Top screens

Twee jaar geleden voor eerst besteld. Na de warme zomers nu voor de hele achterkant, zuidwest kant, besteld. Net kleine keukenraam opgehangen. Met de rest wacht ik nog even tot de zon weer dagelijks schijnt. Ideaal systeem, makkelijk te bevestigen en voor appartement goed systeem.

Heel tevreden

We hebben een veranda aan ons huis wat heerlijk is in de lente, winter en herfst maar in de zomer kan het er erg warm worden. Tijdens die hete periodes plaatste ik altijd een groot, lelijk zeil over de veranda. Nu hebben we screens besteld om die periode te overbruggen en we zijn erg tevreden van het mooie resultaat en de service van Bram. De screens zijn niet goedkoop, maar ze doen goed hun werk en de zuignappen zijn echt stevig. Bekijk wel even de video met plaatsingtips voor optimaal resultaat.

Handig.

Het is super makkelijk op te hangen.

Bijzonder adequate zonwering

Goed uitgevoerd zonweringssysteem. Montage vraagt wat aandacht, maar als je er even de tijd voor neemt, heb je een mooi, strak uitziend resultaat. Zeker een aanrader. Ook de prijs is niet extreem hoog.

• Kleur Concrete

goede keuze en snelle levering

Items komen goed en stevig verpakt binnen. Misschien wel een idee om grotere raam verduisteringen in een " tapijt rol " te doen. Dan kun je ze beter en handiger opruimen

• Kleur Black

Mooie zonwering

Omdat wij boven niets voor de ramen kunnen, omdat het kozijn tegen de dakgoot zit vorig jaar bij jullie deze screens besteld. Om weer en wind uit te proberen hebben wij ze achter de hele winter laten hangen, ze hangen nog nu ook maar voor voor besteld en die gaan we binnen kort ook ook op hangen. Prima zonwering en je kan gewoon naar buiten kijken en de ramen kunnen gewoon open,.

• Kleur Black

Goede service en mooi product

We hebben twee keer een bestelling gedaan, eerst om bij een deur te testen. Beviel goed, daarom ook voor andere deur en klein zijraam besteld. En als je dan zelf iets fout doet denken ze mee in de oplossing.

Super tevreden!

We zijn heel tevreden, makkelijk systeem en je bent geen duizenden euro’s kwijt. Zuignappen zie je natuurlijk wel, maar weegt niet op tegen de voordelen vinden wij.

• Kleur White

Al het geld meer dan waard!

In het begin serieus sceptisch ´werkt dit wel, past dit wel, hoe duur is dit?' Eerst voor 2 ruiten besteld om te testen of het de warmte tegen zou houden afgelopen zomer, met daarnaast gebruiksgemak en qua kosten. Want ja, het is een investering.. tegen de warmte! Nou wij zijn helemaal om, het werkt echt!! Wij hebben 1 kant van het huis wat niet gemakkelijk is om aan de buitenzijde een zonnescherm te plaatsen, waardoor deze oplossing perfect is. Later hebben wij nog eens 5 screens besteld en wij zijn zeer tevreden. Ook contact gehad met SunEclips ivm een kapotte zuignap; dit is voor mij kosteloos verholpen! Top service!! En.. een dikke aanrader!

• Kleur White

Door aparte maten van het serreglas hebben wij de deskundige hulp van eigenaar zaak hard nodig gehad. Na meerdere gesprekken is definitieve vorm van sunscreen aan deel binnenzijde raam van serre vastgelegd en gemaakt. Resultaat was voor ons verbluffend mooi en bruikbaar.

Nog niet ontvangen

Kan jammer genoeg nog geen beoordeling geven , ik heb mijn screens nog niet ontvangen ze gingen normaal op 9 november verstuurd worden... nu de winter voor de deur staat zullen we ze pas volgend jaar kunnen ophangen .

• Kleur Anthracite

Erg goed product wat gewoon doet wat het moet doen en ook nog eens supermooi is. Getest met storm en noodweer, blijft gewoon net zo mooi en strak in vorm. De bereikbaarheid van Sun eclipse bij vragen is ook goed,snel en behulpzaam. Kortom in één woord: super!

• Kleur Anthracite

Goede screens, goede service.

Heb intussen meerdere screens naar volle tevredenheid. Ze zijn goed zonwerend, de bevestiging is simpel met goede instructies. Ik had zelf een inschattingsfout gemaakt, na overleg werd dit kosteloos( alleen verzendkosten) veranderd. Alles ging vlot. Goede communicatie. Ik probeer straks in de winter de screens in te zetten ( buitenkant)tegen de kou. Dat is dus nog even afwachten of dat iets doet. Zeer tevreden!

• Kleur Concrete

Correcte levering conform bestelling. Zullen er zeker nog bij bestellen.

Een verademing

Houdt heel veel warmte zomers buiten

• Kleur Concrete

Keurig, praktisch en passend bij afwijkende formaten

Ideale oplossing voor ramen met schuine zijden. Gekocht als buitenzonwering. In najaar, winter en voorjaar ook binnen te gebruiken, want makkelijker te monteren en weer te verwijderen.

Simpel en verkoelend

Sinds de zomer voor het eerst gebruik gemaakt van de schermen. Ze zijn relatief makkelijk te bevestigen (wij hebben andere vorm ramen, dus soms wat puzzelen en schuiven). Geeft een mooie uitstraling en goede verkoeling. Van binnen is er nog prima naar buiten te kijken en andersom geeft het nog een goede privacy.

• Kleur Boulder

Superblij mee.

Kreeg het pakket netjes verpakt thuis. Zeer eenvoudige montage. Ben er zeer blij mee, ik werk onder een kantelraam en daglicht scheen op mijn beeldschermen. Nu totaal geen last meer van. Heb de binnen versie genomen. Perfect op maat gemaakt De foto is op een zeer bewolkte dag s'ochtends vroeg genomen. Een aanrader! De prijs meer dan waard! Heb jullie dan ook al aan meerdere familieleden/kennissen aangeraden.

Super !!!

Materiaal werkt perfect , goeie kwaliteit en service . En keurig netjes afgewerkt. Heb je vragen dan krijg je ook snel antwoordt. Wij zijn super tevreden !!

Zorgvuldig!

Om zeker te zijn van mijn opgegeven maten werd er eerst nog even contact met mij opgenomen!

Geweldig zo'n screen!

Wat een fantastisch screen!

• Kleur Anthracite

Het houd de zon aardig uit de slaapkamer.

Het werkt goed.

• Kleur White

Goed product, doet wat het belooft en gemakkelijk aan te brengen.

De sreens houden de zon goed tegen terwijl je er van binnen naar buiten toch nog redelijk doorheen kunt kijken. Esthetisch ziet het best goed uit. De screens zijn naderhand makkelijk te verwijderen zonder dat je kunt dat ze er gezeten hebben. De screens moeten wel zorgvuldig opgerold worden opgeborgen.

goed werk

alles goed geregeld van de tekeningen tot en met het maatwerk. minpuntje dat het wel erg lang duurt voor het binnen is.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE