden. Ik ben er blij mee. Dat niet alles helemaal strak hangt ligt waarschijnlijk aan mijzelf. Montage is kinderspel. Sun Eclipse maakt zijn bewering waar.

Makelijk te bevestigen

Makelijk te bevestigen maar krult onder en boven een beetje naar binnen

• Kleur White

Een bedrijf dat ik durf aan te bevelen.

Zeer goede informatie over het product en de installatie. Goede kwaliteit. Contacten op een heel vriendelijke manier. Correcte afspraken.

• Kleur White

Even stoeien met de zuignapjes maar het hangt! Scheelt een stuk qua warmte! Wij hebben ze aan de buitenkant

Het werkt

Op een volle zuidkant houdt het de zon tegen

Wat een uitvinding!

Het gemak om de producten te installeren is groot en elke dag geniet ik weer van deze aankoop. Het huis blijft koeler en lekker licht.

• Kleur White

screens maken het cool (er)

Voor mijn huis was het niet mogelijk screens met een casette te laten monteren. De screens van sun eclips (met zuignappen) zijn een uitkomst. Vooral voor de bovenverdieping. De montage verliep goed maar wel via een ladder. Niet ideaal omdat de screens alleen te verwijderen zijn wederom via de ladder. Voor langere warme perioden (die vaker voor komen) is dat geen probleem. Plaatsing binnen op het raam is vlgs. mij geen optie omdat de hitte dan al achter het glas zit. Sun eclips biedt een redelijk goedkope oplossing om mijn huis aanzienlijk koeler te houden. Duimpje omhoog dus. Toine. En slaap lekker.

• Kleur White

Het scheelt super veel zon en warmte

Het is makkelijk te bevestigen op de ramen en blijft goed zitten. De warmte blijft echt veel meer buiten dan daarvoor, de dakramen zijn nu niet meer heet als de zon er op schijnt, maar lauw.

• Kleur White

Heel makkelijk te plaatsen en wat blijft het heerlijk koel binnen. Snel voor meer ramen bestellen maar. Was bang dat het donker zou worden in huis maar dat valt reuze mee.

Top product

Sinds enkele weken op diverse ramen van de woning deze zonwering bevestigd. Op het balkon aan de buitenzijde (volledige sunblock, antraciet) en bij de huiskamer ramen (optimaal zicht, wit). Balkon aan de buitenzijde bevestigd, huiskamer aan de binnenkant. Zeker een verschil met vorig jaar toen in geen zonwering had. Hoeveel het uiteindelijk tegenhoud durf ik niet te zeggen maar met die hete dagen de afgelopen tijd weet ik zeker dat het product goed zijn werk doet. Makkelijk te installeren / bevestigen alleen grote ramen wel met 2 man doen. Ook makkelijk los te krijgen / herplaatsen. Bedrijf is ook goed bereikbaar.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

top

het is een stuk koeler hier in de slaapkamer

Goede kwaliteit

Goed product makkelijk te installeren.

Precies mijn wens

Goede kwaliteit met duidelijke handleiding.

• Kleur White

Makkelijk te monteren, blijft goed hangen, kan prettig naar buiten kijken en maakt zeker verschil qua warmte binnen.

• Kleur Concrete

Bevallen uitstekend.

Sinds mei 2022 heb ik voor alle ramen screens. Buiten in het zwart balkon deuren. Woonkamer voor 3 ramen die bestaan uit 3 bovenramen met een andere afm als de beneden ramen.Dit in de kleur wit Dit bevalt heel goed. Vlotte levering en goed verpakt ,zo kun je ze ook weer opbergen

Werkt niet

Helpt niet als de hele middag en avond zon op je ramen hebt helaas.

• Kleur White

Eenvoudig te bevestigen, doet wat t beloofd

De website werkt goed. Heldere instructies voor het maken van keuzes. De schermen hangen en ik merk t verschil meteen.

Eindelijk koelte

Ons volledige appartement ligt op het zuiden en het was zo gauw de zon scheen letterlijk een sauna, zelfs in de winter. Na lang zoeken bij Sun Eclipse uitgekomen en wat een super oplossing! Nu alleen in de woonkamer om uit te testen maar ga ze zeker ook voor de slaapkamers bestellen. Geen sauna meer!!

Het werkt

Top het werkt echt. Zijn echt blij mee. Het aantal bevestigingsmateriaal klopte exact. 2 extra had gemogen. Een viel tussen terras. Vraag 5 euro meer

Een geweldige oplossing!

Prima screens, goede uitleg en snelle levering!

• Kleur Anthracite

eenvoudig, effectief en een super service

Ik bestelde op donderdag 4 screens en had diezelfde avond nog contact met het bedrijf via WhatsApp om een aantal vragen te beantwoorden die ik nog had. Diezelfde avond nog wat extra metingen gedaan en foto's doorgestuurd waardoor de bestelling perfect in orde was voor m'n ramen. Zaterdag werden ze al geleverd en die avond heb ik ze geïnstalleerd op minder dan een half uur tijd. Het effect was onmiddellijk merkbaar. Daar ik voor de maximale sunblock ben gegaan is het wat minder licht, doch als de volle zon op m'n raam staat is dat zelf aangenamer. Doorkijk is perfect, en ze werken ineens ook tegen de inkijk. Ik heb ondertussen een 5de screen besteld voor één van de slaapkamers, want het verschil tussen montage langs buiten of een doek langs binnen is enorm wat de warmte afscherming betreft. Op de foto's zie je het verschil tussen wel of geen screen, en hoe het er langs buiten uitziet (nul inkijk, zelfs 's avonds met licht aan in de kamer).

• Kleur Anthracite

Fijne screens en gewéldige service!

Een klusjesman had voor mij de maten genomen maar deze waren te ruim. Daardoor kon het screen niet gespannen worden. Via WhatsApp kreeg ik hulp van Bram. Hij bedacht uiteindelijk een perfecte oplossing zodat het screen alsnog op de goede manier voor het raam geplaatst kon worden. Echt petje af voor deze man; hij heeft over en weer met mij gecorrespondeerd en beschikte over een engelengeduld! Ik ben nu heel blij met mijn screen en raad dit iedereen aan.

Compleet en makkelijk plaatsen

Inhoud compl met reinigingspads, goede handleiding. Ziet er netjes uit en het werkt voor het doel waarvoor asngeschaft. Al eerder besteld en geplaatst

Helemaal super!

Makkelijk te bevestigen en werkt perfect! Hadden we veel eerder moeten doen!

Positief verrast!

Ik zag de schermen voorbij komen via Facebook. Ik heb in huis een relatief kleine kamer, op de zuidkant van het huis. Dat is nu de kamer van mijn jongste pasgeboren zoon. Deze kamer kan heel snel heel warm worden. Ik was dus op zoek naar een oplossing hiervoor. De schermen trokken mijn aandacht, al was ik wat sceptisch gezien ze best goedkoop zijn. Maar goed, het valt dan ook te proberen. Toen ik ze thuis kreeg, werd ik nog iets sceptischer. Ik heb de volledige sunblock in het wit, en ik vond het erg lastig te geloven dat dit warmte tegen moest gaan houden. Inmiddels zijn er wat flink zonnige dagen geweest en de kamer is gewoon koel gebleven! De kamer blijft koel zonder dat je volledig hoeft te verduisteren. Ik ben zo blij met deze aankoop, en er zal snel nog een bestelling volgen voor de kamer van mijn oudste zoon.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE