Heb afgelopen maandag 2 screens besteld en had ze vandaag (zaterdag) binnen. Heb er inmiddels 1 opgehangen en het ziet er super uit. Ook het ophangen... In nog geen 5 minuten!!

Top product

Eerst gekocht voor mijn slaapkamer om te proberen. Werkt perfect, nu ook voor de andere ramen besteld. Makkelijk te bevestigen.

• Kleur Concrete

Zeer goed werkend product. De warmte blijft buiten.

Gemakkelijk aan te brengen. Het werkt direct. De warmte blijft buiten. Wij hebben sunsreens aangebracht op alle aan de zonzijde aanwezige ramen van ons huis.

Past precies goed gemaakt

• Kleur Anthracite

Heel fijn contact en mooi materiaal

Ik kreeg na mijn bestelling nog advies om te zorgen dat ik echt het juiste bestelde. Top service!

Prima bedrijf

Ik heb een aantal verschillende ramen van screens voorzien van Sun Eclipse. Vooral de afwijkende maten vormden het probleem van mijn bestelling. Hier is SunEclipse 100% aan tegemoet gekomen, zodat alles op de "mm" nauwkeurig paste incl. zuignappen.

• Kleur Boulder

Prima oplossing voor een raam waar vaste zonnewering geen optie is.

Eenvoudig bestelproces en het bevestigen is heel eenvoudig. Een zeer effectieve oplossing.

• Kleur White

Klaar voor gebruik geleverd, makkelijk te plaatsen en ziet en mooi uit

De schermen zijn direct klaar voor gebruik, het plaatsen is eenvoudig en het ziet er prima uit. Het enige waarom ik geen vijf sterren geef is dat het nog niet te beoordelen is hoe goed ze de warmte buiten houden, want het is nog niet echt warm geweest dit voor jaar. Het uitzicht van binnenuit is zoals op de foto te zien, ik heb schermen voor maximaal sunblock maar je kunt nog steeds gewoon naar buiten kijken. Van buitenaf ziet het er wel echt dicht uit.

• Kleur Anthracite

In eerste instantie waren er door een foutje verkeerde maten verstuurd. Na contact te hebben gehad zijn er zonder gedoe nieuwe schermen toegestuurd. Zeer prima opgelost en de schermen werken nog goed ook

• Kleur White

Super fijn houd de zon echt tegen

• Kleur Anthracite

Snelle service en actief meedenken!

Wij hebben een goede ervaring. Bestellen gaat makkelijk en ook afwijkende maten worden vakkundig op maat gemaakt. Er wordt goed meegedacht en alles goed besproken. De screens zijn snel geleverd. Ook zijn ze makkelijk te bevestigen en alles wordt compleet geleverd. Goede service Wij zijn erg tevreden

Praktisch en handig

Fijne zonwering en heel makkelijk te plaatsen..echt topproduct

Gebruiksvriendelijk en ecologisch

Zeer gemakkelijk om te monteren. Zo geplaatst en past op elk venster. Zal in de zomer de warmte kunnen buiten houden. Dus spaart aan kosten van airco. Top! Zeer bereikbare en klantvriendelijk service!

Top product

• Kleur Black

Zeer mooi ! Met een uitgebreide handleiding. Lekker koel aan de binnenzijde dus sterk aan te bevelen. Wanneer het scherm er af is zie je wel de zeer sterke zuignappen. Maar liever dat dan de hitte.

Mooi en makkelijk toepasbaar

Mooi product en goed zelf te bevestigen

• Kleur Concrete

Laat die hittegolf nu maar komen!

Nette screens, op tijd geleverd, simpel te monteren. Eerst van de 3 ramen 2 gedaan en 1 niet om met de zon erop het verschil te voelen. Nou dat verschil was duidelijk voelbaar. Met screens kwam er aanzienlijk minder warmte binnen dan zonder. Meteen voor de andere kant van het huis ook screens besteld. Helemaal blij mee.

Perfect product

Handige site, snel geleverd en past perfect

• Kleur Anthracite

Zeer tevreden over Boulder Sun Eclips screen!

Wij kochten 4 screens voor de slaapkamer ramen en plaatsten ze aan de binnenkant. Wij merken nu al het verschil in temperatuur (maand april). Hopelijk merken we dit ook als het warmer wordt! Wij zijn zeer tevreden.

Prima oplossing zonder boren

Simpel te bevestigen snel geleverd

Super, top screens

Super kwaliteit, snelle levering. Heel makkelijk te bevestigen. Warmte blijft goed buiten. Heel tevreden

• Kleur Black

Heel blij mee

De screens zijn makkelijk te installeren met de handleiding erbij. Blijven ook zeker goed zitten. Weliswaar hebben de screens bij mij nog geen zomer moeten doorstaan, maar ik merk nu al dat ze veel warmte tegenhouden. Zeker een aanrader als je bijv. geen rolluiken kan of mag ophangen.

Stevige screen

Het screen was goed op maat gemaakt. Het is stevig en de zuignappen werken goed. Waar we alleen geen rekening mee hadden gehouden was dat de zuignappen alleen op GLAD glas houden. Aangezien het glas binnenshuis waar wij ze op wilden bevestigen, enigszins geribbeld was, werkte dit niet. We hebben het screen daarom aan de buitenkant bevestigd, waar het glas wel glad was. Het hangt nu een paar weken en het houdt zich heel goed, ook tegen de wind.

Voldoet aan de verwachting

Van 's morgens vroeg tot rond 4 uur staat de zon op de ramen. Nu wij de screens hebben blijft het binnen koel en het zicht naar buiten is nog perfect.

• Kleur Anthracite

Makkelijk en snel te plaatsen

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE