Mooie kwaliteit

Maar nog niet opgehangen

Ideaal!

Ideaal voor met name niet-rechthoekige ramen, waar andere systemen geen oplossing bieden. De screens zijn perfect op maat geleverd. De montage verliep vlot dankzij de meegeleverde duidelijke instructie.

super tevreden

plaatsing was makkelijk, je moet het glas goed ontvetten.

• Kleur Black

Lijkt me ideaal voor zonwering zonder boren

We hebben het pas opgehangen en moeten nog de koelte ervan ondervinden in het huisje aan zee. Huisje is niets geïsoleerd en de zon schijnt de ganse namiddag binnen.

• Kleur Concrete

Prima oplossing

Mooie oplossing voor onze openslaande deuren aan de achterzijde van onze woning. We hebben eerst twee screens besteld voor de zijramen met maximale sunblock om te kijken hoe het ons bevalt. Inmiddels voor de openslaande deuren ook een bestelling gedaan maar wel de keuze gemaakt voor optimaal zicht anders wordt het erg donker. Makkelijk te monteren en een perfecte oplossing.

Lekker koel in huis

Ik heb vrij veel glas pal op het westen, dus in de zomer werd het flink warm in huis. De screens van Sun Eclipse zijn een prima oplossing voor een fractie van de prijs van een bedienbaar scherm.

• Kleur Black

Werkt goed

Aan de binnenzijde van het raam, dat bedekt is met een Sun Eclipse doek, is goed te merken dat de warmte buiten blijft. Tijdens het aanbrengen van het doek, werd ik regelmatig verblind door de weerkaatsing van de zon op het doek, dus het werkt uitstekend!

Weert zon/hitte zoals geadverteerd

Nu enige tijd op de ramen zitten en ben er zeer tevreden over. Het blijft donker en koel in de de slaapkamer wat ideaal is als ik uit de nachtdienst kom. Het monteren was even wennen omdat de zuignappen niet meteen goed bleven zitten.

• Kleur Anthracite

Wel een secuur werkje om de zuignappen op de goede plek te plaatsen! Maar het zit er nu een paar weken op en lijkt er goed op te zitten ook in de hele dag in de zo'n!

• Kleur White

Werkt goed, zuignappen blijven goed zitten. Blij mee!!!!!

• Kleur Anthracite

Prima service en goede kwaliteit

Eenvoudig te bestellen, snelle levering. Bij één screen ontbrak een metalen oog. Na melding is dit snel opgelost. Kortom goede service en een kwalitatief mooi product.

Schnelle Lieferung und Montage, schickes Aussehen

Funktioniert gut, ist aber ziemlich teuer. Ohne Probleme kann man Ersatzteile nachbestellen. Stoff hätte in der Länge und Breite gerne 1 cm mehr haben können.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Beton

Helemaal perfect

Gemakkelijk te bestellen; voldoende informatie op de website. Volgens afspraak is geleverd en gemakkelijk op te hangen. Doet wat het moet doen !!!

Doet wat het beloofd.

Werkt net zo goed als normale screens, zien goed uit. We zijn er heel blij mee.

• Kleur Concrete

prima produkt

Bestelling kwam snel, kreeg bij de bestelbevestiging meteen de ophanginstructie en een link naar een voorlichtingsfilm. Heel handig, inmiddels hangen ze voor de terrasdeuren en ben ik heel tevreden. Het zou handig zijn om tenminste 1 reserve zuignap met toebehoren bij iedere bestelling te leveren.

Geweldig product

Dit scherm, daar had ik jaren eerder van moeten weten. Het werkt geweldig! Ik heb de full sunblick scherm gekozen, je kan er tot mijn verbazing nog gedeeltelijk doorheen kijken. Dus een opgesloten gevoel krijg je niet en de volle zon die er tot nu al is geweest ,word echt goed geblokkeerd. Zoveel minder warmte binnen in de slaapkamer. Wil niet meer zonder. De volgende 2 schermen zijn alweer besteld voor de andere kamer. Team van sun eclipse: ga zo door!

• Kleur Boulder

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede betaalbare oplossing in de zon uit de keuken te houden. Montage is eenvoudig en als je goed gemeten hebt is de pasvorm optimaal.

• Kleur Anthracite

Goede en makkelijke oplossing zonder schroeven

WErkt zeer goed en is erg makkelijk te monteren. Je moet alleen wel rekening houden dat het ook minder licht doorlaat als de zon er niet op staat, dus het huis wordt wel donkerder. Wij maken dan de bovenkant los en slaan deze om zodat er meer licht binnenkomt als de zon (nog) niet schijnt.

Helemaal top

Mooie screens perfect afgewerkt en ze doen wat ze horen te doen.

• Kleur Anthracite

Perfecte oplossing voor op een deur

Werd exact op aangeven leverdatum geleverd. Screen past perfect, blijft goed zitten op openslaande deur. Ook na forse regenbui en veel wind zit hij nog goed vast.

• Kleur Anthracite

Werkt heel makkelijk en is zo geplaatst

• Kleur N.v.t.

tevreden

Ik had de screens opgehangen in een week dat het regende. Daardoor was mn appartement lekker koel toen de zon uitkwam. Ik merk dat de warmte opmerkelijk minder binnen komt. Het zicht naar buiten toe is nog goed. Ik overweeg om volgend jaar de screens aan te kopen voor de slaapkamers.

• Kleur White

Scheelt aanzienlijk in temperatuur binnen en ziet er ook nog eens mooi uit!

• Kleur White

Houd de warmte en zon prima tegen

Makkelijk te bevestigen , doet wat het moet doen

• Kleur White

Perfect wat ik ervan verwachte.

Vlotte en correcte afhandeling en goed gedocumenteerd.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE