Efficiënt,

Het type screen dat wij hebben gekocht is heel efficiënt om het zonlicht/warmte buiten te houden; ondertussen zijn de screens weggehaald en opgeborgen voor de volgende hitte periode. Opmerking: de schroeven om de zuignappen vast te zetten zouden iets kleiner, dus esthetischer, mogen zijn...

Mooi product

Prijs wat hoog. Maar product bevalt wel.

• Kleur White

Super mooi en handig product

We hebben voor de zolder voor de kiepramen sunscreens aangeschaft en het werkt perfect. Het houd de warmte tegen maar het blijft licht op de zolder. Ik heb ze nu weer netjes in de verzenddoos opgeruimd. Enige is dat ik hoop dat ik volgend jaar, als ik ze weer ga plaatsen, nog weet wat de voor en achterkant is. Ik wist nu door de product stickers wat de "zonzijde" was. Het verschil zal hem in de ringetjes zitten want het doek lijkt voor en achter gelijk. Misschien dat jullie daar nog een handigheidje voor hebben.

• Kleur White

Zeer tevreden over product …reeds 2 zomers in gebruik. Service na verkoop is super !

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, zowel ivm de info ivm levering maar ook door het concept. Is idd super gemakkelijk te monteren en is echt wel efficiënt Ik had er wel wat twijfels over maar voldoet volledig aan mijn verwachtingen;

• Kleur Anthracite

snelle reactie, snelle levering, heldere uitleg, prima resultaat

Ondanks dat op de website werd aangeven dat de levering nog lang kon duren, werden de screens binnen 2 weken geleverd. De communicatie en uitleg is snel en duidelijk. De screens zijn eenvoudig te monteren, zien er goed uit en voldoen prima

Correcte levering

Screen paste perfect op het raampje van de schuur. Prima en snelle levering.

• Kleur Anthracite

Helaas door de pakketdienst (nog) geen product maar perfect opgelost aangedragen door Sun Eclipse!! Bedankt

Ziet er goed uit

Kan ik niet zeggen, we gaan ze nu nog niet bevestigen. Kan nog geen foto sturen.

Erg duur...

Werkt goed maar vind het echt heeeeel duur en best nog wel lastig te plaatsen zonder vouwen...

• Kleur Anthracite

Perfecte zon en hittewerende raamdoeken.

We hebben eerst 1 doek besteld om te bekijken hoe het is. Het is echt wat ze zeggen. De temperatuur is aanzienlijk minder. Ook de felheid van de zon. Het was nu heel fijn om op de badkamer te zijn. Geen knijpende ogen, geen donkere doeken ervoor en dan de lamp aan moeten doen, de temperatuur is echt lager. De kleur pas perfect bij de rest van de badkamer. Op de foto die ik meestuur staat de zon hoog. De felheid word heel goed tegengehouden. Wij zijn mega tevreden over Sun Eclipse. Blij met de aankoop. Later hebben we ook n doek besteld voor de warme hal. Ook daar minder warm en geen felle zon.

Super goed geholpen

Klantgerichte snelle afhandeling van zaken. Er wordt goed meegedacht. Wij zijn erg blij met de screens. Mooie oplossing voor als reguliere zonwering geen optie is.

• Kleur Concrete

Mijn ervaring met Sun Eclipse os Top vandaar ook mijn 5 sterren. Ik woon in een huurappartement met veel ramen, 3 hoog. Screens aan de buitenzijde is geen optie. Dus kwam ik al snel uit op de binnenscreens waarin ik eigenlijk alleen de maten van de ramen hoefde op te geven en verder niet omdat screens voor binnen al eigenlijk door de firma zelf worden aagegeven dat je die het beste kunt nemen, kleur en soort. Ik heb ze in september besteld toen eigenlijk de ergste warmte al achter de rug was van deze zomer, maar toch opgehangen alleen al om te kijken hoe makkelijk het systeem werkte. Dat was heel makkelijk, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het volgend voorjaar en zomer zal gaan met de warmte hier in het appartement. Ik heb voor nu alleen screens gekozen voor mn huiskamer zij raam omdat daar de eerste zonnestralen de huiskamer binnen komen. Indien ze werken door minder warmte te ervaren zal ik zeker bij deze firma over gaan op het voor meerdere ramen en ruimtes screens te bestellen. De klantenservice is correct, snel en klantvriendelijk.

goed en duurzaam

Stevige materialen die regen en wind doorstaan. De kamer blijft koel door een goede zonblokkering. Niet de goedkoopste, wel de beste !

• Kleur White

Goed service, goed te bereiken. Screens zijn mooi en houden echt veel warmte tegen. Er is direct doorgepakt op mijn vraag/klacht. Alles perfect geregeld en opgelost.

• Kleur White

Slaapkamer blijft koel in de zomer

Vanwege de aanhoudende zon afgelopen zomer werd de slaapkamer onaangenaam warm en die warmte kregen we er haast niet meer uit. Lang gezocht naar mogelijkheden om de warmte eruit te houden waarbij er niet van alles in de gevel geboord of opgehangen moest worden. En toen kwam ik de screens van Sun eclipse tegen en dat was precies wat ik zocht. Voor onze drie afzonderlijke slaapkamer ramen screens op maat gekocht bij Sun Eclipse. Levertijd was iets langer als beloofd vanwege de vele orders deze zomer maar kwam uiteindelijk keurig verpakt met handige instructies. Installatie bleek zeer eenvoudig en het resultaat was verbluffend. Voor het ophangen van de schermen werden de ramen wel 50 graden in de zon (gemeten met infrarood camera) en na installatie bleef het simpelweg koel in de binnenkant, ongelooflijk wat een verschil. Door het zuignappen principe haal je ze ook weer zo weg tijdens de jaargetijden wanneer ze niet nodig zijn. Enige minpunt wat wij ervaren hebben is dat onze 2 buitenste slaapkamer ramen een ondiep kozijn hebben waardoor ik de versie met 1.5cm overlap kon bestellen waarbij het screen dus iets over het houten kozijn kan vallen om daar ook de zon tegen te houden. Maar bij harde wind gaat dit randje zeer irritant flapperen in de wind. De afstand van de zuignappen tot de daawerkelijke rand van het screen is te groot om dit te voorkomen. Ga voor de 2 buitenste ramen nieuwe bestellen alsof er geen overlap kan zijn, want dan zitten de zuignappen ook iets verder naar buiten lijkt het en is er geen geflapper meer in harde wind.

Te lang moeten wachten

De levertijd was langer dan aangegeven. (Stond 5 dagen op de site, inmiddels 10) Ik moest zelf vragen waar de bestelling bleef. Ik werd niet op de hoogte gehouden. Inmiddels was er geen zonnige dag meer te bespeuren dus zonder gebruikt te hebben liggen de screens nog in de doos. Op naar volgend jaar..

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Een zeer goede oplossing voor het buiten houden van de warmte.

Wij hebben het screen geplaatst en direct was binnen te merken dat de warmte buiten werd gehouden. Ook heeft het screen regen storm en hagelbuien goed doorstaan. Wij zijn erg tevreden en zullen meer van deze screens plaatsen.

Staan goed.

zeer tevreden

De montage simpel en superstrak . Heel blij mee

Jammer

Dacht na de bestelling in 3 dgn het product binnen te hebben zoals aangegeven werd. Het werden 3 wk. Het mooie weer was toen over. Jammer. Dan maar vlg jaar uit proberen.

• Kleur Boulder

Ze doen waarvoor ik ze gekocht heb!!

Het duurde iets langer voordat ik de screens binnen kreeg, maar dit kwam door de vele aanvragen voor screens maar het resultaat is nu wel minder zon binnen en een lagere temperatuur in huis en daar gaat het tenslotten om. Een prima product en makkelijke bevestiging op de ramen. Wij zijn er goed over te spreken.

Zien er mooi uit

Advies om bij bestelling 1 cm korter aan te houden zodat ze strakker gemonteerd kunnen worden. Nu gaan ze bij warmte " lubberen"

Ik ben zéér tevreden!

Ik houd zo, op een eenvoudige manier, de zon van de ramen af. De screens zijn makkelijk hanteerbaar en zijn nu weer opgeborgen in de verzenddoos, voor volgende zomer!

• Kleur Concrete

Slimme (tijdelijke) oplossing tegen de hitte

De screens van sun eclipse is een slimme oplossing tegen de steeds warmere zomers. Heel eenvoudig aan te brengen en weer te verwijderen na de zomer. Met ‘Optimaal zicht’ kun je goed naar buiten kijken en is er voldoende zonwering tegen de hitte. De kleur past heel goed bij onze kozijnen.

• Kleur Black

110 Polderstraat