Sjiek

Passen precies en houden de warmte buiten. Ze staan prachtig en maken het huis best sjiek met hun uitstraling. Het enige nadeel is dat je ze niet omhoog kan rollen (ik besef me dat ze geen rolgordijnen zijn), maar er moet een mogelijkheid zijn om ze te laten staan en toch het licht naar binnen te laten nadat de zon omlaag is. Zelf heb ik een rioolleiding gekocht en er een koker van gemaakt om ze op te bergen. 2 afsluiting voor de buis kopen en 1 lijmen met pvc lijm en je hebt je koker om ze op te bergen ipv een doos.

Correcte behandeling, correct product

Er misten 2 zuignap sets, maar die worden (zijn) nagestuurd.

Ben er heel blij mee.

Zeker geen spijt van de aanschaf van een screen. Zelfs ik kon het aanbrengen. Het verschil in temperatuur en licht is duidelijk te merken. Niet meer met de gordijnen dicht en de temperatuur blijft veel lager in de kamer, ondanks dat ze aan de binnenkant zitten en de zon pal op het raam staat. Kortom: ik ben er heel blij mee.

• Kleur White

Snelle levering en een mooi product. Vorig jaar al enkelen besteld en nu aangevuld voor de serre. Erg blij mee en ze doen goed hun werk

• Kleur Black

Snelle levering, makkelijk te monteren en houd de warmte buiten.

• Kleur White

Ziet er veelbelovend uit.

De screens zijn vorig week-end geplaatst. Het is dus nog te vroeg om het zonnewerend effect te ervaren. Wel problemen ondervonden om de screens mooi strak te plaatsen (zelfs nu zitten er nog kleine blazen of bulten in). Zal nog eens opnieuw beginnen om ze strakker te krijgen.

• Kleur White

Snelle levering en goede service

Toen bleek dat een van de zuignappen niet goed werkte, kregen we per ommegaande een nieuwe.

Wás geweldig

Wás geweldig omdat ik vorig jaar mijn eerste sun screen kreeg en dat was echt super. Nu had ik het voor het grote kantelraam op zolder besteld. Het viel mij nu toch wat tegen hoe krap de afmeting was bij aflevering. De vorige had een royale flap aan de zij - onder en bovenkant . Nu is die veel ieler waardoor er toch wat zon door komt. Het is prachtig materiaal en deze witte laat praktisch geen zon door, alleen de randjes ,dat is wat minder.

Top bedrijf

Ze denken echt met je mee, vriendelijk en een super service.

Simpel en klantvriendelijk!

De website is erg gebruiksvriendelijk, de keuzes zijn helder, en aandachtspunten worden goed beschreven. Het bestellen verliep dus heel simpel, daar hou ik van :) Na levering bleek dat een van de screens een vouw had opgelopen bij het verpakken. Contact via de mail ging heel vlot, er werd contact op genomen in het weekend en heel spoedig heb ik een nieuw screen ontvangen. Echt top service op alle vlakken.

Een wordt top

Goede en snelle reactie en service

• Kleur Black

Netjes geleverd en gemakkelijke montage

Vandaag mijn Sun Eclipse scherm gemonteerd op de verandadeur. Voor de deur had ik gekozen voor de Optimaal zicht versie. Aan de ramen zal ik later de Max Sunblock versies nog monteren. Alles zit netjes in de doos verpakt en de handleiding is zeer duidelijk. Eerst het glasoppervlak volledig schoon maken en dan de zuignappen eraan. Goed laten opweken eerst in water van 100 graden en ze zuigen zich perfect vast. Dat voelt gelijk soliede aan. Het scherm goed ingepast en dan de rest van de montage zoals in de handleiding afgewerkt. 1 puntje van kritiek vond ik dat je moeilijk vast kon stellen wanneer de schroeven echt vast-vast zaten. Ik heb geen risico's genomen op breuk en heb ze zo vast als ik durfde aangedraaid en dan een halve slag gelost, zoals in de handleiding stond. Nu afwachten of het scherm zijn werk doet kwa hitte tegenhouden. De volgende maanden zullen dat wel uitwijzen. Het zicht erdoor naar buiten toe is perfect wat ik verwachtte alvast.

• Kleur Concrete

Prima prijs/kwaliteit

Doordat we een nieuwe voordeur hadden gekregen, moest ik opnieuw screens bestellen. Ik heb al voor meerdere ramen van ons huis, bij Sun Eclipse besteld en nog altijd zeer tevreden met de kwaliteit van de screens. Het scheelt altijd een paar graden als de screens er op zitten. Ik haal ze in het najaar er altijd af en in het voorjaar gaan ze er weer op. Als je de montagehandleiding goed volgt, zitten ze er mooi strak op en ook met storm blijven ze zitten. Ik vind de prijs/kwaliteit echt super bij Sun Eclipse!

• Kleur Anthracite

Mooie, makkelijke zonneschermen, wel met alleen Duitse gebruiksaanwijzing

Ziet er allemaal goed uit. Alleen jammer dat ik iets in Nederland bestel, een Nederlands product, er vervolgens Alleen maar een Duitse product beschrijving bij zit.

• Kleur Concrete

perfect voor ramen waar een vast scherm of zonnescherm geen optie is

Zeer goede service en snelle levering. De zomer liet even op zich wachten, maar vandaag toch voor 3 kamers aan galerij flatwoning de screens geplaatst. Vaste screens of zonnescherm was geen optie en zodra ik over deze screens hoorde was ik meteen verkocht. simpel te bestellen op de website en zeer snelle levering. Als je het eenmaal doorhebt zijn ze simpel te bevestigen. De dopjes zijn zeer stroef en als je net als ik een flink aantal ramen moet doen, raad ik aan om je vingertoppen in te tapen. Bij mij lagen na 4 ramen toch echt de vellen ernaast. Maar het is het allemaal meer dan waard. Merk nu al duidelijk verschil en ik weet zeker dat ik de hele zomer hier heel veel plezier van ga hebben

Super oplossing

Heel erg tevreden! Tijdens het bestellen had ik een aantal vragen en deze stelde ik via WhatsApp. Al heel snel kreeg ik duidelijke antwoorden en kon ik de bestelling definitief maken. De schaduwdoeken werden vervolgens al heel snel geleverd. Ze zien er heel mooi en netjes uit. Het aanbrengen ging heel gemakkelijk. En wat een verschil nu ze hangen! We kunnen nog steeds naar buiten kijken, maar het zonlicht en de warmte blijven buiten. Een super oplossing dus!

Je merkt het verschil

Nu drie schermen geplaatst met maximaal zicht. De temperatuur in de woonkamer loopt niet meer zo snel en hoog op. Het zicht van binnen naar buiten is echt goed. En van buiten naar binnen geeft het veel privacy.

• Kleur Anthracite

Het screen houdt de warmte buiten

Ik heb een van de schermen opgehangen. Hoewel het nog niet erg warm is, lijkt dat ene scherm warmte goed tegen te houden. Ik had alleen moeite om het alleen netjes op het raam te krijgen. Ik heb maximaal sunblock, maar je kunt toch goed naar buiten kijken.

snelle afhandelin, makkelijk systeem

Goede bestelinstructie op de website, snelle afhandeling order en makkelijk te monteren. Ook nog snelle respons op aanvullende vraag. Maar belangrijkste, of het werkt kan nog niet worden gezegd omdat het nog vroeg in seizoen is en er nog geen extreem warme dagen zijn geweest.

Scheelt zeker de helft

De screens zijn makkelijk te monteren. Zien er strak uit. Hitte wordt Zeker voor helft minder.

Goede snelle levering.

Het scherm houdt zon en warmte goed buiten.

top!

Doet wat het moet doen. Het is nu al koeler in de kamer waarbij het voorheen heet werd. Heeft al een aantal keer flink geregend, en dat lijkt zover geen probleem te zijn voor de schermen. het perfect strak trekken is wat lastiger bij het grote scherm, maar dat kan ook komen omdat ik die als eerste deed. De rest hangt allemaal strak.

Mooi en betaalbare zonwering

Ik ben heel tevreden over de geleverde screens. Het is een goede kwaliteit en makkelijk te bevestigen. Ondanks de donkere kleur nog steeds vanuit huis een goed zicht op de tuin.

Heel goede zonwering.

- Kwalitatief goed product. Voor mijn Velux dakramen had ik Velux screens besteld: slechter screen (dunner en minder warmtewering) in vergelijking met SunEclips - Duidelijke uitleg op de website - Appartement op 3e etage en beide zijdes dus met screens: even een klusje maar ja maar 1x per jaar dus...prima te doen - Beide screens besteld. Optimaal zicht voor uitzicht en Maximaal sunblock voor slaapkamers: prima. Ook veel privacy vanaf galerij kun je niet naar binnen kijken maar er is wel zicht naar buiten

Prima screens

Zodra ik jullie screens zag, zag ik de oplossing voor mijn probleem. Afgelopen met lappen voor het raam of over de deur. Het werkt prima!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE