gewoon geweldig!

Netjes verpakt. Makkelijk te monteren. Voldoet aan wat er beloofd wordt. Wij vinden het geweldig. Onze tweede is onderweg waar we erg blij mee zijn. Het worden er zeker nog meer. Fantastisch product!

• Kleur White

Eenvoudig te monteren en daadwerkelijk koeler

We hebben op zolder een screen van Sun Eclips met als doel iets minder warmte door de zon. En het werkt! Het is op de zonnige dagen echt minder warm.

Makkelijk en efficiënt

De screens zijn makkelijk te bevestigen en houden de zon goed buiten zonder dat het te donker wordt. Ideaal!

unkompliziert, schnell und einfach

Habe den Sonnenschutz für unseren Wintergarten bestellt. War ganz einfach zu montieren und passt super, jetzt können wir raussehen, niemand kann rein schauen und es ist definitiv kühler geworden.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe k.A.

Ik voelde meteen al t verschil in temperatuur , raad t echt iedereen aan !

• Kleur White

product werkt en fijne service!

Ik ben blij met de schermen, het wordt minder warm binnen en ze zijn erg gemakkelijk te plaatsen. Ik vind echter de prijs wel wat aan de hoge kant voor wat je krijgt. Ik had bijvoorbeeld netter afgewerkte randen van het materiaal verwacht. We misten 1 zuignap en die werd zeer snel nageleverd dus dat was erg netjes.

• Kleur Anthracite

Goede service en goed product

Screens houden effectief warmte tegen. De nieuwe kleur in doppen zijn een meerwaarde.

• Kleur Boulder

Goede, snelle service en een top product!

Mijn schermen waren binnen een paar dagen gemaakt en geleverd. De maximale sunblock schermen houden ook echt heel veel van de warmte tegen. Stevig materiaal, makkelijk aan te brengen en het blijft goed zitten. Heel blij mee!

• Kleur White

Voor een mooie prijs screens die de hele zomer blijven hangen. Het scheelt toch een paar graden in onze slaapkamer in de zomer!

• Kleur Black

Aangenaam verrast

Een prima product met een goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te installeren. De screens doen hun werk waardoor het merkbaar koeler is in de serre. Duidelijke website waardoor bestellen makkelijk gaat. Aanrader!

• Kleur Anthracite

Houdt de warmte grotendeels buiten.

Snelle levering. Goed verpakt. Montage eenvoudig. De warmte wordt goed buitengehouden. Het wordt nog wel warm in de caravan maar niet meer bloedheet. Wij zijn erg blij dat we de screens hebben aangeschaft. Bovendien kunnen wij wel naar buiten kijken maar men kijkt niet meer naar binnen.

• Kleur Boulder

snelle levering en het product is top

aanvangkelijk wat bedenkingen bij de zonwering - maar het functioneert prima. binnen blijft het eenstuk koeler.

Fijne zonwering

Wij zijn er enorm blij mee. Op plekken waar we geen rolluik hebben hangen hangen deze zonweringen voor de raam. Hebben er nu 3 hangen wat fantastisch goed werkt. Wij zijn er blij mee.

Eenvoudig en degelijk.

Degelijke zonnewering voor 1/10 van de prijs. Makkelijk te plaatsen (zorg dat de zuignappen zeer warm zijn!). Ze zien er nog goed uit ook!

super eenvoudig te plaatsen

100% tevreden

• Kleur Concrete

Zeer tevreden over de begeleiding en het product.

Vanwege de lastige maatvoering was het noodzakelijk om goed contact te hebben met het bedrijf. Na enige malen over en weer contact te hebben is het resultaat zeer goed.

Mooi afgewerkt scherm

Het scherm is binnen de aangegeven tijd n deugdelijk verpakt verzonden.

5 days shipping time, but it's in fact 14+ days

I've ordered this as it seemed like a great solution and with a reasonable shipping time. Today I received the second email that the order is being delayed at least another week (19 days to be exact, if that is a reliable date). The heat is here, but not the solution for the heat. As the order is not done yet, I just send an email and message asking for a refund - not worth the wait, and I really hope it works, as they broke the agreement on the delivery. As a suggestion to the company: add a longer shipping time and deliver it before, so customers are happy about it and not frustrated about this poor experience.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Super!!

Makkelijk bestellen. Duidelijke uitleg op de website. Snelle levering. Duidelijke uitleg om de screen te plaatsen. Kortom uitstekend! Vorig jaar de bovenverdieping gedaan en nu ook de openslaande deuren. Wij zijn zeer tevreden.

• Kleur Anthracite

Snel geleverd en goede service

We hadden er al 2 op andere ramen en die bevielen zo goed dat we voor de andere ramen nu ook besteld hebben. Ik was een schtoefje verloren en die werd gratis nagestuurd, erg fijn!

• Kleur Black

Prima product

Weer uitstekend

Dit is de tweede keer dat we de raam schermen hebben besteld. Vorige zomer is het zo goed bevallen op zolder, dat we nu de grote ramen op de eerste etage ook hebben gedaan. We zitten daar in de werkkamer de hele dag in de volle zon en dit geeft privacy, het is veel koeler en je kunt nog steeds naar buiten kijken. Absoluut aan te bevelen en veel beter dan bijvoorbeeld airco als je een beetje duurzaam wilt zijn.

• Kleur Concrete

Te vroeg om er iets over te zeggen.

Duidelijke website. Snelle levering. Ziet er goed uit. Heb het nog niet in gebruik genomen omdat het nog niet nodig is.

• Kleur Anthracite

Tot nu toe een super aankoop

Makkelijk te bevestigen en heeft al wind en regen doorstaan. Heerlijk koel binnen. Werkt dus top.

Super goede service!

Super goede service!